"חוסר ניסיון גרם לנו להפסיד נקודות"

חלוצה של הפועל גדרה, ליאור סויסה, מאמין בקבוצתו ויודע שהמצב בטבלה יכול להשתפר: "בכל המשחקים שאיבדנו נק', היינו טובים יותר וכבשנו גם שערים". לקראת קרית עקרון: "אם נשחק כמו במשחקים האחרונים, אין לי ספק שננצח"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 11-01-2015
  • 07:21

ליאור סויסה, הינו בן 32 מראשון לציון. בגיל נוער שיחק במכבי תל אביב ולאחר מכן נדד למכבי קריית גת בליגה הלאומית. משם, עבר לאחר שנתיים לצפרירים חולון שלצערו ירדה לליגה הארצית דאז. "הגיל לא משחק תפקיד אצלי, אני בא ליהנות מהכדורגל". כיום, ליאור משחק בהפועל גדרה מליגה ג' מרכז, והוא מלך השערים של הקבוצה עם 6 שערים "שהרגל עוד נטויה". 

 

לקראת המחזור ה-11 בליגה, הפועל עירוני גדרה במקום ה-8 בטבלה. "למען האמת אם להיות ריאלי, היינו צריכים להיות היום עם 10 נקודות יותר בצמרת הטבלה. לצערי, חוסר ניסיון גרם לנו להפסיד נקודות", הדגיש החלוץ ליאור סויסה. 

 

ליאור סויסה עם 6 שערים, והרגל עוד נטויה. (יח"צ)

 

פתחתם בצורה פושרת את העונה, אך במשחקים האחרונים אתם מתחילים להתייצב. 

"אנחנו משחקים טוב כבר תקופה ארוכה, וכמו שאמרתי רק חוסר ניסיון מנע מאיתנו להיות במקום גבוה יותר בטבלה. בכל המשחקים שאיבדנו נק', היינו טובים יותר וכבשנו גם שערים, רק שלפעמים זה לא מספיק כדי להביא נקודות. מה גם, שפציעותיהם של רובי ואורן שהינם שחקנים חשובים במערכת, השפיעו על המצב". 

 

המשחק הבא, הוא נגד קרית עקרון בליגה. לא פשוט יהיה לנצח.

פשוט בטוח שזה לא יהיה, אבל אם נשחק כמו במשחקים האחרונים (נורדיה, ראשון לציון), אין לי ספק שננצח. אנחנו קבוצה מצוינת שלא מפחדת מאף קבוצה ולא משנה באיזה מגרש. כל משחק באים לנצח, ולגבי ראשון, פתחנו טוב את המשחק ועשינו אותו קל".

 

באיזה מקום בטבלה, גדרה תסיים את העונה? 

"אי אפשר לדעת, כי הכל תלוי בנו. אני מקווה שכמה שיותר גבוה כי לשם אנחנו שייכים". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלך השערים של הקבוצה!!! (סנופקין 11-01-2015, 07:53)
    אללה גדרהההה!!