ה"טירה מתחדשת"

הפועל טירת כרמל מתחילה עונה חדשה, סמל חדש, בגדים חדשים ואהבה שחוזרת על עצמה. "אנחנו חולמים, אבל גם מגשימים" אמר המאמן שריקי לשחקניו כאשר בירך אותם לשנה טובה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-09-2014
  • 11:13
הפועל טירת כרמל מתחילה עונה חדשה, סמל חדש, בגדים חדשים ואהבה שחוזרת על עצמה. "אנחנו חולמים, אבל גם מגשימים", אמר המאמן שריקי לשחקניו כאשר בירך אותם לשנה טובה.
 
את הפועל טירת כרמל מליגה ג' הרבה מכירים, הקבוצה הפכה בשנה הראשונה שלה לשם דבר בליגה ג' שומרון, קבוצה שעושה הרבה בעיות לקבוצות. לא סתם בשנתה הראשונה הפועל טירת כרמל הגיעה להישג מרשים בליגה אך השמיטה בדרך כמה חלקים וסיימה רק במקום השביעי והמכובד.
 
השנה, הפועל התחילה ברגל שמאל כאשר הפסידה במשחק הגביע 3-0 להפועל רובי שפירא חיפה. מאמן הקבוצה, ג׳קי שריקי, דאג ליישר את שחקניו וכבר במשחק האימון שבוע לאחר מכן הקבוצה ניצחה 3-1 את בית"ר פרדס חנה החזקה מצמד של שימי פרץ ושער נוסף של איתי ברזאני. יום לפני כניסת החג, שני קבוצות העיר, עירוני טירת כרמל והפועל טירת כרמל נפגשו למשחק דרבי אימון שבו עירוני ניצחה 4-3.
 
בסוף המשחק עירוני הזמינה את כל שחקני הפועל טירת כרמל והצוות המקצועי להרמת כוסית מיוחדת ומאמנה של עירוני, שמעון רביבו נאם את דבריו ומיד לאחר מכן התפנו לשתות ולצחוק.
 
חשוב גם לציין שקשרה של הפועל טירת כרמל אבי ביטון נפצע במהלך המשחק בברכו ופונה עצמאית לבית החולים רמב"ם שנכון לזמן הכתבה לא התקבל תשובה לגבי מצבו ומאחלים לו החלמה מהירה. גם שחקנה של מכבי עירוני טירת כרמל נתי חמו נפצע במהלך המשחק ויש חשש לשבר בידו ומאחלים גם לו החלמה מהירה.
בתוך כך מספר הפצועים של הפועל טירת כרמל עולה, כאשר ביטון מצטרף לשוער יקיר חיים, ליאור ביטון, מור סגל, שי פוליטי עומרי הוכמן.
 
נכון, הטיראים האדומים עדיין לא משחקים בעירם ונאלצים לנדוד למגרשים מחוץ לעיר בגלל אותו חוזה של עירוני טירת כרמל עם ההסתדרות, אך לאט לאט עם הזמן נראה שהמצב מתחיל להתיישר וביעקר להשתפר. אולי בקרוב נוכל לחזות בשני מועדונים משחקים בעיר ולא רק באחד. אז, החגיגה תהיה כפולה בעיר הקטנה שבה חיים כ-20 אלף תושבים.
 
שלשום (ראשון, 21.9.14) הפועל טירת כרמל ערכה משתה קל בסוף האימון, כאשר המאמן ג'קי שריקי נשא את דבריו ואמר: "אנחנו חולמים, אבל גם מגשימים", לאחר מכן כל שאר הצוות בירך לשנה טובה והשחקנים קיבלו שי לחג, בקבוק יין.

השחקנים והצוות המקצועי. (יח"צ)

 

בקבוקי היין שחולקו לשחקנים. (יח"צ)

 
בנוסף לכך, הציגה הקבוצה את הסמל החדש שלה אשר יתנוסס על חולצותיה לעונה הקרובה. במקביל, הקבוצה מנסה לסגור מחנה אימונים בן שלושה ימים בכדי להכשיר את הקבוצה למשחקה הביתי הראשון במחזור הראשון של הליגה מול עירוני ברטעה, משחק שככל הנראה ייערך באבי-רן. על כך אמר שימי פרץ : "אנו בודקים אופציה לצאת למחנה על מנת להגיע מוכנים מקצועית וחברתית לפתיחת הליגה".
 
הסמל החדש של הקבוצה. (אדיר נמרוד כץ)
 
בקרוב, הקבוצה תעשה צילום קבוצתי ותוציא בהמשך לשחקנים ולאוהדיה לוחות שנה המלווים בתאריכי המשחקים, אימונים, חגים וכו' כשברקע יופיעו תמונות מהמשחקים.
 
לוח שנה/משחקים לחודש אוקטובר - חלק מהלוח השנה שהקבוצה עושה. (אדיר נמרוד כץ)
 
בשבוע שעבר שחקן הקבוצה, הבלם ארתור פוס התחתן עם בחירת ליבו אנג'ליקה ושחקני הקבוצה הגיעו לחגוג ובמערכת גולר1 מאחלים להם הצלחה ושפע.
 
שחקני הקבוצה עם ארתור פוס ובחירת ליבו. (יח"צ)
 
עידן אליאס בתגובה: "מרגשת כל העשייה בתקופה האחרונה, הן על המגרש והן מחוצה לו. אני רוצה לאחל בשמי ובשם כל הנהלת המועדון חג שמח ושנה טובה לשחקנים שלנו, לאזרחי מדינת ישראל ובכלל לאוהדי הכדורגל. בשם כל קבוצת הפועל טירת כרמל אנו מאחלים לבלם הקבוצה שלנו, ארתור פוס, מזל טוב על נישואיו לבחירת ליבו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד שנתיים יתפרקו שוב (אחד שיודע 25-09-2014, 11:39)
  2. ורק מכבי טירת הכרמל תשאר (המשך 25-09-2014, 11:39)
  3. טירת כרמל בדם (הפועל 25-09-2014, 11:43)
    קבוצה שכולה אהבה!
  4. תותחים (אדום עולה 25-09-2014, 11:53)
    לא נחים לרגע.. גם התוצאות עוד יגיעו, אין ספק.. תמשיכו ככה, אתם מחזירים את טירה למפה..
  5. האדום מטירת כרמל (טיראי אדום 25-09-2014, 12:15)
    איזה יופי זה לראות קבוצה שעושה הכל מהלב ולא בישביל כסף!
  6. הפועל אין מגרש אין כלום. משלמים לאנשים להגיע למשחקים (טירה 25-09-2014, 17:43)
  7. שנה טובה (עמיר חי הפועל בלב 25-09-2014, 23:05)
    שנה טובה לכל אוהדי הכדורגל בטירת כרמל .מכבי והפועל בהצלחה לקבוצות .