אוי להתאחדות

אסי אברהמי בטור דעה: לא ייתכן שהעולה תיקבע על חודו של משחק, לפחות בית וחוץ. וסאגת האצטדיון? זה כבר חלם. רמת גן, עילוט, קריית אליעזר, עכו, רק שיחליטו כבר. הקבוצות צריכות להתכונן. מההתאחדות נמסר: "מישהו פה קיבל מידע מוטעה"

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 28-04-2014
  • 16:06
משחק על עונה שלמה, משחק על החיים משחק על הזכות לשחק בליגה א'. כל הכותרות האפשריות ינתנו למשחק הזה שמעניין כל כך את כל הצפון, עונה שלמה נלחמו הפועל כפר כנא ומג׳דל כרום על הזכות לשחק בליגה א', השקיעו כסף רב, אימונים מפרכים ובעיקר המון נשמה ואהבה למשחק, מה לעשות שרצה הגורל ושתי הקבוצות סיימו עם אותו מספר של נקודות. 
 
בהחלטה לא מובנת ההחלטה שהעולה תיקבע במשחק אחד, כן כן, משחק אחד על עונה שלמה שזה ביזיון בפני עצמו וכותב לכם את זה שחקן לשעבר שיודע מה זה להילחם עונה שלמה ולהפסיד הכל במשחק אחד. 
 
בכל מקרה, הרגע הזה הגיע ואוהדים רבים תכננו ובינהם אני להגיע יום שלישי לאיצטדיון המפואר בעכו כמו שפורסם בהתחלה. אממה, בעכו לא רצו שישחקו אצלהם ומשום מה המשחק לא ייערך בעכו למרות שהמון אנשים כבר תכננו להגיע ולקחו חופש מהעבודה. בהתאחדות החליטו להעביר את המשחק  ליום רביעי בקריית אליעזר, עד כאן הכל טוב ויפה, ראשי הקבוצות והמאמנים תיכננו את הכל ליום רביעי ומתכונת האימונים השתנתה. 
 
 
שחקני כפר קנא. איפה יישחקו? (צילום: עלאא בדארנה)
 
אפילו אני לקחתי חופש מהעבודה ליום רביעי. אבל היום, יום שני, בהתאחדות מתקשרים לקבוצות ומודיעים להם שהמשחק ייערך מחר, יום שלישי, באיצטדיון רמת גן! כן כן, מחר חברים, משחק על עונה שלמה בו תוכרע העולה והמאמן צריך להודיע לכל השחקנים שמשחקים מחר!? איך אפשר להכין קבוצה ככה?! ותגידו איך השחקנים מליגה ב', של יוכלו לסיים 90 דקות במגרש הענק ברמת גן, שחקנים יצטרכו ג׳יפ כדי לעלות לקרן, איפה ההגיון?
 
ומה עם הקהל? מי יבוא בצהריי היום לאיצטדיון רמת גן, הרי מדובר בליגה ב', איך יעזב‬ו עבודות, ילדים ומשפחות ויגיעו לתל אביב? אני מבטיח לכם שאם המשחק היה מתקיים בעכו או קריית אליעזר היו למעלה מ-6000 צופים עכשיו אני לא יודע אם 200 איש יטריחו את עצמם ואני שואל למה? יכול להיות שהקיץ הגיע ולהתאחדות אין ראש לליגות האלה? יכול להיות שהים כבר קורא להם? לאחר מכן בהתאחדות ככל הנראה הבינו את הטעות וככל הנראה יעבירו את המשחק לעילוט והוא יתקיים ביום רביעי כמתכונן.
 
למה ההתאחדות מזלזלת במשחק כל כך חשוב לכל כך הרבה אנשים, זה יכול היה להיות יום חג לשחקנים ולאוהדים ולליגה כולה. חבל! כאמור, נכון לשעה זאת המשחק בין מג׳דל כרום להפועל כפר כנא על הזכות לשחק בליגה א' ייערך מחר ברמת גן, או בעילוט ברביעי, או אולי בסמי עופר. מה שיחליטו בהתאחדות.
 
גורם בהתאחדות מסר בתגובה: "אוי לבושה ואוי לטור הזה,שמביא מידע מטעה ולא בודק את הדברים לעומק. מי שהחליט שהמשחקים לא יהיו בעכו זה ראשי הרשויות ולא ההתאחדות וזה אחרי שסיכמו איתם שהמשחקים יהיו שם. מי שהעמיד את ההתאחדות בפני שוקט שבורה זה ראשי הרשויות".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק שיגעו אותנו בושה וחרפה (שחקן 28-04-2014, 17:12)
  2. פשוט בזיון (ג'קי 28-04-2014, 18:43)
    אין מילים לתאר את כל החלם בהתגלמותו .זהו זלזול מוחלט בקבוצות בליגות ב בכלל . כנראה שהם אינם נחשבות .שתי הקבוצות צריכות להתאגד ולהגיד עד כאן . לרמת גן לא נגיע .
  3. בגרין עדיף מעילוט או אפילו עפולה או נשר (טברייני 28-04-2014, 21:31)
  4. חופשי התאחדות בושה (דובי מראשון 28-04-2014, 22:31)