הפועל כפר כנא במקום הראשון

כפר קנא גברה במשחק מרשים על הפועל בועיינה החמישית בתוצאה 1:2. במהלך המשחק הבינו השחקנים ששפרעם מוליכה על מג'דל כרום, ונתנו את הכל בדרך לכיבוש המקום הראשון בליגה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 30-12-2013
  • 09:54

הפועל בועיינה אירחה את הפועל כפר קנא למשחק צמרת מובהק, שבו כל דבר יכול היה לקרות.במקביל נערך משחק צמרת נוסף בין שפרעם השלישית למג'דל כרום הרביעית. כשהגיע האטובוס של כפר כנא השחקנים ירדו בריצה בכדי לראות מה הולך במשחק השחקנים עודכנו ששפרעם מובילה 2-0  (בסוף זה הסתיים 2-1  כתבה בהמשך) וידעו שנצחון יוביל אותם למקום הראשון כשבבועינה גם ידעו שנצחון יקרב אותם מאוד לצמרת.

 

שתי הקבוצות עולות לשחק. (צילום: עלא בדאנה)

 

המשחק נפתח בקצב מאוד מהיר כשבועינה לחצה חזק במחצית הראשונה דרך מוחמד עודה הפעיל ופהד סעאידה המצוין.כפר כנא לא ממש סכנו את השער של נאייל עאקלה למעט שני כדורים שהוא קלט בקלילות.בדקה ה42  כדור רוחב של בועינה הגיע ישר לראשו של פהד סעאידה שעושה 1-0  לקבוצה הטובה במחצית.

 

שחקני בועיינה חוגגים, מוקדם מדי (צילום: עלאא בדארנה)

 

במחצית שניה קובי דנינו מאמנה של כפר כנא מוציא את חוסאם טאהא המגן הימני ומכניס את נסים ארמלי המנוסה.ארמלי נכנס והגביה כדור שפגע ביד של שחקן הגנה, השופט כיאל שורק לבעיטת עונשין מ-11מטרים ללא היסוס. ובסאם ארמלי שולח את הכדור לאותה פינה שזנק אליה השוער אבל הכדור נכנס וזה 1-1.

 

בדקה ה-80 מכה לבועינה כשהקשר לואי מוראד מאבד את העצבים שלו בגלל שאוהדי כפר כנא מקללים אותו, הולך לכוון היציע ומגיב להם, השופט רואה ומרחיק אותו בכרטיס אדום .

 

שחקני כפר קנא חוגגים ניצחון גדול (צילום: עלאא בדארנה)

 

הכרטיס האדום הזה והפציעה של מוחמד עודה עוד קודם לכן (פונה לבית החולים לאחר שנפגע בברכו) שבשו את התוכנית של נידאל עאקלה שנסה לשמור על התוצאה. זה החזיק עד הדקה ה92  כשערבוביה בתוך רחבת בועינה ואדהם שבלי החלוץ של כפר כנא מנצל את המצב ושולח כדור לפינה הימנית של נאייל עאקלה, 2-1 לכפר כנא בסיום .

 

בצד המנצח, חבר הנהלת הפועל כפר כנא, חאלד נוגידאת, אמר: "בנינו קבוצה טובה עם סגל מצוין מאמין שנשמור על המקום הראשון אבל קל זה בטח לא יהיה .יש לנו יריבות מאוד קשות והכל פתוח. כל הכבוד לשחקנים שלנו שעשו את העבודה נגד קבוצה מאוד חזקה"
 

נאייל עאקלה, שוער בועיינה. (צילום: עלא בדארנה)


בצד המפסיד מוחמד סאלח מגנה הימני של בועינה,ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר כנא וגדל שם, אמר: "שמחה וכעס אף פעם לא משתלבים ביחד. היום זה ככה אצלי, אני גם שמח וגם עצוב. אני אוהב את הפועל כפר כנא ומקווה שיהיה להם בהצלחה אבל גם את הקבוצה שלי בועינה אני אוהב ורציתי לנצח יש לי התפרצות רגשות. אני מודה לקהל של כפר כנא שעודד אותי אני אוהב אותם' אבל צפיתי ליותר יחס מהנהלת כפר כנא כשחקן שנתן את הכל בשביל המועדון מגיע לי יותר יחס".  

הוסף תגובה
תגובות