כפר מנדא מנצחת את הפועל מג'אר

צמד שערים של עימאד זיאד, הביא את הניצחון לכפר מנדא שנצמדת לצמרת הטבלה במקום הרביעי. מג'אר? יורדת למקום האחרון בטבלה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 27-01-2014
  • 08:18

אחווה כפר מנדא ה חמישית בטבלה, אירחה את הפועל מג'אר מהמקום והלפני אחרון בליגה. כפר מנדא מגיעה למשחק ללא שחקן הרכש שלה שחאדה שחאדה הפצוע .מצד שני הקבוצה צירפה את הקשר, זיאד ממכבי כפר מנדא. הבלם עלי טאהא הגיע מהפועל כוכב. והחלוץ הצעיר טאהא זידאן הגיע גם ממכבי כפר מנדא.

 

לעומת זאת, הפועל מגאר צירפה את הקשר ראפאת אלשאער מהפועל כפר סמיע. הקשר, באסל קדמאני שחקן קבוצת הנוער של קרית שמונה גם הצטרף לשורות הקבוצה.

 

המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד, כאשר כפר מנדא ניסו לכבוש דרך חוסין עזאם, עימאד זיאד, וחמאדה זידאן. במג'אר ניסו לתקוף דרך אחמד דחאברה ורואן דגש.

 

השער הראשון הגיע בדקה ה-15. כפר מנגא עולה ליתרון ראשון מרגלו של עימאד זיאד בבעיטה ענקית מ-20 מטר. רבע שעה לאחר מכן, חוסיין עזאם בועט מ-30 מטר ומזעזע את עמוד השער של רביע בריק.

 

עמאד זיאד, צמד שערים לשחקן המוכשר. (צילום: עלאא בדארנה)

 

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב. בדקה ה- 50 הייתם שיני קשרה של מג'אר בועט חזק מ-20 מטר, הכדור היה בדרך לרשת אך זינוק נהדר של שוער כפר מנדא, טארק נעאמנה, מנע מהכדור להיכנס והוציאו לקרן.

 

בדקה ה- 66 עימאד זיאד קובע את תוצאת המשחק. זיאד מקבל כדור, פורץ באגף, ובועט אלכסוני לרשת 2-0 לכפר מנדא שמנצחת את המשחק ועולה למקום הרביעי בטבלה. לקראת שריקת הסיום, טאהא זידאן, בהופעת בכורה בקבוצתו החדשה מקבל כדור טוב מ-23 מטרים מהשער, רואה את השוער רחוק ומקשיט אך הכדור שלו נעצר במשקוף השער. חוסר מזל לחלוץ המוכשר.

 

כפר מנדא חוגגים. (צילום: עלאא בדארנה)

 

 

יושב ראש כפר מנדא משמאל עורך דין טארק זידאן, מימין איימן זערורה חבר הנהלת כפר מנדא. (צילום: עלאא בדארנה)

 

הוסף תגובה
תגובות