כפר קנא נוגעת בעלייה

90 דקות חיכתה כפר קנא כדי לאפשר את חגיגות הניצחון לאוהדיה. שני שערים דרמטיים של שגיא חייט וארמלי, פותחים את החגיגות לקראת המשחק המכריע שממנו תקבע העולה לליגה א'

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-04-2014
  • 08:51
את שיירת המכוניות והאוטובוסים שעשתה דרכה לעבר המגרש בכאבול, ניתן היה להבחין מבעוד מועד בדרך. אוהדי כפר קנא בטירוף בחודשים האחרונים, לאחר שקבוצתם עשתה את הבלתי ייאמן, מחקה פער של 7 נקודות ונצמדה למגדל במקום הראשון. את הקרדיט ניתן לאחמד ווהב, שעושה עבודה פנטסטית בקבוצה וכמובן לשחקנים שבאים שבוע אחר שבוע ומספקים את הסחורה ובגדול.
 
המשחק נפתח כרגיל בשבועות האחרונים, עם העיינים והאוזניים במגרש במגדל. שחקני כפר קנא גילו עצבנות בתחילה, לא היו מרוכזים ונראה שהלחץ משפיע עליהם מאוד. כבר בדקה ה-10 הציל טאמר מראד, כדור מקו השער .כעבור 5 דקות אוחיון בעצירה גדולה מכדור חופשי, משאיר את התוצאה על כנה.
 
אחמד ווהב, קרוב לעשות היסטוריה עם כפר קנא. (לילך וייס)
 
כאן כבר נכנסו שחקני כפר קנא למשחק, ובראשותו של לייבוביץ התחילו לתקוף גלים גלים את שער המקומיים. בדקה ה-27 הזדמנות פנטסטית, כאשר כפיר לייבוביץ בכדור עומק מוצא את שיבלי לבד באחד על אחד אך זה מהסס והכדור מחולץ לקרן. כעבור מספר דקות, שוב לייבוביץ בכדור חופשי חד ומסוכן מוצא את ראשו של אדהם טהא שנוגח ס"מ ליד הקורה, הזדמנות גדולה. השחקנים יורדים לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. 
 
המחצית השנייה, נפתחה באותה מגמה כאשר החלק הקדמי של כפר קנא מנסה בכל כוחו להכריע את המשחק, אך הגנת כאבול עומדת בלחץ. מנגד, יכלה כאבול להפתיע אך נתקלה בשוערה של כפר קנא, אוחיון החדשות ממגדל נשמעו מהספסל ומהקהל הרב, והמתח בשיאו. בדקה ה-70 מהלך מצויין של ריינשטן וכפיר לייבוביץ, שבציפ' חכם מוצא את חייט שנוגח מקרוב אך שוער המקומיים במקום.
 
שחקני כפר כנא חוגגים. (צילום: עלאא בדארנה)
 
הדקות נקפו וכאשר היה נראה שכפר קנא תרד במפח נפש מהמגרש, הגיעה הדקה ה-90. חילופי מסירות מהירים בין ארמלי ללייבוביץ, מוציא כדור רוחב חד על הארץ שם נמצא הבאנקר שגיא חייט ששם את הרגל כמו גדול וקובע 1:0 דרמטי מאין כמוהו האורחים והקהל בטירוף.
 
כעבור דקה, כדור חופשי מצד שמאל ארמלי לוקח את הכדור מסובב לקרוב וקובע 2:0 לאורחת ואנחת רווחה שנשמעה עד אילת של אחמד ווהב.
 
בסיום 2-0 גדול לכפר קנא, והאוהדים לא יודעים את נפשם מרוב אושר. שחקני הקבוצה עלו על הגדרות וכל העיניים נשואות לעבר המשחק המכריע, שבסיומו תקבע סוף סוף העולה לליגה א.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין למה אבא של שחקן מוכר משחקים מאמן אצל יוסף טהאא.. (וייצמן יער 29-04-2014, 09:31)
    המאסטר הכי גדול בשוק בכל הקשור למכירת וקניית משחקים על זה צריך לתת את הדעת מגדל כרום ינצחו ותרשמו את זה 1-3
  2. אחמד וואהב נוכל להיזהר ממנו (מדליה 29-04-2014, 13:01)