גמליאל פרץ - הסינדרלה של הליגות הנמוכות

יש שחקנים ש"נזרקים" מקבוצות ופשוט נשברים. לא בחור כמו גמליאל פרץ, שאומנם "נזרק" מכמה קבוצות אך לא וויתר האמין בעצמו והגיע לגבעת-אולגה. שם שיחק וצבר ניסיון והראה הרבה יכולת והשנה חתם באחת הקבוצות החזקות של ליגה א'-הפועל מרמורק. שווה לראות וללמוד!!

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-09-2014
  • 14:03

כמה פעמים שמעתם על שחקן שלא מצא את מקומו בקבוצות בליגה א' ליד הבית? כמה מכם שמעו על שחקן שממש נזרק מקבוצות בכירות בליגה א' בטענה על בסיס מקצועי? אז גם גמליאל פרץ לא מצא את מקומו בסגל של בת ים, הקבוצה בה גדל ושאר הקבוצות לא מצאו לו תקציב מינימום כדי להחתים אותו. מה עשה? הלך לשחק במקום מרוחק כמו גבעת אולגה, הצליח ובגדול, וחזר לקבוצות הגדולות של ליגה א' וכל מה שנותר לו זה לבחור אופציה מתוך שלל האופציות שהוגשו לו..

 

גמליאל פרץ במדי הפועל אזור. (צילום: ארז נעמן)

 

תודו שזה בגדר חלום. לקבל תשובות שליליות פעם אחרי פעם, "להיזרק" ע"י הקבוצה שבה גדלת, ולחזור לבמה המרכזית כשחקן שכל קבוצה באזור רוצה אותו..והקבוצה שבה גדל, בת ים, מיותר לציין מה קרה לה מאז...וזו אחת הטעיות של בת ים לדעתי.  יש הרבה שחקנים מוכשרים שגדלו בבת-ים, אבל ניהול לא נכון לדעתי גרם להם להביא רכש יקר ולא מועיל, במקום לבנות על השחקנים הצעירים, הוציאו כסף מיותר, ורואים את הנזק - פירוק הקבוצה. 

 

גמליאל פרץ זה אחר השחקנים האלה. הוא גדל בבת ים, ניסה את מזלו בקבוצה הבוגרת אך שוחרר מסיבות מקצועיות. הלך להפועל אזור שאז היתה בליגה ב', עלה עימה ליגה, ואפילו כבש מספר שערים. אך לא המשיך איתה לליגה א' מכיוון שנקרא לחזור לבת ים. בבת ים הוא החל את האימונים אך לאחר מספר לא רב של אימונים הוא שוחרר על רקע מקצועי. ניסה בעמישב, אך חוסר תקציב מנע ממנו לחתום שם. מה עשה?  מה אתם הייתם עושים? יש לי הרבה חברים שפרשו מכדורגל אך לא בחור כמו גמליאל.

גמליאל, המשיך לנסות את מזלו והגיע עד גבעת אולגה, כאשר להגיע לאימון צריך לעלות על רכבת כשעתיים לכל צד. ואם נוסיף את האימון אז הבחור היה יוצא בשתיים בצהריים מהבית וחוזר אחרי עשר בלילה, 4 פעמים בשבוע!!  ובנוסף ביום שישי יש משחק.

הבחור עוד הגיע לגבעת אולגה על תקן של נבחן! ולאחר מכן הצטרף לסגל ללא הבטחה שישחק.  

 

מתיש? לא! תלוי את מי שואלים! זה נקרא מחיר ההצלחה!!  

מי שרוצה להצליח - צריך להשקיע, רק השקעה יכולה להוביל להצלחה!!

 

גמליאל פרץ, הוכיח את עצמו באולגה וקיבל כבונוס לשחק בהפועל מרמורק. כן ילמדו ממנו עוד שחקנים. (צילום: אילן מלאכי)

 

גמליאל לא נשבר ועשה עונה גדולה! כל כך גדולה שכבונוס הצליח לחתום באחת הקבוצות הגדולות של ליגה א' - הפועל מרמורק! 

איך אני אוהב להגיד, זרקו אותו מהדלת הוא חזר מהחלון ולאחר מכן חזר מהדלת הראשית עם שטיח אדום!!

 

ואם לא התרשמתם מהסיפור, אז דעו שאותה גבעת אולגה "התחננה" לעוד 2-3 שחקנים צעירים עם פוטנציאל, לא פחות מאשר גמליאל, אבל הם לא רצו לנסוע עד לשם כי התמורה היתה נמוכה כי היא כיסתה את הנסיעות ועוד כמה שקלים. דיברתי עם חלק מאותם שחקנים צעירים ואמרתי להם תסעו שנה שנתיים תשקיעו תשחקו ואולי תחזרו לאזור המרכז מנוסים יותר ואז קבוצות יבואו.

אותם שחקנים סירבו...ומיותר לציין שאותם שחקנים מחפשים את עצמם בליגה ב' וחלק מהם אפילו פרשו...

 

אז חברים, תדעו שלפעמים כשאומרים לכם לא, זה רק זמני ואתם יכולים להפוך את זה לכן ובגדול!!

 

שיהיה בהצלחה!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד ! (אלי שבת 11-09-2014, 14:12)
  2. כתבה יפה (לגולר 11-09-2014, 14:20)
  3. לאוהדי מרמורק (אולגאי 11-09-2014, 14:31)
    העידוד המומלץ לשחקן זה...ג.פרץ .ג.פרץ ואז המבערים נפתחים
  4. כל הכבוד רק חבל שהלכת למרמורק הרבה חלאות יש שם (אתה תמני או מרוקאי????? 11-09-2014, 14:38)
  5. אולגה זה גן עדן לשחקנים מתי תבינו את זה (מומחה 11-09-2014, 15:12)
    אומנם אין כסף באולגה והמתקן לא משהו אבל החום והאהבה שיש במקום ודחיפת הקהל כל מי שמגיע מצליח דוגמאות של שחקנים שפרצו לא חסר בלביליה טקה גומה מאור גנח בר נימני טליאס קולני פרץ אבירן זלקה אלקנטי חייט ברוור ועוד המון שמות אם אני צעיר אני רץ לשם
  6. כל הכבוד (ליליאן 30-08-2017, 18:56)
    אני מאמינה שתגיע רחוק באהבה אמא
  7. גמליאל היגע לאור יהודה חממה אמיתי (דוד היי 31-07-2018, 21:49)
    גמליאל באור יהודה הוא יצליח אנשים מדהימים יש שם הנהלה מעולה אוהדים מדהימים בהצלחה גמליאל