"נבוא ב-400 אחוז מוטיבציה למען המועדון שלנו ולמען הקהל כדי לנצח"

כך אמר אהוד כחילה, מאמן נורדיה לקראת הדרבי המסקרן מול מ.כ. ירושלים בשישי הקרוב. עוד הוסיף המאמן: "ברור שיש יריבות ספורטיבית עם ירושלים, אנחנו רוצים להיות הקבוצה המובילה בעיר".

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-09-2024
  • 17:33

כבר במחזור השני צפוי לנו יופי של משחק, דרבי ירושלמי, נורדיה ירושלים נגד העולה הטרייה לליגה א', מ.כ. ירושלים. תכונה של ממש בעיר, אין מכיוון שהדרבי הגדול באמת הוא בין בית"ר להפועל בליגת העל אך את עכברי הליגות הנמוכות, המשחק הזה מסקרן לא פחות.

מצד אחד של המתרס, זה של נורדיה ניצב אהוד כחילה שכבר עבר דרבי גדול אחד או שניים כששיחק במדי בית"ר.

 

השבוע דרבי?

"נכון שזה דרבי ויש קצת פיקנטריה אבל זה עדיין משחק אחד על שלוש נקודות. מתכוננים כרגיל וכמו שצריך ונקווה שנבוא טוב למשחק וניקח את שלושת הנקודות".

 

קיימת יריבות?

"תמיד קיימת יריבות ספורטיבית בין שני המועדונים שזה דבר טוב כי זה גורם לנו לרצות להיות הקבוצה המובילה בירושלים. אבל אם עם כל מה שאמרתי, זה עדיין שלוש נקודות. אנחנו רק בתחילת העונה ורוצים לאגור נקודות להמשך".

 

הם הביסו את טירה. יש חשש?

"ממש לא. כל משחק מתחיל מ-0:0 וכל משחק לגופו. זה לא אומר שמה שהיה משחק אחרון, זה מה שיהיה במשחק הזה. הכל תלוי בנו. נבוא ב-400 אחוז מוטיבציה על המגרש למען המועדון שלנו למען הקהל שלנו".

 

באים לנצח?

ברור. אנחנו מועדון ענק על כל המשתמע מכך. באים לנצח כל משחק נגד כל יריבה. ההכנה מבחינה מקצועית רגילה ובמטרה שנביא את עצמנו הכי מוכנים. מקווה מאד שנצליח לנצח".

באים לנצח בכל משחק. כחילה (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו 0-0 גג 1-1 (שי 10-09-2024, 20:36)
    נורדיה קבוצה יותר מאוזנת,מ.כ קבוצה פתוחה יותר וקצת יותר לוקחת סיכונים.נורדיה פייבוריטית ברורה הביתיות של הצרפתים איקס חזק
  2. הראינו מול טירה בדיוק מי אנחנו. (מ.כ 10-09-2024, 21:50)
    כחילה, לנצח אתה יכול רק בחלום. על אפו וחמתו של גולר ננצח.
  3. קבוצה פח (אוהד מכ 11-09-2024, 12:35)
    נורדיה מועדון של שמאלניים אהוד לך תחפש כושי
  4. נורדיה (תביאו משקפי שמש זה מה שאתם והבעלים יכולים לעשות חוץ מזה נורדיה תנצח 12-09-2024, 22:56)
    נורדיה מנצחת