כבודי: נשאר בקרית אונו

מאמנה של הפועל קרית אונו, אודי כבודי, מסכם עונה נפלאה במחוז ליגה ב' דרום א' שבו הגיע עד למקום הרביעי בטבלה אך בפלייאוף נעצר ע"י כפר יונה: "ניצול מצבים מדויק של כפר יונה ניצח להם את המשחק"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 14-06-2014
  • 09:39

אודי כבודי סוגר עונה מצוינת בקרית אונו. הקבוצה הצנועה הגיעה העוה עד למקום הרביעי, עלתה לפלייאוף העליון אך במשחקי הפלייאוף מול כפר יונה כשלה ברגע האמת. "הייתה עונה באמת טובה", מסביר כבודי. "הצבנו לעצמנו כמה מטרות והגענו אליהם. השחקנים עבדו קשה השנה ונהנו מכל רגע במגרש וגם בחדר ההלבשה החזק והמגובש שלנו".

 

למרות המיקום הגבוה, ספגתם 42 שערים שרובם לא מחוייבים. קבוצת צמרת לא יכולה לספוג בצרורות.

"זה נכון, קבוצת צמרת לא יכולה לספוג כמות שערים כזאת. לא נשכח שהשוער שלנו נפצע בסוף הסיבוב הראשון, והשוער של הנוער החליף אותו שהוא היה גם בסדר. כמובן ניתן את הדעת על זה ונראה איך אנחנו משפרים את ספיגות השערים לקראת העונה הבאה".

 

אודי כבודי, ממשיך עונה נוספת בקרית אונו.  (באדיבות דף הפייסבוק של קרית אונו)

 

מה קרה לקרית אונו מול כפר יונה? זה היה משחק "משוגע" לחלוטין. 

"אני חושב שנגד כפר יונה השחקנים הגיעו הכי מוכנים שיש. כל שחקן נתן 110 אחוז וזה היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל עם קצת חוסר מזל לנו וניצול מצבים מדויק של כפר יונה ניצח להם את המשחק".

 

עונה הבאה, כבודי נשאר בקרית אונו. 

"אני נשאר בקרית אונו"', מדגיש. "עשינו משהו כולם ביחד שם,.וכמובן שאנחנו שואפים תמיד ליותר גבוה. נראה בדיוק איפה חסר לנו ואיפה טעינו, ונעשה הכל כדי להצליח. יש הרבה שחקני נוער שעולים ושחקני בית שעם המרקם הקיים בעזרת השם, נעשה עונה טובה ויפה, שיהיה בהצלחה לכולם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן חלש מקומבן ,לא הצלחת יאללה הביתה,תביאו מישהו שיעלה אותנו ליגה (אונו 14-06-2014, 09:53)
  2. לקקן (כבודי יסמרטוט 15-06-2014, 09:03)
    לשאול נעים מהליקוקים שלך בתחת שלו שתי מגעילים
  3. למה כול הזמן ללכלך? (רמי 15-06-2014, 12:20)
    אודי כניראה שאתה באמת סמרטוט .. פעם הייתה פה תגובה טובה עליך? עדיף שלא תעשה כתבות!!! אני הייתי מתבייש