סיכום מחזור ליגה ג' שומרון

המחזור השלישי של ליגה ג' שומרון יצא בשישי לדרך אז מה היה לנו לאחר 3 מחזורים? טירת הכרמל מנצחת את הפועל חליסה, מועדון ספורט רובי שפירא חיפה חילקה את הנק' מול קרית ים המקומית

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 02-11-2014
  • 14:59
מכבי עירוני טירת הכרמל, מנצחת את הפועל חליסה 1-2 משערים של נתי חמו לחיבורים, ואור אטיס כשכל זה קורה בדקה ה 90 של המשחק. שמעון רביבו, מאמנה של עירוני טירת כרמל: "משחק קשה מאוד. 90 דקות של בונקר ושל העברת זמן של חליסה. לקראת הסיום, התבצעו חילופים התקפיים על מנת לנצח. לשמחתי, זה עבד בתוספת הזמן עם צמד שערים. נצחון קשה אבל מתוק".
 
המשחק בין הפועל טירת כרמל נגד מכבי נוה שאנן אלדד הופסק לאחר ש"שבר ענן" גרם להצפה ותנאי מגרש שלא מאפשרים משחק. משחק ההשלמה יהיה ביום שלישי ב 14:30 במגרש אבי-רן וביום שישי הפועל טירת כרמל תחזור לג'סר אל זרקה למשחק מול המקומית.
 
הצפה בקרית אתא. (אדיר נמרוד כץ)
 
מועדון ספורט רובי שפירא חיפה, יצאה מאוכזבת מאוד מול הפועל עירוני קרית ים המקומית, המשחק הסתיים בתוצאה 1-1, למ.ס רובי שפירא חיפה כבשו שער עצמי מבעיטה של יוסי גוטרמן בדקה ה 50 ושער של מריק שמחייב בדקה ה 75. תקרית אלימה נרשמה במשחק, כאשר שחקנה של קרית ים, יוסי מלול, ירק בפניו של בשתוואי ויצא באדום. לאחר מכן, נשרק פנדל לזכות רובי חיפה. כפיר לייבוביץ, שניגש לבעוט את הפנדל מחמיץ וגם את הריבאונד. הפועל רובי תצא בשישי למשחק קל מול הפועל עירוני אור עקיבא שכרגע לא רשמה נצחון או תיקו.
 
יוסי גוטרמן לאחר המשחק: "היה לי משחק טוב, נתתי גול, אבל זה לא עזר לקבוצה לנצח וחבל. הפנים קדימה כבר למשחק הבא". ערן כנפו, מאמנה של קרית ים: "תוצאה משקפת"
 
גל פיבך וחי בן לולו יורדים מהמגרש לאחר שהופסק. (באדיבות עיר הפועלים)
 
הפועל אחוה חיפה ניצחה את בית"ר חדרה 3-0, משערים של קעאדן תאיר בדקה ה 50, מורגאן ואסים בדקה ה 80 ומואיד חנפה בדקה ה 87.
 
הפועל איחוד בני ג'ת סיימה בתיקו 0-0 מול בית"ר פרדס חנה.
 
מכבי עירוני ברטעה ממשיכה לנצח בפעם השנייה ברציפות. הפעם, מול הפועל עירוני אור עקיבא 7-2. לברטעה כבשו: צמד בדראן מוחמד (5,61), צמד כבהא מחמוד (30,69) ושלושער מרעי חסן (70,82,85), לאור עקיבא כבשו מלכה אלירן בדקה ה 48 ונרינסקי יבגני בדקה ה 77.
 
במשחק שנעל את המחזור השלישי של ליגה ג' שומרון, מנצחת ג'סר אל זרקה 1-3 את הפועל עוספיא. בכך, הגיעה לסיומה עוד מחזור בליגה ג' שומרון, שללא ספק מצליח לעניין רבים בזכות הצטרפותם של מועדון ספורט רובי שפירא חיפה ומועדון כדורגל הפועל עירוני קרית ים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא תעלו ליגה (לחיפה 02-11-2014, 21:15)
  2. טירה קבוצה חלשה (אבי 03-11-2014, 03:35)
    חוץ מהחלוץ הגבוה והשחקן הקירח לידו הקבוצה לא מסוגלת לחבר 2 מסירות.מגינים חלשים בלמים כבדים קשרים שלא רצים בקיצור חלשים מאוד לפי מה שראיתי בחצי שעה מול נווה שאנן
  3. הפועל טירת כרמל (טירת כרמל אדומה! 03-11-2014, 12:06)
    רק הפועל טירת כרמל יעלו!!