בת ים העפילה לשלב הבא

עירוני מודיעין מצמרת ליגה ב׳ דרום ב׳ אירחה את עירוני בת ים ממרכז טבלה ליגה א דרום. הבדלי הרמות לא נראו במגרש, אבל שער אחד של עבד מצליח מבת ים הכריע את המשחק לטובת הקבוצה מליגה א׳.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 17-11-2013
  • 19:41

עירוני מודיעין, הקבוצה אולי הכי חזקה שנשארה מליגה ב׳ בסיבוב הנוכחי, אירחה את עירוני בת ים שאומנם התאוששה במחזורים האחרונים בליגה, אבל בשבת האחרונה הפסידה לכפר שלם וחזרה למרכז הטבלה.

 

שער הניצחון של עבד מצליח לזכות עירוני בת ים. (צילום: פזי שינדלר)

 

מודיעין, שהחתימה בקיץ רשימת תותחים במונחים של ליגה ב, ובראשם המאמן דורון ממן, שהוא אקס עירוני בת ים שפוטר בעונה שעברה בטונים צורמים, ורצה מאד להפתיע את בת ים.

מנגד, בת ים שמתבססת במרכז הטבלה בליגה א דרום יכולה להרשות לעצמה להשקיע בגביע ולנסות לעבור כמה שיותר שלבים.  יש לציין שבת ים הריצה שחקנים צעירים ואם נסתכל על ההרכב ששיחק אפשר למנות 5 שחקנים מתחת לגיל 20. ושני מחליפים שנכנסו למשחק היו מתחת לגיל 20. כלומר, שבעה שחקנים מתחת לגיל 20 שותפו במשחק. 

 

המשחק החל בשליטה של בת ים ואפילו שחקניה הגיעו למספר מצבים  של כיבוש אך החמיצו.  ומנגד מודיעין הגיעו לשני מצבים של אחד על אחד במחצית השניה שהוחמצו.

בדקה ה-90, כשהיה נראה שהמשחק יכנס להארכה, היה זה עבד מצליח שכבש עם הראש לאחר הרמה מדוייקת של המגן השמאלי רואי סנדורי, וקבע שעירוני בת ים תמשיך לשלב הבא.

 

תגובות:

מאמנה של בת ים, פיני בלילי: "היכולת הזאת לא תספיק להמשך הליגה. ואסור לשכוח שבשבוע אחד שיחררנו את מולכו, עבדל קאדר וקסלר ומייקל. נעשה את השיקולים שלנו ונביא שחקנים שיחזקו אותנו". 

 

מן העבר השני, כפיר מלול:"משחק שקול במחצית הראשונה עם שליטה של בת ים בשנייה שליטה שלנו. משחק שיכול היה להיגמר לכאן ולכאן. חבל שהפסדנו אבל לא מתעכבים על זה יותר מדי. הראש במשחק הסופר קשה ברהט."

 

דורון ממן, מאמנה של מודיעין בתגובה:"משחק שקול. שתי הקבוצות הגיעו למצבים. הם ניצחו כי ניצלו כדור נייח בתוספת הזמן וניצחו. מבחינתי הגביע הוא מטרד. עכשיו אנחנו עם הפנים לליגה שזה הלחם שלנו. יש לנו משחק יותר קשה בשישי מול הפועל רהט."

 

 

אסי אסולין משכיב את שוער בת ים ומנסה לעבור את אסי ברזילאי מבת ים. (צילום: פזי שינדלר)

 

 

כפיר מלול ואסי ברזילאי עולים לנגיחה....קרב ראשים...(צילום: פזי שינדלר)

 

 

(צילום: פזי שינדלר)

 

 

הוסף תגובה
תגובות