"מוותר על האימון, מתמקד במשחק"

אילן טל, אחד השחקנים הכי מוכשרים בליגות בישראל בכלל ובליגות הנמוכות בפרט, פנה ליו"ר מעלות דני חזן וביקש ממנו להביא מאמן במקומו, אילן לטענתו, מעדיף להתמקד ולהישאר בקבוצה רק כשחקן. אין הרבה אנשים שהיו מוותרים על אימון בקלות כל כך....

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-08-2013
  • 12:36

אילן טל, שחקנה לשעבר של הפועל חיפה, ואולי אחד השחקנים הכי מבוזבזים בכדורגל הישראלי בכלל, קיבל לפני תחילת העונה הנוכחית את מושכות האימון בקבוצת עירוני מעלות, היורדת הטריה לליגה ב', במקביל להיותו שחקן בקבוצה. לאחר מספר שבועות של אימון, אילן החליט שהמטלות והדרישות גדולות על הזמן שהוא יכול להעניק, והחליט לגשת ליו"ר הקבוצה דני חזן ולהודיע לו שהוא מוותר על תפקיד האימון בקבוצה ומעוניין להישאר רק שחקן.

אילן טוען: "אם אני לא יכול לתת 100% במשהו שאני עושה- עדיף שאני אוותר עליו. לא מוכן לעשות משהו ולא לתת מעצמי הכי טוב. ואם אני לא יכול לתת את המקסימום, אני מעדיף לוותר" . האמת, לא הרבה שחקנים שאני מכיר היו עושים את מה שאילן עשה. שאפו על הכנות!

 

אילן טל, וויתר על התפקיד היוקרתי של מאמן למען הקבוצה. ימשיך לשחק בקבוצה. (צילום: יניב ליכט)

 

אילן, שאומנם ביקש להישתחרר מתפקיד המאמן הדגיש: "שלא יהיה ספק, אני נשאר לשחק בקבוצה. אני אוהב את המועדון. זאת עונה שלישית שלי פה, זה מועדון שמנוהל ברמה מאד גבוהה, יש שם חברי הנהלה כמו גבי שמחון משה פריאנטה ובראש  המערכת עומד היו"ר דני חזן . אלה אנשים מאד יקרים לי. זה מקום שהתחברתי אליו ולכן הסכמתי לרדת לליגה ב' במעלות, למרות שהיו לי הרבה הצעות מליגה א' ובסכומים הרבה יותר גבוהים ממעלות."

 

מי מועמד להחליף אותך?

יש ישיבת הנהלה בימים אלו, והם יחליטו מי יאמן. אני לא מעורב בדברים האלה. כל מאמן שיגיע אני אתן לו 100% ואני אהיה יד ימינו ואעזור לו בכל מה שצריך לטובת המועדון כי זה מה שחשוב- הצלחת המועדון.

 

מה המטרות השנה?

המטרה היא לבנות קבוצה חזקה מאד, אני לא יוצא בהצהרות. וכשחקן, אומר לך שנהיה קבוצה מאד חזקה שתתמודד בפלייאוף העליון. אנחנו עוד נתחזק בשחקנים טובים. המאמן החדש יביא איתו חיזוק מתאים שיעזור לנו להיאבק בצמרת הטבלה.

 

מילה לסיום?

מאחל למאמן החדש שיגיע למעלות שיהיה לו בהצלחה.

 

שיהיה בהצלחה!

 

הוסף תגובה
תגובות