רק אהבה תנצח

הוא סומן ככישרון גדול בבני יהודה אבל נאלץ להלחם עם פציעה קשה. כשהיה נדמה שהוא חוזר, צה"ל מיהר לקטוף אותו. היום, אחרי שלוש שנים מתחיל מחדש אור קשת (22) בהפועל מחניים מליגה ג' ומבטיח: "אחזור לימים גדולים"

  • על ידי: ישראל סרנגה
  • 09-11-2014
  • 08:01

הכירו את אור קשת, בן 22 אוהד מכבי חיפה מושבע, אשר נולד וגדל בכפר שלם לילדות לא קלה, בגיל צעיר איבד את אביו בשל מחלה אבל כמו כל ילד רגיל, למד במוסדות הרגילים והתגייס לשירות צה"ל בחיל התותחנים. "היה לי מאוד חשוב לשרת את המדינה בשירות משמעותי" מספר קשת. "הייתי כילד מאוד בעייתי, הדבר היחיד שהרגיע אותי היה הכדורגל, כמו סם שממכר".

 

הכישרון שלהט בשכונת התקווה, החל במסירות הראשונות על המגרש בגיל 10 לצד אמיר עגייב וחסן אבו זייד כשגדל מצא את עצמו על מדים אחרים לגמרי של בית"ר והפועל רמת גן, קבוצות עם הרבה כבוד בכדורגל הישראלי. אך מדוע לא קרץ לו להשתלב שם?

"לא רציתי מלכתחילה להשתלב, כי כושר המשחק שלי התדרדר עם הזמן, התחלתי בבני יהודה והגיעו גם הפציעות, כל הזמן שנפצעתי ישבתי בבית ותפסו את המקום שלי בהרכב, קשה מאוד לחזור משם ומפחיד לשחק מהסיבה להיפצע שוב וכשהיה נדמה שאני חוזר לשחק, הצבא קטף אותי, שהיה לי מאוד חשוב לשרת שירות משמעותי עבור המדינה ואין ברירה אלא להתדרדר לקבוצות נמוכות יותר על מנת לחזור לכושר משחק. נכון לעכשיו הכדורגל בליגה ג' פחות או יותר מתאים לרמה שלי משום שלא שיחקתי לא מעט זמן ואני מקווה להשתלב ולהתקדם. הכי חשוב אצלי הוא לשחק עד שהגוף יפסיק לפעול. הגעתי לקבוצה ביתית, מהשכונה שלי שנקראת הפועל מחניים והכי מאושר לעשות קאמבק חזרה"..

 

אור קשת. תנאים במחניים מצויינים. מקווה לעשות קאמבק. (צילום: יח"צ)

 

מה תביא איתך לקבוצה החדשה?

"אני חושב שיש לי הרבה כדורגל לתת, יש דברים שלא שוכחים. אני מאוד רעב, חדש בקבוצה ולפי המשחקים האחרונים אנחנו קצת מאבדים שליטה לפעמים ויש לי את הנתונים להרגיע ולכוון שחקנים, אפילו מהספסל".

 

איך החיבור עם השחקנים החדשים?

"האמת שכמו בכל מקום חדש קשה, אבל כרגע הכל מתחיל להתחבר גם הכימיה מחוץ למגרש וגם הכדורגל עצמו. אני לא לבד שם שזה יתרון בשבילי, צמוד אליי חבר ילדות שהגענו ביחד לקבוצה השנה, דבר שעוזר לי המון בהתאקלמות מרגיש שיש מישהו לצידך שנותן לך גב".

 

איך התנאים בליגה ג'?

"כשהגעתי בפעם הראשונה להפועל מחניים מאוד הופתעתי שיש קבוצה בליגה ג' שמעמידה תנאים ממש גבוהים לרמה של הליגה. יש לנו מגרש אימונים ומגרש ביתי, האימונים הם תמיד בשעה קבועה ובסך הכל, רמה גבוהה. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. באהבה (יצחק כהן 09-11-2014, 08:50)
    תיתחבר לבורא ותיראה ישועה והצלחה בכל מעשה רגלך ב" ה