הפועל "רובי" חיפה - אימון פתיחה

היום בבוקר, קבוצת הפועל "רובי" חיפה ערכה אימון פתוח לקהל הרחב, כ- 300 אוהדים הגיעו כדי לחגוג את פתיחת קבוצת האוהדים. המאמן חנא פרהוד: "המטרה לעלות ליגה".

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 15-08-2014
  • 12:17
היום (יום שישי) ערכה עיר הפועלים או בשמה הפועל "רובי" חיפה את אימון הפתיחה לשנת 2014/15 במגרשי אבי-רן, בקבוצה החליטו לפתוח את האימון הפתיחה לקהל הרחב. כ-300 אוהדים הגיעו לאימון פתיחה אשר כלל הפנינג לכל המשפחה, צילומים עם השחקנים, מכירת חולצות ועוד.
 
כידוע, קבוצת עיר הפועלים נפתחה לאחר שהחליטו להתנתק מהקבוצה המקורית בליגת העל עקב ההתנהלות של הבעלים יואב כץ. מעל 300 קנו מניה לקבוצה, ביניהם אפשר למצוא דודו אווט, מודי בר און, ענן פרו (שמשמש גם כעורך דין הקבוצה), יוסי בניון, טל פרידמן ועוד שלל מפורסמים.
בשורות הסגל אפשר למצוא שחקנים כמו חי בן לולו, כפיר לייבוביץ, גל פיבך, שגיא חייט וענן פרו אשר החליטו לרדת לליגה ג' במטרה לעלות את הקבוצה האדומה ליגה.
 
אימון פתיחה- שחקנים ואוהדים (עיר הפועלים)
 
דודו אווט, רכש מניה (עיר הפועלים)
 
בעיר הפועלים לא מכוונים על בינוניות, המטרה ברורה, לעלות ליגה ולא פחות מזה. המאמן חנא פרהוד הצהיר כבר שהמטרה היא "לעלות ליגה". לקבוצת האוהדים יהיה קצת קשה מול קבוצות חזקות, אך לפי מצבת השחקנים והמוטיבציה והכספים שהושקעו היא לא תתן לאף אחד לעמוד בדרכה.
אחד משחקני הקבוצה אמר לאתר : "שחקנים פה בעלי מוטיבציה גבוהה, הגיעו לפה שחקנים מליגה א כדי להצעיד את עיר הפועלים כרגע לליגה השניה. האימונים קשים, משמעת קשה, אבל זה מה שעושה את הקבוצה לטובה ומאוחדת. כולנו מאוחדים ויודעים שנעלה השנה ליגה".
 
פאר שמילוביץ מימין, ואבי קאופמן (דריה סבנטורזצקי)
 
מי אתם הפועל "רובי" חיפה ?
העמותה קמה מתוך תחושת הריחוק ומהשבר העמוק שנפער בין המועדון לבין אוהדיו. היציעים המתרוקנים, מחלקת נוער המצומקת ובעיקר אובדן הזיקה ותחושת השייכות של אוהדים רבים, הביאו אותנו לעשות מעשה – הקמת עמותת אוהדים שתחזיר את האהבה לדשא וליציעים ואת הצבע האדום ללחיים של האוהדים.
 
ומה המטרות ?
מטרת העמותה היא בראש ובראשונה להוות בית עבור כל אוהדי הפועל חיפה, בוגרים וצעירים כאחד, מכל קצוות הארץ, וזאת על מנת לשמר ולהוקיר את עבר המועדון, לפעול להצלחתו בהווה ולדאוג לקיומו ולפריחתו בעתיד.
 
פאר שמילוביץ, יו"ר הקבוצה ענה לנו : "בנינו קבוצה לליגה א', רוצים לעלות כל עונה ליגה, הגיעו כ-300 אוהדים בטירוף, מלא חברה צעירים, כל שער 5 (האולטראס) עושים פה שמח"
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחיפה יש רק מכבי (ירוק עולה 15-08-2014, 15:56)