"תוך שנתיים שחר ובני ישחקו אתי"

נדיב סימנטוב חוזר הביתה לטירת הכרמל ומפנטז על קבוצה עם שני הסימנטובים הנוספים. "אני מעדיף לשחק במקום שייתן לי אקסטרה, משהו נוסף ועוברי טירת הכרמל זה מקום כזה".

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 14-09-2014
  • 08:30

לאחר קריירה ארוכה ואולי גם מפוספסת, יורד הכדורגלן הוותיק, נדיב סימנטוב, לעונת פרישה במדי הפועל טירת הכרמל בליגה ג'. סימנטוב, בן 34, שיחק בשלוש שהנים האחרונות במכבי כפר כנא, שבסיום העונה שעברה ירדה לליגה ב', והיה שותף לימים הגדולים של הפועל נצרת עילית, כולל עונת העלייה והעונה הראשונה בליגה הבכירה, תחת המאמן מוטי איווניר.

"טירת הכרמל היא העיר שלי, כאן התחלתי את הקריירה שלי, מקבוצת הילדים של טירת הכרמל עברתי למחלקת הנוער של מכבי חיפה, עכשיו אני סוגר מעגל. אני רוצה לתרום לעיר שלי, לא מגביל את עצמי בזמן, אם יהיה טוב, ארגיש שהגוף שלי מאפשר לי, אני לא פוסל אפשרות לשחק כאן עוד מספר עונות".

 

נדיב סימנטוב, סוגר מעגל בטירת הכרמל. (צילום: עלאא בדארנה)

 

יכולת להמשיך עוד מספר עונות ברמה של ליגה א' לפחות

"לא עניין אותי, כבר לא עושה לי את זה, אני מעדיף לשחק במקום שייתן לי אקסטרה, משהו נוסף ועוברי טירת הכרמל זה מקום כזה".

 

יש כאלה בטירת הכרמל שהיו רוצים לראות גם את שחר ובני הולכים בעקבותיך

"אני מאמין שתוך שנתיים זה יקרה, לא משהו שאני יודע, אבל זו ההרגשה שלי".

 

היו לך ימים יפים בהפועל נצרת עילית

"זו הייתה חוויה. עליתי איתם לליגת העל ושיחקתי בעונה הראשונה, באמצע העונה השנייה בליגת העל עזבתי להפועל עכו, זו הייתה תקופה יפה, נצרת עילית מזכירה לי את טירת הכרמל, אווירה של בית, מועדון שהתחיל מכלום והגיע לצמרת הכדורגל במדינה, זו גם המטרה שלנו היום בטירת הכרמל".

 

סיימת את הקריירה במכבי כפר כנא עם ירידה

"שיחקתי שם שלוש שנים, הכתובת הייתה על הקיר. הקבוצה מדשדשת כבר המון שנים, כל שנה ניצלה מירידה במחזור האחרון, זה הכדורגל וצריך לקחת בחשבון גם דברים כאלה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה בן אדם נדיב אני הכי אוהב אותו מהמשפחה (טיראי 14-09-2014, 09:48)
  2. נשמה (יעקב 14-09-2014, 16:11)
    שחקן נשמה עם לב גדול נותן 100 אחוז כל משחק