המזל של דן

דן היה אמור להיות אחד משחקניה הבולטים של הפועל אשקלון, אך עקב בעיות עם אנשי המערכת, החליט לעזוב למ.ס אשקלון מליגה ג' שם הוא מרוצה: "אם רוצים שאתה תצליח אז לא משנה איפה תהיה"

  • על ידי: עוז יעקובוביץ
  • 24-04-2014
  • 07:25

ספר למי שלא מכיר אותך מי זה דן מזל?

דן מזל הוא שחקן שנולד עם הכדורגל וילך איתו עד הסוף. גדלתי במחלקת הנוער של הפועל אשקלון היו לי החלטות שגויות כמו שלא עברתי לקבוצה גדולה יותר. אני עד גיל נערים ג' הייתי משחק בתור חלוץ, מאז אני קשר בעיקר קשר מתחת לחלוצים ואני מאוד אוהב לבשל ולהבקיע".

 

דן מזל, שחקן מוכשר. (עמוד הפייסבוק של דן)

 

גדלת במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, זאת הייתה השנה הראשונה שלך בנוער לפני שעזבת לטובת מ.ס אשקלון. הסתדרת מצוין, היית קפטן הקבוצה, מדוע עזבת?

"כן, שנה ראשונה שלי בגיל נוער, זוהי העונה -12 בהפועל אשקלון. הייתי קפטן עד מחזור 7, ולאחר מכן נאלצתי לשבת בבית בגלל שיש אנשים במערכת שהם בדיוק כמו הבעל בית של הקבוצה, אבל אני לא מוריד את הראש אף פעם. אני מחכה לאימונים ומגיע לאימונים עם חיוך. ישבתי בבית חודשיים בלי כדורגל, אבל כל יום הייתי מתאמן ברצון גדוול. אז, עברתי למ.ס אשקלון והייתי מאושר. לא חשבתי פעמיים לא מעניין אותי איזה ליגה וכמה ולמה, יש דשא, יש כדור, יש אנשים חמים, יש אנשים טובים, אם רוצים שאתה תצליח אז לא משנה איפה תהיה".

 

מי המודל לחיקוי שלך?

"ערן לוי, מעבר לזה שהוא כוכב כדורגל והוא הכישרון הישראלי הכי מבוזבז לפי דעתי. יש לו חוכמת משחק, ראיית משחק מושלמת, טכניקה מושלמת, לא מזכיר את הבעיטה שלו כי זה כבר מובן מאליו. הוא בנאדם גדול, אני כמו אח קטן בשבילו וכשהוא מצליח כל הבית שלי שמח. זה המודל לחיקוי שלי ואין שום מתחרה.

 

לאן אתה שואף להגיע?

"תמיד השאיפה שלי גבוהה ואני רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. איפה שאני ישחק לא משנה, כי בכל מקום אתן 200 אחוז בשבילי ובשביל הקבוצה קודם כל".

 

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"להגיע למכבי ת''א, חיפה, הפועל ת'א, בית''ר ירושלים זה החלום מאמין שהוא יתגשם".

 

מילה אחת קטנה על אתר גולר?

"מכיר את האתר,אתר מצוין".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן צעיר (ביתרי לנצח 04-05-2014, 07:23)
    שעוד יגיע רחוק
  2. כוכב כדורגל (אלירן שלום 13-05-2014, 19:30)
    מדובר בשחקן בעל יכולת גבוהה עם רצון עוד יותר, מאחל לו המון הצלחה בנוסף הוא הכי כשרוני במשפחה !