בסימן טוב : צמד לנדיב בניצחון הפועל טירת כרמל על ג'סר אל זרקה

הפועל טירת כרמל הגיעו להתארח נגד הפועל ג'סר אל זרקה במגרשה של השניה. טירת כרמל מנצחת 3-1 מצמד של נדיב סימנטוב (5,82) ועקיבא מנדלסון(62) בשער שהשאיר את כל האיצטדיון המום, נגנאגיה סעיד(35) השווה זמנית. אוהדי טירת כרמל ושחקנים נרגמו באבנים באבנים, במזל אין נפגעים והנזק הוא מזערי. "הנהלת ג'סר היתה מעל המצופה והעמידה כוחות שיטור במשחק, הם לא אשמים" אמרו גורמים בטירת כרמל.

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 09-11-2014
  • 10:04
משחק משוגע היה לנו באיצטדיון העירוני של ג'סר אל זרקה. ג'סר מגיעה לאחר שני ניצחונות על הפועל חליסה 1-0 ועל עוספיא 3-1 ונראה שהיא במסלול הנכון. הפועל טירת כרמל מגיעה למשחק לאחר ניצחון 5-1 על מכבי נווה שאנן ביום שלישי והייתה חייבת את הניצחון הקשה הזה לקראת הדרבי מול עירוני שמחכה לה בשישי.
 
(שי אוסמו, משחק ראשון עם ניצחון - באדיבות מועדון כדורגל הפועל טירת כרמל)
 
את המשחק שפטו השופטים: עואד קרם (שופט ראשי), פייסל וליד וחגאזי מוחמד(קוונים). המשחק נפתח לעיני 300 צופים מקומיים וכמה בודדים של טירת הכרמל, כעבור חמש דקות נדיב סימנטוב מקבל כדור בתוך הרכבה, בועט לפינה ומצליח להכניע את עמאש טועמה וקובע 1-0 מהיר לטירת כרמל.
 
בדקה ה- 35 כדור קרן מוגבה לרחבה, שוער טירה, יקיר חיים עולה לכדור, ביחד איתו עוד 2 שחקני ג'סר כאשר אחד מהם נוגח בראשו של השוער, נגנאגיה סעיד מגיע ראשון לריבאונד ומשווה את התוצאה בזמן שהשוער שרוע על כר הדשא ללא התייחסות מהשופט.
 
בדקה ה- 45, נדיב סימנטוב שולח כדור ענק לנתנאל לוי שנוגע אך הכדור פוגע בקורה. בזינוק השוער של ג'סר פרק את הכתף והשופט שרק לסיום המחצית.
 
(גדלים לשנאה ותרבות רעה, אוהדי ג'סר אל זרקה - ערן רז-אור)
 
במחצית השניה, מאמנה הטרי של טירת הכרמל, שי אוסמו, מבצע חילוף בדקה ה- 59 שמסתבר היה חילוף מנצח. עקיבא מנדלסון נכנס ופוס ארתור יוצא. מנדלסון לאחר שלוש דקות מחזיר למאמן בשער ענק שהשאיר את כולם פעורי פה, ואפילו לשחקנים לקח כמה שניות להבין שהכדור נכנס לשער.
 
הכדור כמעט יצא החוצה לכדור שוער, עקיבא שלח עקב על הקו של החוץ על מנת להרים( על סף הרחבה), הכדור הסתובב לו באלגנטיות לפינה הרחוקה של השוער ונכנס פנימה, 2-1 להפועל טירת כרמל בדקה ה 62.
 
השער השלישי והאות לחגיגות התחילו בדקה ה- 82, כאשר נדיב סימנטוב מ- 30 מטר בועט בעיטה חופשית שפוגעת בחומה מבלבלת את השוער, אך למרות זאת נגנאגיה סעיד שהחליף את השוער הפצוע מצליח רק לקראת בקצות האצבעות בכדור וזה 3-1 להפועל טירת כרמל.
 
(ההרכב הפותח של טירת כרמל - באדיבות מועדון הכדורגל הפועל טירת כרמל)
 
לאחר המשחק, התגודדו תושבי ג'סר סביב יציאת השחקנים. הנהלת ג'סר פינתה חלק מהמכוניות מיציאה צדדית, שני מכוניות של אוהדים ושחקנים יצאו מהכניסה הראשית ונרגמו באבנים. האלימות כלפי שחקני כדורגל לא נספקת.
 
אחד השחקנים אמר: "זה היה פשוט מפחיד, זרקו עלינו אבנים ובנס לא קרה לנו כלום". גורמים בטירה אמרו: ""הנהלת ג'סר היתה מעל המצופה והעמידה כוחות שיטור במשחק, הם לא אשמים, אך הילדים שפה גדלים לתרבות רעה במקום לחנך אותם".
 
אחד האוהדים שרכבו נרגם באבנים: "בסיום המשחק, יצאנו לכיוון הרכב ומיהרנו לנסוע הביתה, לא שמנו לב שאנשי טירת כרמל קיבלו הוראה לצאת מדרך חלופית בליווי המשטרה, אנחנו יצאנו בדיוק כמו שבאנו, התחלנו לנסוע דרך הסמטאות של הכפר, אחרי כמה דקות של נסיעה , ראינו שהרכב מלפנינו , נוסע באיטיות ,בצידי הכביש עמדו לפחות 100 ילדים מגיל 8 עד 16. הרכב מלפנים כנראה ידע על המלכודת שהכינו לנו וחסם לנו את נתיב הבריחה, תוך שניות קיבלנו מטח כבד של אבנים על הרכב, במזל לא קרה אסון והצלחנו להתחמק בזמן".
 
אם זה מה שקרה לרכב, תתארו לכם מה היה קורה אם היה פוגע באדם? (ערן רז- אור)
 
אוהד נוסף הוסיף: "מגדלים אותם לתרבות רעה, אני לא מכליל את כולם אבל רובם ככה, גועל נפש, אומרים לנו שזה כפר עויין, איך הם מצפים שאנשים יגיעו לכפר שלהם?"

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוסמו אני זוכר את אבא שלו היה בלם נינג׳ה איזה נוסטלגיה (אוהד מכבי חיפה מטירה 09-11-2014, 11:19)
  2. סימן טוב (יעקב 09-11-2014, 12:22)
    רגע נדיב לא היה מלך שערים בנוער של חיפה
  3. המאמן לא קובע כלום (יוסי 09-11-2014, 23:36)
    שימי אחראי על החילופים .גסר שיחקו מחצית בלי שוער וטירה היו על הפנים .אנחנו אוהדי רובי בטוחים שנעלה בהליכה כי כמו שטירה וכל הליגה נראות אנחנו עולים בהליכה. פנינו כבר למשחק הגביע