"אנחנו הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד"

שחקנה המוכשר של חבל מודיעין, אלעד אברמסון, מרגיש מאושר בקבוצתו החדשה, יודע שעוד צפויים להם משחקים לא קלים, אך הוא מאמין באמונה שלמה שמודדיעין תעלה ליגה בסוף העונה:"מטרתי העיקרית כרגע, היא לעזור למועדון להגיע ולעלות לליגה ב"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-12-2013
  • 09:16

אלעד אברמסון הוא קשרה המוכשר של הפועל מ.ס חבל מודיעין אשר מוביל אותה עד כה עם 14 שערים (כולל גביע) היישר למקום הראשון בטבלת ליגה ג' מרכז. אלעד גדל במחלקת הנוער המפוארת של ראשון לציון, שיחק בנבחרות ישראל עד נערים א'. "בגילאי הנוער, שיחקתי במכבי פ״ת והפועל ראשון, אך לצערי עברתי כמה פציעות לא קלות ונאלצתי להיעדר מהמגרשים במשך שנתיים לא קלות בכלל". 

 

אלעד אברמסון: "רוצה להמשיך ולהתפתח כשחקן ולהגיע לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי".

 

אלעד התגבר על הפציעות ובעזרתו האדיבה של אז מאמן הקבוצה וכיום יו"ר באר יעקב, אבי דבח, חזר לחיי הכדורגל ואף העלה יחד עם שחקנים מוכשרים, אלירן מגול, שי גבאי, עידן סרור ועוד את באר יעקב לליגה א' דרום, אך לא המשיך את המסע המופלא בליגה א' יחד עם קבוצת הבאר וירד לליגה ג' היישר לחבל מודיעין. "מטרתי העיקרית כרגע, היא לעזור למועדון להגיע ולעלות לליגה ב", הדגיש אלעד. "אנחנו עוברים משחקים לא קלים, נגד קבוצות טובות שעושות הרבה צרות בליגה, אך אני שמח שאנחנו מצליחים להבקיע עד כה 27 שערים ב-8 מחזורים, הישג יפה לכל הדעות (הכי גבוה בליגה), ממעטים לספוג והכי חשוב אנחנו הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד, כך שאנחנו שומרים בכבוד על המקום הראשון מתחילת העונה".

 

אלעד ללא ספק רוצה להתקדם מעבר לליגה ג' ושואף רחוק: "כרגע המטרה שלי היא קודם כל, לעלות ליגה עם חבל מודיעין. כמובן שאני רוצה להמשיך ולהתפתח כשחקן ולהגיע לרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, ואני מאמין שאצליח לעשות זאת. אני מודה לאבי ליליוס, עובד שטח, תומר מיארה ומשה שוקרון מאמן הקבוצה, שנותנים הכל למען השחקנים והקבוצה וכולי תקווה ואמונה, שנגמול להם בסוף העונה עם עליית ליגה".

 

תומר מיארה: "אנחנו פשוט לא אוהבים להפסיד". (צילום: אדי חליאבין)

 

שחקנה של חבל מודיעין, תומר מיארה, שיבח את משחקו של אלעד: "אלעד הוא כוכב, כמה שהוא צעיר הוא סוחף כמעט את כל הקבוצה על גבו וזה לא פשוט בכלל. העונה ב-8 משחקים נתן 14 שערים ואני אוהב אותו מאוד ומאחל לו שימשיך להצליח".

 

על קבוצתו סיפר: "יש לנו קבוצה של צעירים בשילוב עם מבוגרים. שחקנים עם ניסיון כמו: "אורן זוהר, אלון אלמקייס, אילן נחמדי, מושיק שוקרון שהוא מאמן- שחקן. עם חבורת צעירים לוחמת בראשותו של אלעד, דור, שלו, אביב, ופיאן השוער. אנחנו קבוצה עם חדר הלבשה מאוד בריא ושמח, שזה הכי חשוב בכדורגל כי כולם משפחה אחת. יש לנו תנאים נפלאים שדואגים לנו אנשים כמו: אבי לליוס המנהל המקצועי (בעבר שחקן מצויין) ועכשיו מנהל מקצועי, נותן את הנשמה שהקבוצה תצליח, ויש לנו גם ספסל מצוין ככה שכל משחק יש מלחמה חיובית על ההרכב וכמובן שהמלחמה הזאת מגיעה למגרש הכדורגל כי אנחנו פשוט לא אוהבים להפסיד".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן (ליאור 02-05-2014, 23:55)
    שחקן העונה
  2. אתה (האם 15-07-2014, 21:38)
    פנוי רוצים אוץך תענה לנו אם מספר פלאפון
  3. הוא פנוי (מאיר 23-07-2014, 10:44)
    לפי מה שאני יודע הוא כרגע חופשי ומחזיק בכמה הצעות,תפנו אליו לפני שיהיה מאוחר