פוצץ המשחק בין הפועל סכנין לעירוני כאבול: "זה היה ממש סכנת חיים"

אחרי 4-2 לכאבול בדקה ה- 90, השפט הוסיף 4 דקות תוספת זמן ואז נפתחה מהומת אלוהים. לא מעט פצועים במהומה ביציעים שנמשכה על כר הדשא ונרגעה רק לאחר שעה. האם צריך להחזיר את המשטרה למגרשים?

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 26-10-2014
  • 08:48

הפועל סכנין אירחה את עירוני כאבול, באצטדיון דוחא לעיני כ 50 צופים- 40 של סכנין. פתיחת המשחק הייתה לטובת האורחים מכאבול. בדקה ה- 10 עומר טויל מכניס כדור עומק לוויאם מוסאף שמהאוויר בועט לעמוד ולרשת 1-0 לעירוני כאבולץ

בדקה ה- 12, כאבול מכפילה את התוצאה. ענאן אבראהים מצא חור ענק בהגנה של סכנין ושלח את עומר טויל, האחרון בנגיעה אחת הפציץ את השער 2-0 לאורחים מכאבול.

 

בדקה ה- 23 היה זה פארס דרויש ששולח את החלוץ וויאם מוסא לבד מול השוער, שאדי מיעארי והחלוץ לא התבלבל וקבע 3-0 מדהים לכאבול, סכנין בהלם. עד לסיום המחצית הראשונה המחצית נשארה בעינה. אך המחצית השנייה נפתחה בהפוכה.

 

כאבול מובילה. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 50 כדור חופשי במרחק 19 מטר מהשער של עירוני כאבול. בלמה של הפועל סכנין, מוחמד שלאעטה, מסובב לחיבורים ומצמק ל 3-1. בדקה ה- 53 מתפרצת מהירה של סכנין מועתז חטיב, הקשר המצטיין של המקומיים מניף את רגל שמאל ושולח כדור אדיר לחיבור השער של מוחמד עוראבי. 3-2 לזכות כאבול ונראה שסכנין הולכת לקבוע שוויון זה היה קרוב.

 

מועתז חטיב מצמק את התוצאה. (עלאא בדראנה)

 

שחקני כאבול התחילו להתעורר ומנעו מסכנין לכבוש. בדקה ה- 72 הייל חשאן, קשר הרכש החדש של כאבול, מנצל טעות בהגנת סכנין ושולח את הכדור לרשת 4-2 לאורחים מכאבול. 

 

התמונות מדברות. אירוע חמור במשחק הכדורגל במגזר הערבי. (עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 90 שופט המשחק עידן סגל, מוסיף 4 דקות תוספת זמן ואז התפתחה מהומת אלוהים ביציעים. 40 אוהדים מסכנין מול 10 אוהדים של כאבול. איגרופים, בעיטות, אנשים שנופלים מהמדרגות. השופט עידן סגל, התקרב לראות מה קורה מקרוב אז שחקנים עלו ליציעים להשתתף בקטטה. אוהדים ירדו למגרש, והתפתחה פשוט מהומה אדירה. הסדרנים לא הצליחו להרגיע את העניינים והשופט עידן סגל רץ עם העוזרים שלו לחדר ההלבשה בכדי להגן על עצמם.

 

למגרש הוזעקו כוחות משטרה שהצליחו להפריד בין שני המחנות ולהרגיע את העניינים. שתי הקבוצות הוכנסו לחדרי ההלבשה ואחרי כמעט שעה המצב נרגע.

 

מאמן הפועל סכנין עומר זבידאת, הגיב על האירועים: "לא יודע מה קרה שם ביציע. אנחנו באים לשחק כדורגל נטו הדבר האחרון שמעניין אותנו זה התוצאה. אנחנו נבדוק את המקרה לעומק, וכל שחקן שהיה מעורב במקרה הזה לא יישאר בקבוצה. אם האוהדים שלנו יתנהגו בצורה לא יפה, אני מעדיף שנשחק ללא קהל. כל העניין הזה יבדק וכל מי שאשם ומעורב יקבל עונש. אנחנו מכבדים את כל הקבוצות ורוצים לארח אותם בכבוד".

 

גורם בכאבול הוסיף: "היינו ביציע כמעט 10 אוהדים, רובנו חברי הנהלה ועודדנו את השחקנים שלנו ולא יותר. פתאום, 40 איש מתנפלים עלינו ללא סיבה, נותנים לנו מכות, זורקים עלינו חפצים, ומאימיים עלינו. זה התנהגות לא יפה, ולא צריכה להיות בכדורגל. אנחנו בכאבול מארחים את כל הקבוצות בכבוד, אבל כנראה שיש קבוצות שלא יודעות להחזיר זאת.  אנו מקווים שההתאחדות והמשטרה תטפל בעניין הזה זה היה ממש סכנת חיים". 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעולה (זזזז 26-10-2014, 14:09)
    שיהרגו אחד את השני שם לא נורא