קרובים לעלייה: כפר כנא מנצחת את הפועל כאוכב 1:2

כפר כנא אומנם ספגה שער מוקדם מהצפוי, אך התעשתה והפכה את הקערה על פיה בניצחון גדול שמשאיר אותה קרוב קרוב למקום הראשון בטבלה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 21-04-2014
  • 09:17
את המתח שאחז במגרש בכפר כנא, אפשר היה לחתוך בסכין. מאות אנשים גדשו כל פינה במגרש, חולצות, כובעים, צעיפים אדומים, ומה לא. הכול היה מוכן לעוד אחד מרגעי האמת שלשם הגיעה הקבוצה..מנגד, התייצבה כאוכב שבאה בעיקר להפריע ובחלקים גדולים מהמשחק אף הצליחה.
 
המשחק נפתח בהססנות מצד שחקני כפר כנא שנראו עייפים, ולא צלחו בפעולות הפשוטות פועל יוצא של הלחץ הגדול בהם נמצאו .לחץ שגדל עוד יותר כאשר כאוכב בהתקפה הראשונה שלה, זכתה בכדור קרן מצד שמאל שהגיע במקריות רבה לבלם מאהר אבולהיגה שדחק מקרוב פנימה 1-0 מפתיע מאוד לאורחים.
 
את שאגות השמחה מהצפון הרחוק בכפר סמיע של אוהדי מג'דל כרום שמעו גם שמעו. כפר כנא פעלו בצורה לא חכמה, ותוסכלה ע"י האורחים שלא בחלו בשום אמצעי להעביר את הזמן ובמיוחד שוער האורחת, שזכה למטר קללות מהקהל המקומי. 1-0 במחצית והלחץ בשיאו.
 
כפיר לייבוביץ, לוקח את כפר כנא קרוב למקום הראשון. (לילך וייס)
 
למחצית השניה עלו שחקני כפר כנא משוחררים יותר, לאחר שנרגעו בחדר ההלבשה והדבר בא לידי ביטוי על כר הדשא. הם הניעו את הכדור בשטף, והגיעו למספר מצבים טובים ליד השער. הראשון, מגיע כאשר קווין ריינשטן מכניס כדור עומק לארמלי שמול השוער בועט היישר לידיו. כעבור דקה, כפיר לייבוביץ מנסה את כוחו מ-20 מטרים כדור שנהדף בקושי ע"י השוער .
 
אז הגיעה הדקה ה-60, ובכדור חופשי 30 מטרים אלכסונית משער האורחת, כפיר לייבוביץ לוקח אחריות ומשחרר פגז שנעצר בין חיבורי הקורות. 1-1 מהמם ואולי השער הכי חשוב העונה של כפר כנא, מה שהוביל להתפרצות אדירה של הקהל ביציעים.
 
מכאן, שחקני כפר כנא כבר לא הביטו לאחור תקפו גלים גלים והשער השני היה באוויר. כעבור 3 דקות התקפה מצד שמאל חילופי מסירות בין טאמר מראד ללייבוביץ, שמרים כדור חד לרחבה שם מסתנן אדהם שיבלי שנוגח עם כל הלב פנימה 2-1 גדול למקומיים והמגרש על סף פיצוץ.
 
לקראת הסיום, שחקני כפר כנא הורידו מעט את הרגל מהגז. שמרו בעיקר על היתרון היקר, למרות שבמספר מצבים יכלו להגדיל את התוצאה. שריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות גדולות ביציעים והרבה פרצופים שמחים בספסל כפר כנא. ההכרעה עוברת לשבוע הבא, מה שבטוח סרט מתח כזה טובי הבמאים לא יכלו לכתוב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבתם הכל . למה מתעלמים מזה שיוסף טאהא נכנס לחדרם של כאוכב ואיים עליהם (לא משנה 21-04-2014, 14:07)
    בושה מה שקרה במשחק איפה ההאתחדות איפה המבקרים ... ספורט קודם כל צריך להיות בן אדם טוב ואחרכך להתעסק במקצוע , אבל עוד פעם מה שהתרחש במחצית שיוסף טאהא נכנס ומאיים על כאוכב שאם לא מנצחים אותם ( כפר קנא תנציח ) הם לא יוצאים בשלום מהמגרש ....