גידלו דגן בגן: 0:4 מוחץ ליפו על בית דגן

המקומיים עוד החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אך יפו התפוצצה בשנייה והביסה את היריבה החביבה מליגה ג'. במהלך המשחק נרשמו מספר אירועים ביזאריים. השוער אשר כהן צדק צעק על אחיו: "אני לימדתי אותך לבעוט, אתה לא מתבייש לבעוט לי לשער?" קרגולה כבש בבכורה. חן מלכה הוסיף צמד.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 16-11-2013
  • 09:44

מכבי קביליו יפו הגיעה למשחק מול בית דגן מליגה ג', כאשר שני סיפורים הסבו את תשומת ליבם של האוהדים. הראשון, הוא כמובן אורי קרגולה. מאז שעזב את יבנה, מפנטזים אוהדי יפו שהחלוץ הפורה יגיע לקבוצה, והעונה ההנהלה החליטה סוף סוף להיענות להם, והנחיתה השבוע את החלוץ הפורה ביותר בליגה א' בשנים האחרונות.

 

הסיפור השני הוא כמובן המפגש בין שני האחים, יאיר כהן צדק קשרה של יפו, ואשר כהן צדק שוערה של בית דגן. במחצית הראשונה יאיר טיווח מכל מצב את שערו של אשר, שלא נשאר חייב: "אתה לא מתבייש? אני לימדתי אותך לבעוט!".

 

כשהשופט שרק על עבירות שנעשו על יאיר בכדורי גובה, אשר צעק: "אתה לא מכיר אותו? הוא אף פעם לא קופץ לכדורי גובה" ויאיר? הוא שמר על שקט ולא נגרר ל'מלחמת האחים'. כמובן שהכל נעשה ברוח טובה ולמי שדואג, אמש הם ישבו ליד אותו שולחן שבת בבית משפחת כהן-צדק.

 

אוהדי יפו. 400 הגיעו, 250 כרטיסים נמכרו לקריית גת 

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר לא היה ניתן לזהות מי הקבוצה הבכירה יותר. ככל שהדקות נקפו, כולם כבר הבינו שזה רק עניין של זמן עד שהכדור הראשון של יפו ימצא את הרשת של בית דגן.

 

המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה של יפו, כשליאור זדה סופג אזהרה מהשופט על מילים מיותרות. למחצית השנייה כבר עלו שחקני יפו נחושים יותר, והשער הראשון הגיע. ועוד איך הגיע.

 

אסף רז. היה מחוסר עבודה

 

רוסלן ברסקי שלח כדור מדהים לאורי קרגולה, שמול אשר כהן צדק עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב: כבש את הראשון שלו במדי יפו, במשחק הבכורה, ורץ לחגוג עם הקהל, סיפור מהאגדות.

 

מכאן כבר היה ברור שלשחקני בית דגן אין סיכוי, ויפו החלה בהתעללות: זה התחיל ממסירה של מרציאנו לרבינוביץ’ שסיים באלגנטיות, חן מלכה עם סלאלום מרהיב כבש את השלישי וגם נעץ את המסמר האחרון לקראת הסיום. 0:4 מוחץ ליפו, שנראית מוכנה לקרב הטיטאנים בשבוע הבא מול קריית גת.

 

זדה מקבל על הראש מהשופט. "בהתחלה היה קשה" 

 

חן מלכה אמר בסיום: "אני שמח שעברנו שלב כי זה מה שחשוב בסופו של דבר. לא הלך קל בהתחלה, עד הגול הראשון. השערים שכבשתי היו מאוד חשובים עבורי אחרי ששנה הייתי בחוץ. מקווה שתהיה לכך המשכיות. מחכה לנו שבוע הבא משחק מאוד מעניין"

 

אורי קרגולה היה נרגש בסיום: "מודה לחברים שלי שעזרו לי להתאקלם. יחד אנחנו נתחבר לאט לאט ונצליח ביחד. תודה למי שדאג שאני אלבש את המדים היפואים. תודה לקהל שדאג לחוויה בלתי רגילה. שבת שלום ובשורות טובות אמן. היידה יפו"

 

ליאור זדה הסתפק בהתייחסות קלה: "בגביע צריך בשורה התחתונה לנצח. היה לנו קשה עד הגול הראשון, אבל בסוף העפלנו וזה מה שחשוב. הפנים קדימה"

 

אשר כהן צדק. ניסה להוציא את אחיו מריכוז

 

קרגולה במדי יפו. כן, זה אמיתי

 

ברסקי. בישול גאוני

 

שחקני בית דגן בהתקפה. לא כוחות

 

יאיר כהן צדק. הכל בסדר במשפחה

הוסף תגובה
תגובות