כאוכב ניצחה את עראבה בבעיטת עונשין בדקה האחרונה

בדקה ה-88 נדים אבו אלהיגא, לקח את האחריות מהנקודה הלבנה והביא לניצחון חשוב של כאוכב על עראבה

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 10-03-2014
  • 10:04

הפועל כאוכב עם מאמנה, מרואן ריאן במגרשה הביתי אירחה את בני עראבה עם מאמנה סאמר מיעארי. את המשחק שפט מוחמד כיאל ועזרו לו טארק גומעה ועלי ריאן. בתחילת המשחק, בעראבה לא אהבו שראו את עוזר השופט עלי ריאן בגלל שהוא בן משפחתו של מאמן כוכב מרואן ריאן.

 

דחקני הקבוצות עולים לככר הדשא. (צילום: עלאא בדארנה)

 

פתיחת המשחק היתה מהירה מאוד, ושתי הקבוצות רצו להכריע את המשחק מוקדם. בני עראבה לחצה מאוד אבל הגנת כאוכב והשוער חסן עזאם בלמו את כל ההתקפות. כאוכב גם לא הסתפקה בהגנה ויצאה להתקפות מהירות דרך מוחמד בדארנה ואבראהים חסאן

אבל גם הם נבלמו אצל טארק שמאלנה המצוין, וסאלח כייאל ומוחמד אסדי שהציג משחק נהדר. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

 

חסאן עזאם שומר על שער נקי. (צילום: עלאא בדראנה)

 

במחצית השניה, בדקה 55 אירוע לא ממש ספורטיבי התקיים על כר הדשא.  שחקן של כאוכב היה על הדשה קרוב לרחבת עראבה, שחקני עראבה הוציאו את הכדור לחוץ בכדי לטפל בשחקנה של כאוכב הפצוע. המשחק התחדש, ומרואן ריאן מאמן כאוכב ביקש משחקניו לא להחזיר כדור לעראבה אלא לשחק כרגיל וללחוץ אותם, דבר שגרם לחימום אווירה ועלה בצהוב לכל קבוצה.

 

אווירה סוערת במגרש. (צילום: עלאא בדארנה)

 

מנאר דראושה מעראבה מנסה לעבור שחקן של כוכב. (צילום: עללא בדארנה)
 

היה נראה שהמשחק הולך להסתיים בתוצאה מאופסת, אבל בדקה ה- 88 כדור עומק של כואכב שחקנה של עראבה סאלח כיאל מוריד בחזה ומרחיק אבל עוזר השופט עלי ריאן הרים דגל וסימן לנגיעת יד בתוך הרחבה, דבר שלא היה לטענת הרבה אנשים שנכחו במגרש.

 

עלי ריאן בעראבה לא אהבו שהוא שופט אותם בגלל שהוא בן משפחתו של מרואן ריאן מאמן כאוכב. (צילום: עלאא בדראנה)
 
כאוכב מנצחים. (צילום: עלאא בדארנה)
 

את הבעיטה לקח נדים אבו אלהיגא ובעט חזק לרשת. בסיום 1-0 לכאוכב שעולה למקום ה 6 במאזן 33 נקודות. לעומת זאת, בני עראבה מסתבכת בתחתית ויורדת למקום ה-14 במאזן 20 נקודות.

הוסף תגובה
תגובות