הפועל שפרעם מנצחת את הפועל בועינה

חניכיו של בילאל קאדריה ניצחו את המשחק, וסגרו מינוס של 2 נקודות ופתחו עם מאזן נקודה אחת את הליגה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 29-09-2014
  • 08:38

הפועל שפרעם אירחת את הפועל בועינה במגרש בקרית אתא.בעצם, זה היה משחק ביתי של בועינה אך בשל העברת הביתיות בין שתי הקבוצות ובגלל שהמגרש בשפרעם עוד לא מאושר, המשטרה נאלצה לקבוע שהמשחק יהיה באצטדיון בקרית אתא. האורחים מבועינה תחת הדרכתו של המאמן החדש חמזה פוקרא, מגיעים עם סגל דומה לזה שהיה בעונה שעברה חוץ משני שינויים אחד בעמדת השוער עמד שרבל אדיבאת במקום נאייל עאקלה שעבר להפועל אום אלפחם והבלם איימן שלאעטה שהצטרף מבני סכנין.

הקבוצה הביתית משפרעם תחת הדרכתו של המאמן החדש, בילאל קאדריה, מגיעה עם סגל חדש לגמרי חוץ משני שחקנים מהעונה שעברה הבלם מוחמד אבו גלייל  והקשר אדהם נימר, ויותר מ 6 שחקנים מקבוצת הנוער נמצאים בסגל. בנוסף, הקשר הוותיק נסים ארמלי שחזר הביתה אחרי עונות ארוכות בהפועל כפר כנא. בשער פתח מוסטפא נדאף בן ה 24, ששייך לאחי נצרת מהליגה הלאומית בהופעת בכורה וישחק נגד האקסית שאיתה עלה לליגה ב לפני 2 עונות.

פתיחת המשחק הייתה לטובת האורחים מבועינה, כאשר בדקה ה 16 בעיטה חזקה של מוחמד חמודה מוצא את השוער נדאף עירני וקולט. דקה 22, הגבהת כדור טובה מכאמל סולימאן אך גם הפעם השוער מוסטפא נדאף הגיע ראשון לכדור ולקח. בדקה ה- 40, כדור קרן לאורחים מבועינה וכאמל סולימאן לא מכוסה שם רגל ארוכה והכניס את הכדור לרשת 1-0 לאורחים מבועינה.

 

בועינה עולה ליתרון. (עלאא בדראנה)


המחצית השנייה,פשוט מחצית הפוכה ממה שראינו במחצית הראשונה. החבר'ה הצעירים של שפרעם מניעים כדור ולוחצים את בועינה באמצע המגרש שלהם. בדקה ה- 55 והיב סואעד משחרר בעיטה חזקה השוער שרבל אדיבאת מאגרפ ישר לרגל של זייד עבד שבועט מעל השער.

בדקה ה- 66, עוד קרן לזכות המארחים משפרעם. ראמי אבו חרב נגח חזק כדור שהיה מכוון לרשת, אך כאמל סלימאן המגן שהיה במקום אגרף את הכדור ומנע שער וקיבל כרטיס אדום בעיטת עונשין 11 מטר. נסים ארמלי ניגש לבעוט והכניע את שרבל אדיבאת 1-1.

 

נסים ארמלי ניגש לבעיטת עונשין מ 11 מטר. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 90 רגע לפני שריקת הסיום, הלחץ של שפרעם משתלם. ראאפת דיאב המגן הימני מגביה כדור לתוך הרחבה. השוער שרבל אדיבאת יוצא ומפספס את הכדור שמגיע למחליף אמיר נפאע שבנגיעה ראשונה שלו לכדור מעלה את שפרעם ליתרון 2-1 וקובע את תוצאת הסיום.

 

שפרעם חוגגת ניצחון. (עלאא בדראנה)


המאמן המנצח, בילאל קאדריה, בתגובה: "עלינו למשחק ליגה ראשון יש לנו הרבה שחקנים צעירים שבפתיחה היה להם קצת פחד אך עם הזמן הפחד ירד והצליחו לשחק איך שהם יודעים. סגרנו מינוס של 2 נקודות שנגזר על הקבוצה עונש משנה שעברה. עכשיו אנחנו מגיעים למשחק הבא עם הרבה בטחון, כי  במאזן שלנו יש נקודה ומקווה שנמשיך ביכולת מהמחצית השניה".

 

בילאל קאדריה במשחק בכורה על הקווים. (עלאא בדראנה)

 

בצד המפסיד, היו מאוכזבים מהתוצאה גורם בהנהלת הקבוצה הוסיף: "חסר לנו חלוץ מטרה. תוצאת תיקו הייתה יותר משקפת את המשחק".

השוער מוסטפא נדאף, שעלה עם בועינה לליגה ב' לפני שנתיים פגש את האקסית והציג יכולת נהדרת במדי שפרעם הגיב: "זה היה מאוד מרגש לפגוש את האקסית, הם מאוד מעריכים אותי ואני גם מעריך אותם. יש לנו קבוצה עם סגל צעיר ומוכשר, הצגנו יכולת טובה
ואני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו ונשיג תוצאות טובות במשחקים הבאים.

ביכולת הזו אתה יכול להיות חלק מהקבוצה האם שלך אחי נצרת בליגה הלאומית למה אתה לא שם?
"השנה אני שחקן של שפרעם, ואני מתעסק בקבוצה שלי. באחי יש את השוערים שלהם העונה שיהיה להם בהצלחה.
אני מקווה בעתיד לחזור לאחי נצרת אבל העונה אני רוצה להיות בשפרעם והציג יכולת טובה".
 

הוסף תגובה
תגובות