קבוצות הליגות הנמוכות מאיימות לא להצביע בבחירות

דרמה בבחירות להנהלת ההתאחדות: קבוצות הליגות הנמוכות רוצות נציגות של 40% בהנהלה. אם לא יקבלו את מבוקשן, קיים חשש שלא יצביעו והבחירות לא יהיו תקינות

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 31-07-2014
  • 15:51
היום (חמישי) תתקיים ההצבעה לבחירת ההנהלה ויו"ר ההתאחדות לכדורגל, בבית הנבחרות שבשפיים. אלא שכעת נראה שהן נמצאות בסכנה ממשית, ממקום בלתי צפוי.
 
נציגי הליגות הנמוכות וקבוצות הנשים טוענים שהם מקבלים רק נציג אחד בהנהלה, כשבפועל יש 29 חברי הנהלה. בהודעה שהועברה לכלל נציגי הליגות הנמוכות נכתב: "לצערנו לא השכלנו לעמיד רשימה על בסיס נציגות הליגות החובבניות. לבחירות הוגשה רשימה אחת ויחידה, ורשימה זו אינה מייצגת אותנו. נצביע כולנו ברגליים ונגיע לאסיפה הכללית על מנת להשמיע את כולנו ובכך נמנע התעלמות עתידית מקיומנו, גורל עתידנו ברגלנו".
 
דרמה בבחירות להנהלת ההתאחדות? 
 
גיא שחר, יו"ר קבוצת שיכון ותיקים מליגה ג', אמר לפני הבחירות:  "הקבוצות בליגות א' ב' ג' וקבוצות הנשים, מהוות 40% מהכוח בהתאחדות, במדינה דמוקרטית אנחנו אמורים שההנהלה תורכב מ-40 אחוז מהנציגים שלנו. בפועל יש נציג וחצי, וזו לא דמוקרטי. אנחנו נבוא להשמיע את קולנו ולדאוג לאינטרסים שלנו".
 
לשחר יש ביקורת על הרכבת ההנהלה: "הרכיבו רשימה, כל מי שעשה טיפה רעש, הכניסו אותו לתוך הרשימה וככה זה נראה. בחירות עם מועמד בודד זה לא בחירות".
 
על פי התקנון, ישנה חובה ששני שליש לפחות מהבוחרים צריכים להיות נוכחים בבחירות כדי שיהיו תקינות. אם נציגי הליגות הנמוכות יחליטו שלא להשתתף בבחירות, קיימת סכנה שלא יוכלו לקיימן כסדרן. נצטרך להמתין להמשך היום כדי לדעת באילו צעדים ינקטו נציגי הליגות הנמוכות.
 

הוסף תגובה
תגובות