איתות מבני נוגידאת

בני נוגידאת מאותתת ובגדול! הקבוצה שרק עלתה ליגה לליגה ב', ממשיכה להתחזק, והשבוע צירפה את אופיר בקר השוער, אבי כהן החלוץ וצמד הבלמים איימן שלעטה ומוחמד בשתאוי. יהיה מעניין לקראת משחק הגביע מול נשר.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 26-09-2013
  • 22:13

בני נוג'ידאת, העולה החדשה לליגה ב', לא עוצרת וממשיכה ולהתחזק. הקבוצה צירפה עד כה 4 שחקנים בעלי שם בליגה ב' ומראה סימנים שהיא מוכנה למשחק הגביע מול נשר. הקבוצה החתימה את השוער אופיר בקר ששיחק בעונה שעברה במדי בני עראבה בהצלחה רבה. אופיר נחשב לשוער בכיר בליגה והרבה קבוצות חשקו בו אך הוא העדיף לחתום בעולה החדשה.

 

 

אופיר בקר, שוערה החדש של בני נוגידאת. (צילום: אמיר דבי)

 

הקבוצה החתימה גם את החלוץ אבי כהן ששיחק באחווה חיפה. אבי, שהוא אח של רפי כהן (חלוצה של מכבי חיפה בעבר) נחשב לגולר אמיתי ואם הוא יהיה במיטבו העונה הוא יכבוש הרבה שערים. בנוסף אליהם הקבוצה החתימה את צמד הבלמים  איימן שלאעטה שמושאל מבני סכנין ומוחמד בשתאוי מאחווה חיפה. בילאל שחברי המגן הימני שהגיעה מאחי נצרת יהיה תוספת כוח רצינית.

 

המאמן עיסא נוגידאת, לקראת העונה אמר: "אנחנו מוכנים לפתיחת הליגה, ללא ספק התחזקנו יפה בעמדות שהיו חסרות לנו, נשאר רק להחתים קשר בונה משחק ואז אפשר להגיד שהסגל שלנו סגור. אנחנו מתאמנים קשה מאד ואם אסכם את תקופת ההכנה אז הייתה לנו תקופת הכנה מוצלחת, שיחקנו 7 משחקים ניצחנו ב-6 מהם ובאחד סיימנו בתיקו. אנחנו מכוונים לצמרת וחוץ מזה אין על מה לדבר. אנחנו בונים קבוצה חזקה שתדבר חזק בליגה.

עיסא נוגידאת," התחזקנו והתאמנו חזק. נקווה להיתברג בצמרת"(צילום: עלאא בדארנה)

 

הבלם איימן שלאעטה שהגיע מבני סכנין אמר לקראת העונה: "כבר תקופה ארוכה שאני במשא מתן עם נוגידאת. הם רצו אותי וגם אני רציתי לשחק שם.  יש לקבוצה קהל גדול שדוחף אותה קדימה. יש כאן מאמן ענק שיוביל אותנו למקום טוב ובטוח שיקדם אותי. אני מוכן טוב לליגה, התאמנתי עם בני סכנין תקופה ארוכה, אפילו הייתי עם הקבוצה במחנה האימון בהולנד ושיחקתי במשחקי האימון. אבל משהו השתבש, שחזרנו לארץ ראיתי שאני לא הולך לקבל הזדמנות כמו שצריך והחלטתי לעזוב. מקווה שתהיה עונה מוצלחת לי ולקבוצה"

הוסף תגובה
תגובות