כפר מנדא מנצחת בדרבי השכנים

חוסין עזאם מהנקודה הלבנה, הביא שלוש נקודות חשובות לכפר מנדא שעלתה למקום הרביעי בטבלה. כאוכב? מתחילה להסתבך בחלק התחתון של הטבלה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 03-02-2014
  • 10:28

הפועל כאוכב במגרשה הביתי, אירחה שלשום את אחווה כפר מנדא לדרבי לוהט של שכנים קרובים. הפועל כאוכב ללא המאמן מחמוד אבראהים שהתפטר שבוע האחרון, ועם המאמן החדש, מרוואן ריאן, על הקווים. במגרש יחסרו אחמד עוואד המורחק ואבראהים חסאן המוצהב. כפר מנדא של המאמן עאדל עזאם, כבר מכוונת לצמרת והגעה למשחק לאחר 5 משחקים ללא הפסד, 4 ניצחונות ותוצאת תיקו.

 

חסן עזאם משחק ענקי לשוער של הפועל כוכב. (צילום: עלאא בדארנה)
 
 

המשחק נפתח בצורה נהדרת מצד האורחים מכפר מנדא, והקבוצה נראתה שולטת ולוחצת כל הנסיונות במחצית הראשונה נעצרו אצל השוערים מכאוכב, חסן עזאם שהציל את קבוצתו מהרבה כדורים מסוכנים. בכפר מנדא היה זה, טארק נעאמנה שלא זכה להרבה עבודה.

 

עמאד זיאד. (צילום: עלאא בדראנה)

 

מוחמד בדרארנה. (צילום: עלאא בדראנה)

 

המחצית השנייה החלה, ובדקה ה-65 כוכב מפתיעה. מוחמד דיאב קשרה של הכאוכב, בועט חזק מ-20 מטר מפתיע אך שוער כפר מנדא, טארק נעאמנה, היה עירני והדף לקרן. בדקה ה-77 בעיטה ענקית של חוסין עזאם, ממרחק של 6 מטר אך השוער חסן עזאם (בן דודו) עצר את הכדור והציל את כאוכב מספיגה.

 

חוסין עזאם כובש. (צילום: עלאא בדראנה)

 

מנדא חוגגת. (צילום: עלאא בדראנה)

 

הקהל של מנדא חוגג. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 85 נגיעת יד של הגנת כאוכב בתוך הרחבה, השופט שורק לבעיטת עונשין. חוסין עזאם בועט חזק לתוך הרשת של חסן עזאם וקובע את תוצאת המשחק. כפר מנדא עולה למקום ה-4 ובמאזנה 32 נקודות עם הרבה שקט בצמרת הטבלה. לעומת זאת הכאוכב ממישכה להסתבך, כאשר במאזנה רק 21 נק' והיא מתקרבת לתחתית הטבלה.

הוסף תגובה
תגובות