ליגה א' דרום - נבחרת מחזור 6

הרצליה ניצחה את אשדוד וממשיכה להוביל את הטבלה, מודיעין שניה לאחר ניצחון גדול על לוד, ויבנה ממשיכה לנצח כשהביסה את אזור. אז מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת המחזור של הדרום? בכתבה שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-10-2024
  • 16:34

שלושת המוליכות ערב המחזור ניצחו ויצרו ראש חץ בצמרת. הפועל הרצליה גברה על עירוני אשדוד, מודיעין הביסה את לוד ויבנה הביסה גם כן את אזור. 

אז מי הם נבחרי המחזור?

 

שוער: אביחי דהן (מ.ס. דימונה)

שוערה של דימונה הציל את קבוצתו מספיגה בעיקר במחצית הראשונה, הפגין עליונות ברחבה, עצר את כל התקפות היריבה ושמר על רשת נקיה. 

 

הגנה:

הילאי מלמן (הפועל הרצליה)

בלמה הצעיר והמוכשר של הרצליה, ממשיך להיות עמוד התווך בהגנה של המוליכה. מנהיג את ההגנה, מכוון את חבריו ותורם רבות לעצירת התקפות היריבה. 

 

רוי בנבניסטי (ירמיהו חולון)

בלמה של חולון, היה מצויין מול קרית מלאכי. עצר את התקפות היריבה, הוציא את חבריו להתקפה וכמובן כבש את השער הראשון בדרך למהפך.

 

גיא משפתי (יבנה)

הנהיג את הגנת יבנה ולא איפשר ליריבה להגיע למצבי הבקעה. נחשב לבלם בכיר בליגה ומול אזור ראינו את העליונות שלו במגרש.

 

טנוס בנא (צעירי טירה)

מגנה השמאלי של טירה, הצטיין לכל אורך המשחק באגף, סגר היטב בהגנה, עזר לחבריו בחלק ההתקפי וכמובן קינח עם שער משווה חשוב מאד. 

 

קישור:

ירין אברהם (עירוני מודיעין)

היה מצויין מול לוד, חילץ כדורים בחלק האחורי של הקישור ותמך רבות בחבריו בחלק ההתקפי. היה מהבולטים בקבוצתו שהביסה את לוד. 

 

אדיר פיבניק (מכבי שעריים)

קפטן שעריים הוא נכס לכל קבוצה. גם הורס את התקפות היריבה וגם מייצר לחבריו מצבי הבקעה. שחקן מאד משמעותי במערכה של דורון ממן. 

 

ג'ואד קדח (הפועל הרצליה)

שיחק כקשר אחורי במרכז, חילץ המון כדורים מהיריבה, הוציא את חבריו להתקפות, יצר עבורם מצבי הבקעה וכמובן כבש שער שעזר להרצליה לנצח את אשדוד ולשמור על המקום הראשון.

 

התקפה:

עידו אקסברד (מכבי יבנה)

שלשוער ענק לחלוצה של יבנה, שהביא ניצחון מרשים. חלוץ גבוה וחזק שמשתמש ביתרונות שלו לתפיסת מיקום מצויין ברחבה. את השער השלישי שלו רבים יזכרו.  

 

ירין מכלוף (עירוני מודיעין)

נכנס כמחליף בדקה ה-66 מול הפועל לוד במצב של 0-0 והביא את השינוי הגדול במשחק. כבש שני שערים חשובים ומעבר להם לא הפסיק להטריד את הגנת לוד.   

 

אליאור משלי (מ.ס. דימונה)

היה מצויין מול מרמורק, כבש צמד ולא הפסיק להטריד את הגנת מרמורק. נלחם על כל כדור גובה, סידר מצבים לחבריו ולא הפסיר לאיים על שער היריבה. 

 

מאמן: עידן דוד (הפועל הרצליה)

ארז בנודיס הוביל את קבוצתו לניצחון מרשים על הפועל לוד, משה שפירא הוביל את קבוצתו יבנה לניצחון על הפועל אזור אבל מעל כולם ממשיך להרשים מאמן הפועל הרצמליה עידן דוד, שהוביל את קבוצתו לניצחון חשוב על עירוני אשדוד שסידר לה עוד שבוע בפסגה. שאפו למאמן הצעיר ולקבוצתו המוכשרת!

הוסף תגובה
תגובות