שמח בגבעת שמואל!

מכבי פרדס כץ אירחה את מ.כ גבעת שמואל למשחק מסקרן במסגרת המחזור הרביעי בליגה ג' מחוז תל-אביב. גבעת שמואל ניצחה 3:1 עם מאה אחוזי הצלחה עד כה.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 12-11-2013
  • 13:06

ביום שישי נפגשו לסוג של דרבי אזורי, קבוצות מ.כ גבעת שמואל ומכבי פרדס כץ לעיני כ-80 צופים במגרש בגבעת שמואלשתי הקבוצות הגיעו במומנטום מצוין לאחר שפרדס כץ גברה בשבוע שעבר על ברית ספורט מעוף בתוצאה 9-0 !!! בעוד גבעת שמואל רשמה ניצחון שלישי משלושה משחקים במשחק פנומנאלי על אחת מיריבותיה למאבק העלייה,הפועל קריית שלום, בתוצאה 5-2 שהבהירה לכולם את כוחה של גבעת שמואל השנה.

מאמן גבעת שמואל,ליאור בן שושן, עלה עם הרכב מאד התקפי על מנת להכריע את המשחק בשלב מוקדם, למרות פציעות של שחקנים רבים בגבעת שמואל,הצליחו להכשיר את כולם למשחק מלבד הבלם המצוין יוסי אליהו.

 

אייל זדה כובש הצמד במשחק (צילום: יח"צ)


המשחק נפתח בצורה מאד אגרסיבית בעיקר מצידה של פרדס כץ שהגיעה עם המון התלהבות, אך גבעת שמואל שיחקה בסבלנות עם הנעת כדור מסודרת וכבר בדקה ה-15 עלתה ליתרון 1-0, כאשר ניר בן עמוס חטף כדור במרכז המגרש והכניס כדור עומק מצוין לאיל זדה שבקלילות עבר את השוער וכבש.

 

גבעת שמואל המשיכה ללחוץ ובדקה ה-22 לאחר חילופי מסירות, הכדור הגיע ליוסי דרעי שהוכשל ברחבה והשופט בצדק שרק לפנדל, את הפנדל בעט לירן ולדבוים, אך שוער פרדס כץ בזינוק מרהיב עצר את הכדור.

 

לירן ולדבוים, רגע לפני בעיטת הפנדל (צילום: יח"צ)

 

בדקה ה-35, שוב חילופי מסירות בין שחקני גבעת שמואל, כאשר בסופו, בדומה לשער הראשון, שוב ניר בן עמוס מכניס כדור עומק לאיל זדה שמקפיץ מעל השוער וקובע 2-0 לגבעת שמואל, השני שלו במשחק והשביעי שלו העונה!!!

גבעת שמואל המשיכה לתקוף, אך החמצות רבות שלה מנעו את הגדלת התוצאה וזאת גם היתה תוצאת המחצית.

 

במחצית השנייה המשחק נחלש וגבעת שמואל נגררה למשחק של פרדס כץ ונרדמה מעט, בדקה ה-78, כדור קרן לגבעת שמואל, אותו מסובב לירון טחן ישירות לתוך השער באומנות וקובע 3-0 לגבעה.

 

לירון טחן כובש השער השני במשחק (צילום: יח"צ)

 

מאמן גבעת שמואל ליאור בן שושן ביצע את כל חמשת החילופים והקבוצה הגיעה למספר מצבים נוספים כולל משקוף של השחקן הצעיר בן ברזל.

בדקה ה-85 הפקירה קצת גבעת שמואל את החלק האחורי ופרדס כץ כבשה שער מקרוב וצימקה ל- 3-1. בהמשך הגיעה פרדס כץ לעוד שני מצבים קורצים אך לא השכילה לכבוש והתוצאה נשארה בעינה.

 

ליאור בן שושן, המאמן המנצח (צילום: יח"צ)


גבעת שמואל יוצאת שמחה לפגרה עם מאזן מושלם של 4 ניצחונות מ-4 משחקים ונראית מצוין, פרדס כץ תחפש נקודות במקום אחר.
מאמן גבעת שמואל ליאור בן שושן הגיב בסיום:"כל השבוע הזהרנו את החבר׳ה משאננות והצלחנו בזה לפחות במחצית הראשונה, למרות שהיינו צריכים להבקיע שערים נוספים. במחצית השנייה הורדנו הילוך ולא נראינו טוב, יחד עם זאת, המטרה הושגה וברוך ה׳  עברנו עוד משחק בניצחון ואני גאה בשחקנים שלי. אנחנו יוצאים שמחים לפגרה ונתכונן בהתאם למשחק הבא מול בית דגן שהיא קבוצה מצוינת בפני עצמה".

הוסף תגובה
תגובות