כפר קאסם מציגים: "חגיגה" בכפר

מ.ס. כפר קאסם אומנם ניצחה 0-1 את שועאע, אבל המנצח הגדול של המשחק היה הקהל. לא פחות מ-1000 צופים צפו במשחק ועודדו את שתי הקבוצות וכל חילוף התקבל במחיאות כפיים ולא משנה לאיזו קבוצה . שאפו.

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-11-2013
  • 08:24

משחקי הגביע בסופ"ש לא האירו פנים לקבוצות מהליגות הנמוכות והפתעות לא ראינו. וכך היה גם במשחק שהתקיים אמש (יום שבת) ברמת השרון לעיני 1000 צופים נלהבים שלא הפסיקו לעודד ולשמוח בכל שלב במשחק.

 

הדרבי של כפר קאסם הפגיש את שועאע כפר קאסם שבנתה השנה קבוצה מצויינת תחת שרביטו של ריאן טהא שהביא את איתן טיקר, יניב טבנציק, מוחמד טלאל, שאוקי עיסא ועוד רבים וטובים. הקבוצה דורסת את ליגה ג' מחוז שרון ולא נראה שמישהו יכול לעצור אותה בליגה העונה.

 

מנגד, מ.ס. כפר קאסם נחשבת לקבוצה בין החזקות בליגה א ומציגה כדורגל משובח לאורך העונה. ולכן ציפינו למשחק שקול בין שתי קבוצות טובות.

 

שחקני שועאע כפר קאסם. הביאו הרבה כבוד. (צילום: לוטפי עיסא)

 

 

שחקני מ.ס. כפר קאסם. הציגו משחק טוב ללא רגל מסיימת. (צילום: לוטפי עיסא)

 

המשחק החל בלחץ של מ.ס. כפר קאסם ששלטה במשחק והראתה את ה"טיקי טקה" שחיים סירוטקין כל כך אוהב להחדיר לשחקניו. המשחק של כפר קאסם הולך ברובו דרך גיא אבן שלא מפסיק לשתף את חבריו בכל התקפה. ורואים שכל התקפה אפשר לספור לפחות 20 מסירות בין שחקני מ.ס. אבל חסרונו של רוביל סרסור היה מורגש.  ורגל מסיימת היתה חסרה במ.ס.

 

רווה אייזנקוט ואורן בן לוי היו מצויינם ובכל התקפה הם היו בשטח של שועאע והרימו כדורים טובים לחלוצי מ.ס. שלא השכילו לכבוש.

מנגד, שועאע שיחקו מסודר ורואים שמאמן הקבוצה, ריאן טהא, עושה עבודה טובה כי קבוצתו עמדה יפה במשך 85 דקות מול קבוצה מצמרת ליגה א' וניסתה אפילו לעקוץ אותה כשהשיא היה בדקה ה 80, שאיתן טיקר הגיע למצב טוב שיכול היה לכבוש אך בעט החוצה. 

 

מ.ס. אומנם שלטה במשחק אבל השער נפל רק בדקה ה 85 בכדור נייח. כדור חופשי מכ 20 מטר מהשער, סאמח מרעב ניגש לבעוט ושיחרר כדור חזק לפינה שלא השאיר שום סיכוי לשוער שועאע, יניב טבנציק. 1-0 למ.ס, יתרון שנשמר עד הסיום.

 

בסיום שועאע נשארת עם המחמאות ומ.ס. מעפילה לשלב הבא.

 

חאלד דאוד, יו"ר כפר קאסם עם ראש העיר עאדל בדיר שהגיע לצפות במשחק. (צילום: לוטפי עיסא)

 

תגובות:

 

מי שצפה במשחק היה לא אחר מאשר מאמן הפועל ראשון לציון, אייל לחמן, שאמר: "תמיד מעניין לנסות ולגלות שחקנים במשחקי גביע או דרבי. כאן היה משחק שכלל את שני המרכיבים יחד. בסופו של דבר בלטו דווקא הותיקים בשתי הקבוצות: איתן טיקר ואיסמעיל עמר בקבוצה אחת, רמי עמר ונור סרסור בקבוצה השנייה. כולם אגב היו שחקנים שלי בעבר. התרשמתי מהעמידה הנחושה ומהפריסה הטקטית של הקבוצה מליגה ג', אך הכושר הגופני היה עדיף אצל זו מליגה א'. שיהיה בהצלחה לשתי הקבוצות בהמשך"

 

מילה טובה מגיעה ליו"ר מ.ס. כפר קאסם על האירוח והסדר של הקבוצה, חאלד דאוד: "הרוח הספורטיבית היא שניצחה. הרבה קהל הגיע שמח שיחקנו כדורגל טוב. ראש העיר שהגיע למשחק עאדל בדיר, שהבטיח שיהיה אצטדיון בכפר לא פחות משל רעננה. ונקווה לעבור את שלב הבא ומקווים לעבור גם אותו." קהל נהנה. היה כדורגחל יפה והם הציגו כדורגל יפה ומאחל שיעלו ליגה העונה.והרבה הצלחה בהמשך"

 

מאמן המנצחת, חיים סירוטיקן, בתגובה: שמח מעצם הניצחון ועליית השלב. וזה מה שהכי חשוב בגביע- לעלות שלב. ומגיעה מילה טובה לקבוצה מליגה ג' על הרוח לחימה ושאפו ענק על העמידה. לאורך המשחק ראו את הבדלי הרמות. אני מאחל להם שיעלו ליגה במחוז שלהם. כל הכבוד לקהל שתמך בקבוצה כל ה-90 דקות והלוואי וכל קבוצה היה לה קהל שמעודד את הקבוצה שלו ורוצה שהקבוצה שלו תצליח כמו הקהל שיש לכפר קאסם"

 

שני משמאל, וויסאם סרסור, האיש החזק בשועאע. (צילום: לוטפי עיסא)

 

מן העבר השני יו"ר שועאע כפר קאסם , ניקסון פריג' שראוי למילה טובה על קבוצתו, בתגובה למשחק: "הרוח הספורטיבית ניצחה. וזה הדבר הכי חשוב. לא נפלנו מהם בשום דבר. חשוב היה לנו לא לספוג הרבה שערים ועצם זה שהפסדנו משער נייח, זה מוכיח שהמאמן העמיד את הקבוצה כמו שצריך. לגבי המשחק עצמו זה היה יום חג וכפר קאסם ניצחה בו. ורק שנמשיך ככה."

 

וויסם סרסור, מהנהלת שועאע, אולי הבחור הכי אהוב בקבוצה, בסיום המשחק: "היה משחק קשה נגד קבוצה טובה. עמדנו טוב במגרש. היה להם מזל שבבעיטת חופשית הם כבשו. היינו טובים היום אבל מה שאותנו מעניין זה הליגה וואני מקווה לעלות ליגה, כי הליגה יותר חשובה לנו. היתה חגיגה בכפר,הרבה אוהדים באו למשחק והיתה אווירה טובה."

 

מורסי, המנהל המקצועי של כפר קאסם. (צילום: לוטפי עיסא)

 

לימור סירוטקין, האישה של... לא מפסידה אף משחק...(צילום: לוטפי עיסא)

הוסף תגובה
תגובות