חשד להטיית משחק בין מג'דל כרום למעלות, טהא: "מנוע מלפרט"

פרסום ראשון: לאתר גולר נודע שחברת החקירות "ויצמן יער" מנהלת חקירה בין הקבוצות מי שאסף את המידע הוא יו"ר כפר כנא יוסף טהא : " מקווה שאף קבוצה לא מכרה משחקים."

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 29-04-2014
  • 15:16
חברת החקירות "ויצמן יער" מנהלת חקירה בין הקבוצות מי שאסף את המידע הוא יו"ר כפר כנא יוסף טהא : "מקווה שאף קבוצה לא מכרה משחקים".
 
לגביי מהלך האירועים אמר טהא : "הגשתי תלונה לויצמן יער ולהתאחדות לכדורגל על כמה קבוצות שאני חושד , אני מנוע לדבר על כך בהוראת חברת החקירות".
 
לקראת המשחק החשוב ביום רביעי שיכול לקבוע את העולה הוסיף  היו"ר:  " מקווה שהכל כשיר ותקין אני אוהב לעלות על המשטח הירוק ולא במקומות אחרים".
 
שחקני מג'דל כרום. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פאדי זרקאווי)
 
סאגה לא פחות חשובה לקראת המשחק הזה הייתה היכן ישחקו שתי הקבוצות , בתחילה המשחק היה אמור להיערך באיצטדיון "הטוטו" בעכו בעיריית עכו סירבו לכך והתאחדות שלחו תקבוצות לאיצטדיון "קרית אליעזר" בחיפה אך גם שם קיבלו תשובה שלילית מהעירייה , ואם לא די בזה הקבוצות קיבלו הודעה על כך שהמשחק התקיים באיצטדיון רמת גן בהתאחדות העדיפו שהמשחק יהיה באיזור הצפון ואחריי אין ספור פרובוקציות החליטו שהמשחק הקרוב יערך באיצטדיון בעילוט ביום רביעי בשעה 16:00.
 
יוסף טהא יו"ר הפועל כפר כנא התייחס : "לצערי הרב ראשי הערים של חיפה ועכו צריכים על כך שהם לא רצו לארח אותנו במגרשם כיוון שאנחנו קבוצה מהמגזר זו בושה וחרפה ראשי הערים שוכחים שלקבוצות שלהם יש שחקנים ואוהדים מהמגזר". 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסף טהא מדבר על מכירה (מת מצחוק 29-04-2014, 15:53)
    חחחחחח.....יוסף טהא מדבר על מכירת משחקים !! יוסף טהא? ענק...
  2. זה לא חדש שיש מכירות משחקים בליגות הנמוכות כנסו.... (מאיר{בחסות-מטיילי טבריה] 29-04-2014, 18:46)
    זה קיים 40 שנה וימשיך כך להיות עוד 40 שנה ועולם כמנהגו נוהג.
  3. יוסף טהה אתה מדבר???????????????????? (משה 30-04-2014, 07:08)
    אלוף העולם במכירת וקניית משחקים . איפה הימים יוסף ששלטת בכל ליגה א וקבעת מי עולה ומי יורדת .אני בטוח שהרבה אנשים מחייכים כעת כשהם קוראים שאתה מתלונן ....