פיבך: אנחנו עדיפים על קבוצות אחרות

שחקנה של רובי שפירא חיפה, גל פיבך, די מרוצה עד כה מיכולתה של חבריו לצוות ובטוח שרובי שפירא, תעלה ליגה מהמקום הראשון בטבלה: "יש לנו מטרה ואנחנו לא מתכוונים לתת לאף אחד להרוס אותה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 18-12-2014
  • 14:39

איזו פתיחת עונה יש למ.ס חיפה רובי שפירא;  לאחר שמונה משחקים, שבעה ניצחונות, תיקו אחד וללא הפסד, רובי שפירא נמצאת במקום הראשון ונראה עד עכשיו, כי אף אחד לא יוכל לעצור אותה. לא פחות מ-31 שערים כבשה הקבוצה החיפאית כאשר ספגה רק שער אחד בלבד- בהחלט מאזן מדהים.

 

גל פיבך, מסכם עד כה את פתיחת העונה הנפלאה של שפירא חיפה: "הפתיחה היא טובה מאד, אבל לא חלומית. אם לא היינו סופגים את השער המיותר הזה שהיה בניגוד גמור למתרחש על כר הדשא, ולא היינו שומטים את 2 הנקודות הללו אז היינו יכולים לקרוא לזה פתיחה חלומית. בסך הכל, אנחנו מרוצים וממשיכים להתאמן טוב ולהתקדם כמה שניתן". 

 

גל פיבך, מאמין בשפירא חיפה שתעלה ליגה השנה. (מורן פחמאוי)

 

לא מעט קבוצות טוענות שרובי שפירא חיפה, היא מעל הליגה. מסכים עם הטענה?

"כן, ממש לא בקטע שחצני אבל בהחלט יש לנו סגל שחקנים מעולה ואם נוסיף לכך קהל מדהים ואיכותי עם כל התנאים הנהדרים מסביב אז אנחנו עדיפים על קבוצות אחרות. כמובן, שזה לא מבטיח הצלחה אבל אנחנו רציניים ומקצוענים. אנחנו לא ניתן לעצמנו להיכנס לשאננות שתפגע בנו". 

 

האירועים בג'סר אל זרקא, הפריעו לכם על כר הדשא? לפי התוצאה לא ממש.  

"כאשר אתה במגרש, קצת קשה לשים לב למתרחש ביציע אבל ההרגשה ממש לא נעימה כשהקהל שלך בא לתמוך בך במשחק חוץ, שר ומעודד בלי הפסקה ופתאום ללא שום הקנטה נזרקות לעברו אבנים. זה אירוע חמור מאד שחייבים לתת עליו את הדין ולמצוא פתרון".

 

התוצאה של שמיניית השערים מול ג'סר, מסמנת על הבאות?

"אנחנו בכושר טוב, ה- 0-8 האחרון לא מבטיח דבר לגבי העתיד אבל בהחלט מהווה אינדיקציה להתחברות שלנו. אנחנו רוצים לבוא מדי שבוע למגרש ולתת לקהל שלנו משהו להתגאות בו, לא חשובה לנו זהות היריבה, כי לכולן אנחנו נותנים את הכבוד שמגיע להן אבל יש לנו מטרה ואנחנו לא מתכוונים לתת לאף אחד להרוס אותה".

 

רובי שפירא חיפה תעלה ליגה העונה?

"כן". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. גל פיבך שחקן גדול (ישראל 18-12-2014, 16:52)
    שחקן נשמה !
  2. לא תעלו. ליגה עוד תיראו (אליהו 19-12-2014, 19:30)
    לא תעלו ליגה קבוצה של. בלרינות פרדס חנה וטירה יעלו אתם סתם משועממים לא תצליחו הפועל חיפה יש אחת קבוצת האוהדים שלכם הם חשישניקים מסתולים שחיים על כדורים
  3. אליהו אתה קצת שיכור (תומר 20-12-2014, 20:21)
    דבר ראשון עולה רק אחת, דבר שני הקבוצה שלנו משחקת הכי יפה והכי טוב בליגה הזו.. את טירה כבר נצחנו שבוע הבא גם פרדס חנה תקבל כמה חתיכות