"אי אפשר לתאר את ההרגשה לעלות ליגה"

שחקנה של שועאע כפר קאסם, מחמוד אלמטירת, מסכם עונת עלייה מופלאה והוא כבר עם הפנים לקראת העונה הבאה: "העדיפות הראשונה שלי היא להישאר בשועאע בליגה ב'"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 22-06-2014
  • 08:42

מחמוד אלמטירת, זכה העונה בתואר השחקן המצטיין של שועאע כפר קאסם. מוחמד שחקן צעיר (21) ומאוד מוכשר, הצליח להוביל את כפר קאסם יחד עם חבריו לעונה חלומית שהסתיימה בעליית ליגה בסטייל גדול: "בגיל צעיר (21) להיות שחקן מפתח ובהרכב בקבוצה, זה דבר שאי אפשר להתעלם ממנו. כמו כן לקחת את שחקן השנה של המועדון, זהו הישג גדול עבורי".

 

 

 

מחמוד אלמטירת, רוצה להמשיך את היכולת הטובה בשועאע. (מחמד קאמל עיסא)

 

איך ההרגשה לעלות ליגה?

"אי אפשר לתאר את ההרגשה לעלות ליגה", מסביר. "זו לא עלייה ראשונה שלי בתור שחקן, כי עליתי גם עם קבוצת הנוער של הכפר אך עלייה בבוגרים זה שונה לגמרי"

 

כפר קאסם עשתה את שלה העונה.

"כן עברנו משחקים לא פשוטים, תקופות לא קלות עם פציעות והרבה לחצים בצמרת הטבלה. שלטנו ברוב המשחקים שלנו, ואת המשחקים האחרונים עברנו בשלום עם תצוגות וניצחונות מרשימים ועלינו בזכות".

 

איך היו החגיגות בכפר?

"קודם כל, זאת הפעם הראשונה שקבוצה לקחה דאבל בכפר קאסם. עלינו ליגה וגם לקחנו את גביע המחוז של הקבוצה ההוגנת, כך שההישג הוא כפול. זאת הייתה שמחה גדולה לחגוג עם כפר קאסם עלייה. החבר'ה מהקבוצה נלחמו לאורך כל המשחקים, ההנהלה, המאמן וכל אנשי הכפר שהיו מעורבים במועדון דאגו לנו, ונתנו לנו להרגיש באמת בבית".

 

עשית התקדמות גדולה השנה, המטרה לעונה הבאה?

"עשיתי באמת התקדמות גדולה, אחרי שלקחתי שחקן השנה בקבוצה ועליתי ליגה. העדיפות הראשונה שלי  היא להישאר בשועאע בליגה ב' כי יש כאן את כל התנאים להצלחה. אני מקווה שנעשה עונה טובה בעונה הבאה, אך עדיין אני לא סגור בכפר. איפה שאני ירגיש הכי בנוח שם אשאר".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מן אחלה (יאללה יא כפר קאסם 22-06-2014, 09:19)