הקרנבל מתחיל: מונדיאל 2014 יוצא לדרך

פרויקט המונדיאל של אתר גולר יוצא לדרך. את מי אנשי הכדורגל רוצים לראות בגמר וגם, מי תהיה אכזבת המונדיאל, הפתעת המונדיאל, ומי תניף את הגביע? התשובות בפנים...

  • על ידי: אביחי חיים ושלמה אשר- חיים
  • 12-06-2014
  • 19:58

הנה חלפו להן 4 שנים מאז זכייתה ההיסטורית של נבחרת ספרד במונדיאל 2010 של דרום אפריקה. אנדרס אינייסטה כבש שער היסטורי שיזכר עוד שנים רבות והביא ללה רוחה של דל בוסקה את הגביע הראשון אי פעם לאדמת ספרד. הערב, הטורניר היוקרתי והחשוב בעולם הכדורגל המונדיאל, מגיע למולדתה של הסמבה ושמחת החיים היישר לברזיל. בשעה 21:00 באצטדיון סאו פאולו הטקס הרשמי של אירועי פתיחת המונדיאל יחל מול מיליוני צופים בכל העולם כולו.  לאחר הטקס הרשמי, יעלו על כר הדשא הנבחרת המארחת ה"סלסאו של ברזיל" מול קרואטיה למשחק פתיחה מול אלפי צופים משולהבים, ושתשמע שריקת הפתיחה הקרנבל, יתחיל.  ניימאר, מסי, רונאלדו, רוני, אדן הזארד, צ'אבי, דפסי, מנדז'וקיץ ,סוארס, רובן, בנזמה, מולר ועוד כישרונות חדשים וישנים התרוצצו על כר הדשא במטרה אחת: להיות אלופי העולם לשנת 2014.

 

רגעים ספורים לפני שהמונדיאל יוצא לדרך, שאלנו את אנשי הכדורגל, מי לפי דעתם תהיה אכזבת המונדיאל, הפתעת המונדיאל, מי מהנבחרות יגיעו לגמר, ומי תזכה להניף את הגביע באיצטדיון המראקנה ב-13 ליולי? ספויילר קטן: ללא ספק הבחירות מעניינות ואף יפתיעו את הקוראים. בהצלחה לכל המנחשים, מוזמנים להביע את דעתכם על ההימורים והכי חשוב: חג מונדיאל שמח!

 

חיים סירוטקין: אכזבה- הולנד. אני חושב שההולנדים לא במיטבם לקראת המונדיאל הקרוב. הפתעת המונדיאל- צרפת אני מאמין שהטריקולור הצרפתי בראשותו של ריברי יסחוף אחריו את הנבחרת כמה שיותר גבוה. הגמר- אני רוצה לראות את ברזיל- צרפת בשחזור היסטורי מושלם מהגמר ב-1998. הגביע של: צרפת.  

 
חיים סירוטקין, מהמר על ההפתעה הצרפתית. (אביחי חיים)
 
ארז בנודיס: אכזבה- ספרד. יש לי הרגשה כזאת שלאחר השנה הקשה שעברה על ברצלונה, מדריד, אתלטיקו, השנה הם יאכזבו. הפתעת המונדיאל- בלגיה. הדור הצעיר המוכשר של הבלגים יעשה את שלו. הגמר- אני רוצה לראות את ברזיל - גרמניה, יהיה מעניין ביותר.  הגביע של: ברזיל. עם הקהל הביתי אין סיכוי שלא תיקח.
 
חנן עדני: אכזבה- ברזיל. אני מפחד שברזיל, כי אני לא רואה מהם כלום. הפתעת המונדיאל- בלגיה. הדור הצעיר, דברים חדשים ואיכות שחקנים על כר הדשא. הגמר- ברזיל- גרמניה.  הגביע של: אני אוהד ברזיל משנות ה-60 בתקופה של פלה והכוכבים הגדולים. מה גם שיש לי בן חצי ברזילאי, אז ככה שאני עם ברזיל.
 

מאיר כהן: אכזבה- אנגליה. לא משתנה אף פעם. הפתעה- בלגיה. נבחרת מצוינת. הגמר- ברזיל-גרמניה. הגביע של: ברזיל.

 

שלומי שלמה: אכזבה- ספרד. העומס ישפיע על הספרדים. הפתעה- בלגיה. הגמר- גרמניה וארגנטינה. הגביע של: גרמניה. 

 

ישכר בורי: אכזבה- צרפת.  שוב תפשל ברגע האמת. הפתעה- קמרון תגיע לשלבים המכריעים. הגמר- ברזיל וגרמניה. הגביע של: הסלסאו של סקולארי יניפו את הגביע השביעי בבית.

 

וואחיד אלצנע,: אכזבה- אנגליה ואיטליה. הפתעה- בלגיה שתחזור להיות אותה הנבחרת מאז השיא שלה במונדיאל במקסיקו בשנת 1986. הגמר- זה יהיה הגמר החלומי של כל העולם, הקלאסיקו מסי-ניימאר ברזיל- ארגנטינה. הגביע של: טייגו סילבה יניף את הגביע בבית, ומסי יפשל שוב.

 

וואחיד אלצנע, ארגנטינה תפשל ברגע האמת, הגביע של ברזיל. (רמי גרידיש)

 

אבי דבח: אכזבה- ארגנטינה. תפשל ברגעים המכריעים. הפתעה- בלגיה. השדים האדומים מבריסל יפתיעו. הגמר- ברזיל גרמניה יפגשו שוב מאז הגמר ב-2002 הגביע של: הסלסאו יניפו גביע שביעי.

 

גלעד יעיש: אכזבה- איטליה. הנאזורי של פרנדאלי יכשלו שוב. הפתעה- אירן. היא תהיה ההפתעה של המונדיאל, עם כל הכבוד הם שם ואנחנו כאן. הגמר- הולנד- ארגטינה. מין מפגש עבר שהיה בשנת 1978. הגביע של: מסי יניף את הגביע ויסתום את הפיות של כל המבקרים, ויהפוך לשחקן הגדול בכל הזמנים.

 

עופר בכר: אכזבה- אנגליה. אפורים מדי.  הפתעה- הולנד. יש כישרונות צעירים וטובים שם, אך הם פחות מרתיעים מבעבר.  הגמר- ברזיל- גרמניה או ספרד גרמניה. הגביע של: ספרד. 

 

אלמוג ספיר:  אכזבה- ארגנטינה למרות לי שיש לי רגשות כלפיה, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. עם כל הפסטיבל סביב מסי, היא תהיה המאכזבת.  הפתעה- אנגליה. אני סומך על הניסיון של רוני, סטיבי ג'י, והם יגיעו לרבע או לחצי הגמר. הגמר- בית"ר כפ"ס- אזור, אבל עכשיו ברצינות ארגנטינה- ספרד. הגביע של: ספרד. הם יגנו על התואר. 
 
אלמוג ספיר, מהמר על אלופת העולם, ספרד, שתשמור על התואר ( אביחי חיים)
 
ליאור זדה: אכזבה- ספרד. נראה לי שהם עייפים ושבעים קצת. הפתעת המונדיאל- קולומביה בלי פלקאו ואולי בוסניה. הגמר- ברזיל - ארגנטינה יכול לקרות, אך ההימור שלי הוא ברזיל - גרמניה. הגביע של: ברזיל בגלל ההגנה. 
 
ליאור זדה, הגביע של ברזיל. (אביחי חיים)
 
אופיר חיים: אכזבה- ספרד. רוב השחקנים הם מברצלונה וריאל מדריד, רובם מצפים שהיא תלך עד הסוף אך אני לא חושב כך והיא תעצר בחצי הגמר. הפתעה- בלגיה אבל כולם אומרים, אז נלך על קמרון. יש להם שחקנים טובים, קבוצה טובה ונבחרת מגובשת מאוד. הגמר- ברזיל - ארגנטינה.  הגביע של:  ארגנטינה. מסי ייקח  את הנבחרת עד הסוף.  מבחינתי הוא אחד הגדולים, והוא ישיג את החותמת הרשמית לכל המפקפקים. 
 
אופיר חיים, מסי ישתיק את כל המבקרים. (אביחי חיים)
 
רון עמיקם: אכזבה- איטליה. אנגליה לא יכולה לאכזב את המאוכזבים גם כך. גם בלגיה לא תגיע כל כך רחוק כמו שחושבים וזה יאכזב את אלה שמצפים ממנה.  הפתעה- רוסיה וצרפת מועמדות להיות הפתעות המונדיאל, וגם בוסניה נראית לי אחת שתעלה לשלב השני במונדיאל הראשון שלה. הגמר- אורוגוואי היא הקבוצה שלי מול ברזיל בשחזור הגמר מ-1950. הגביע של: ברזיל כנראה תיקח.
 
סתיו שחם: אכזבה- ספרד. מצפים מהם שיהיו אלופים, אני לא חושב כך. הפתעה- בלגיה כי יש להם שחקנים טובים. הגמר- ברזיל - ארגנטינה.  הגביע של: ארגנטינה. כולם חושבים שברזיל כי הם בבית, אבל אני חושב שארגנטינה תפתיע בגדול פעם הייתי חולה על המונדיאל אבל מאז התאהבתי בהפועל כפר סבא. 
 
סתיו שחם, הולך עם ארגנטינה. (סיוון פרץ)
 
שי מאור: אכזבה- אנגליה. תמיד מאכזבת במונדיאל. הפתעה- בלגיה, אבל זו כבר לא הפתעה.  הגמר- ספרד גרמניה. אוהב לראות את העמידה החזקה והפיזיות של הגרמנים. הגביע של: ספרד. הטיקי טקה של העולם. אני לא מאמין שיש מישהו שלא רוצה אותם עד הסוף, הסגנון היפה ואיכות השחקנים יעשו את שלהם.
 
שי מאור, מהמר על ספרד עם הטיקי- טאקה. (אביחי חיים)
 
אשר עזרן: אכזבה- פורטוגל. רונאלדו יפשל ברגע האמת.  הפתעה- חוף השנהב. יש להם שחקנים טובים, מהירים וממשחקי האימון שראיתי אותם אז אני מאמין שהם יהיו ההפתעה.  הגמר- ברזיל ארגנטינה. הגביע של: ארגנטינה. 
 
שוקי סידס: אכזבה-גרמניה. אני לא בטוח כלל שהם יגיעו עד הסוף כפי שכולם אומרים. הפתעה בלגיה. הגמר- ברזיל- ארגנטינה. הגביע של: ארגנטינה. מסי יקח את הגביע מול כל המבקרים. 
 
מקסים סוסן: אכזבה- אנגליה. כל מונדיאל מאכזבים ואין להם חומר שחקנים איכותי, 90 אחוז מהשחקנים בליגה האנגלית הם זרים. הפתעה- קמרון. יצא לי לראות אותם במשחקי המוקדמות והאימונים של המונדיאל, הם לא נופלים מברזיל. גמר- ספרד ברזיל. הגביע של: ברזיל. 
 
ברוך סער: אכזבה- ספרד. עייפות החומר. הפתעה- בלגיה. נבחרת איכותית מאוד. הגמר- ברזיל נגד ארגנטינה. הגביע של: ברזיל. 
 
נועם שוהם: אכזבה- גרמניה. מצפים ממנה להגיע רחוק. הפתעה- גאנהץ יש להם שלישיית קישור מרכזית מבין הטובות במונדיאל, כמו גם קולומביה שתהיה מסוכנת מאוד. הגמר- ברזיל- קולומביה. הגביע של: ברזיל.  
 
נועם שוהם, קולמביה תהיה הפתעה גדולה. (רמי גרידיש)
 
ויקטור גניש: אכזבה- אנגליה. תמיד הם לא מתעלים ברגע האמת, כמו שזה נראה זה יישאר אותו הדבר. אשמח מאוד אם התוצאה תהיה שונה. הפתעה- יפן. יש להם שחקנים טובים. הגמר- גרמניה- ברזיל, רוצה ברזיל- ספרד. הגביע של: ברזיל. 
 
אילן אטלי: אכזבה- ברזיל. כגודל הציפיות, גודל האכזבות. הפתעה- איטליה. לאיטלקים אין הרבה ציפיות והם יכולים לתת לכל הנבחרות הגדולות בראש. הגמר- פורטוגל- ספרד. הגביע שלי: גרמניה.   
 
שרון מרציאנו: אכזבה- ברזיל. ככה אני מרגיש. הפתעה- בלגיה. בגלל השחקנים. הגמר- ארגנטינה- איטליה או גרמניה. הגביע של: ארגנטינה.
 
תומר אסולין: אכזבה- ספרד. השחקנים הללו מגיעים בעומס הכי גבוה משאר הנבחרות, הרבה שחקנים שבעים. הפתעה- בלגיה. יש להם קבוצה טובה. הגמר- ברזיל-ארגנטינה. הגביע של: ארגנטינה כי הלב אומר ברזיל, הראש ארגנטינה. 
 
רפי בוסקילה: אכזבה- גרמניה. אחת מהגדולות צריכה לאכזב. הפתעה- מקסיקו. בדיוק חזרתי משמה, ראיתי את המשחק נגד ישראל. הגמר- ברזיל- ספרד. הגביע של: ספרד זו הליגה הכי טובה בעולם, הם עושים רצף תארים מטורף. יהיה להם מאוד קשה לשמור על התואר, אך אני מניח שיצליחו. 
 
רפי בוסקילה, מהמר על מקסיקו כהפתעת המונדיאל. (לילך וייס)
 
זוהר יצחק: אכזבה- אנגליה. ההיסטוריה תדבר בעד עצמה. הפתעה- צרפת. הגיע הזמן שלהם. הגמר- ארגנטינה- ספרד. הגביע של: ארגנטינה בזכות מסי והחבורה.  
 
נמרוד קוסטיקה:  אכזבה- איטליה. הליגה האיטלקית הדרדרה בשנים האחרונות, ולמרות זאת מצפים מאיטליה תמיד להיות בשלבים המכריעים, במונדיאל הקרוב הם יעופו מהר מאוד. הפתעה- בלגיה. יהיו הסוס השחור של המונדיאל, יחד עם כוכבים צעירים בקבוצות המובילות באירופה. הגמר- ברזיל- ארגנטינה. זה הגמר הכי מעניין שיכול להיות, מסי מול ניימאר, משחק דרום אמריקאי לוהט. הגביע של: ספרד. עם קוסטה שיהיה בריא, וכל הכוכבים של מדריד וברצלונה היא שוב תזכה כי היא במומנטום אדיר ובפורמה הכי טובה.    
 
עו"ד אמיר יקותיאל: אכזבה- אנגליה. הם קבוצה חלשה, יעופו בסיבוב הראשון. הפתעה- בלגיה. הם יגיעו רחוק. הגמר- איטליה- ברזיל. הגביע של: אני אוהד איטליה אחרי שחייתי באיטליה, ואני מקווה שאיטליה אבל הראש הולך עם ברזיל. 
 
עופר טסלפפה: אכזבה- צרפת. נראה לי יאכזבו. הפתעה- בלגיה. מי שראה אותה בהתחלה, יודע שזה כבר לא יהיה הפתעה. הגמר - ארגנטינה  -ברזיל. הגביע של: הסלסאו של סקולארי יניפו את הגביע השביעי.
 
יוסי אלקובי: אכזבה- ספרד. הם הרי אלופי העולם, יש להם ירידה חדה והם מאכזבים. הפתעה- בלגיה. היא מדוברת הרבה, ראיתי משחקים שלהם ויש להם שחקנים התקפיים. הגמר- גרמניה-ברזיל. הגביע של: ברזיל. 
 
יוסי גורדנה: אכזבה- אנגליה. אפורים מדי, אין כוכבים נוצצים. הפתעה- ארגנטינה. אם תיקח את כל המונדיאלים, הם בקושי עברו את שלב הבתים. כקבוצה, הם עדיין לא עשו כלום ורק אכזבות  חובת ההוכחה על מסי. הגמר- גרמניה- ארגנטינה. הגביע של: ארגנטינה. אם זה יתחבר להם, אז הם יפציצו. אני מקווה בשביל מסי שיצליח.
 
איתן טייב: אכזבה- איטליה. הכדורגל האיטלקי לא מתרומם. הפתעה- פורטוגל. רונאלדו והחברים יגיעו רחוק. הגמר- ברזיל-ארגנטינה. הגביע של: ארגנטינה עם מסי. 
 
פורטוגל יגיעו רחוק ע"פ טייב. (לילך וייס)
 
עודד קוטר: אכזבה- ספרד שהם עשו את שלהם. הפתעת- קרואטיה שחקנים צעירים טובים. הגמר ברזיל- ארגנטינה מי תיקח את הגביע? ארגנטינה מסי והחבורה.    
 
אלי אמסלם: אכזבה- ארגנטינה. כגודל הציפיות, גודל האכזבות. הפתעה- בלגיה, או צ'ילה. נבחרת מאוד חזקה ואגרסיבית היא תהיה הסוס השחור של המונדיאל. הגמר- ברזיל- גרמניה. הגביע של: ברזיל בעיקר בגלל הביתיות. 
 
אוהד רון:  אכזבה- גרמניה. כי אני לא אוהב בונקריסטים. הפתעה- קולומביה. פלקאו והחבורה יעשו את ההפתעה הגדולה.  הגמר- ארגנטינה-ברזיל. הגביע של: ארגנטינה. מסי יעשה את העבודה אני מקווה.  
 
ארז נעמן:  אכזבה- ברזיל. היא תודח בשמינית הגמר. הפתעה- פורטוגל. תגיע עד הגמר. הגמר - ארגנטינה-פורטוגל. הגביע של: ארגנטינה ומסי.
 
שלמה אשר-חיים: אכזבה: ארגנטינה. בשל העומס על מסי והשחקנים. הפתעה- בלגיה. בשל איכות השחקנים הבכירים שמשחקים בליגות הבכירות. הגמר- ברזיל- ספרד. מפגש  מסקרן כמו בשנה שעברה בגביע הקונפדרציות. הגביע של:  הסלסלאו ינצחו ויניפו את הגביע השביעי.  בקיצור, יהיה קרנבל בריו.
 
אביחי חיים: אכזבה- פורטוגל. רונאלדו יקרוס תחת הלחץ ויפיל את חבריו לנבחרת. הפתעה- צרפת, הצרפתים יסחפו את הנבחרת מעבר לשלב הבתים עד לחצי הגמר.  הגמר- ברזיל- ארגנטינה.  הגביע של: עם כל האהבה הגדולה שלי למסי, ברזיל תניף את הגביע בבית ותחתום טורניר מרתק ומהנה.  

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה ברזיל (מני 12-06-2014, 21:33)