הרמה של מנשה

הפועל רמות מנשה-מגידו אירחה למשחק אימון את הפועל טירת כרמל מליגה ג' שומרון במגרשה הביתי, התוצאה נגמרה 3-2 לטובת רמות מנשה. עקיבא מנדלסון החמיץ פנדל אך פיצה בצמד ללבנים מטירה. תום אורנשטיין ורוחאנה אדהם צמד כבשו לכחולים מרמות

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 17-08-2014
  • 09:00
ביום שישי (15.8.14), נפגשו הפועל רמות מנשה-מגידו נגד הפועל טירת כרמל למשחק אימון ראשון לעונת 2014/15. שתי הקבוצות עם שחקנים חדשים, עשו ניסוי כלים ונראה שהיו מרוצים יחסית מהשחקנים. המשחק התנהל על מי מנוחות והתחלק לשלוש שלישים, כאשר הקבוצות מגששות ליד שער יריבם, אך השוער עופר יקשין שומר על שער נקי בשליש הראשון. 
 
(יעל פרץ)
 
הראשונה שכבשה את השער היא רמות מנשה, רוחאנה אדהם מנצל טעות של המגן והשוער יקיר חיים כובש מטווח אפס את השער הראשון. לאחר מכן, הגיע השוויון מרגליו של עקיבא שמצליח להסתנן בין הגנת המארחת ומצליח להפיל את השוער עידו פורת פעמיים ולא משאיר לו סיכוי.
 
(יעל פרץ)
 
תום אורנשטיין כובש את השני של רמות מנשה, לאחר שהכדור גילח את ראשו של אחד משחקני ההגנה. בהמשך, נשרק לטובת טירת כרמל פנדל שהוחמץ על ידי עקיבא מנדלסון שבעט מעל המשקוף. בשליש האחרון, טירה התחילו להפעיל לחץ והצליחו לכבוש 2-2  כאשר מנדלסון בועט גבוהה לשער ולא מותיר לאדיר נמרוד כץ סיכוי.
 
(יעל פרץ)
 
רוחאנה אדהם עשה את אותו דבר כעבור כמה דקות. טירה עד לסוף המשחק ניסו להפעיל לחץ, אך ללא הועיל. כץ הצליח לסכל עוד כמה נסיונות של האורחת ולקראת סיום הוחלף על-ידי פורת. עד לסיום המשחק, לא נרשמו אירועים והמשחק הסתיים בתוצאה 3-2 לרמות מנשה.
 
(יעל פרץ)
 
שימי פרץ, אחד משחקני הקבוצה ומנהלה הגיב: "היה משחק טוב אירוח מדהים של שלמה לירן היקר, סה״כ למשחק ראשון עם שחקנים חדשים אני מעודד מאוד יהיה לנו השנה חומר שחקנים טוב שיקשה על כל קבוצות הליגה"
 
(יעל פרץ)
 
אדיר נמרוד כץ בתגובה: "היה משחק טוב, בקצב טוב, סך הכול למשחק אימון הקבוצה נראת טוב, יש עוד זמן עד פתיחת העונה ומוקדם מדי לדבר".
 
אדיר נמרוד כץ: מוקדם מדי לדבר. (יעל פרץ)
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. האדום עולה! (שלומי 17-08-2014, 09:12)
    הפועל טירת כרמל אימפריה!
  2. טום. שחקן ברמה אחרת (חיים 17-08-2014, 09:46)
    כל הכבוד