ליגה ב צפון ב - כל הצמרת הפסידה

ליגה ב' צפון ב', חתמה סיבוב ראשון כשהצמרת לוהטת וצפופה מה שנתן תיאבון לקבוצות להתחזק בעוד ועוד שחקנים כדי ללכת עד הסוף , אבל במשחקי פתיחת הסיבוב השני הכל הלך הפוך וארבע המובילות של הליגה הפסידו, מה שגרם לעין מאהל וטורעאן להצטרף לחגיגה

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 21-01-2015
  • 09:28
הפועל דליה: 
הפועל דליה, תחת אחמד ווהב, היחידה שחתמה סיבוב ללא הפסד. דליה צברה 12 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והובילה את הליגה עם 5 נקודות פור ממכבי איכסל. בשבת האחרונה, כפר קרע הנחילה לדליה הפסד ראשון 2-1 , כפר קרע הובילו 2-0 , דליה צימקה מפנדל.
 
מכבי איכסל: הקבוצה השקטה שמטפסת למעלה מתחילת השנה, תחת הדרכתו של המאמן המנוסה מועאד נסר אלדין, סיכמה את הסיבוב עם ניצחון מרשים בדרבי על הפועל המקומית 2-0. מכבי איכסל, פספסו את ההזדמונות לעלות למקום ראשון כשהיא לא מנצלת את ההפסד של דליה, הם אירחו את סנדלה גלבוע במשחק ביתי, פתחו את המשחק טוב, עלו ליתרון 1-0, אבל סנדלה חשבה אחרת והפכה את השולחן. סנדלה ניצחה 2-1 משער של רן גוזלן בדקה ה - 86. מכבי אכסאל נשארת במקום השני. 
 
הפועל באקה : 
הפועל באקה התחזקה משמעותית לפני סגירת חלון ההעברות, ויצאה מוקדם ביום שישי למשחק חוץ קשה נגד סולם והישאם זועבי. לסולם הייתה מחצית ראשונה נהדרת כשהובילה 2-0 על באקה, במחצית השנייה באקה צימקה מפנדל ל- 2-1 , סולם לא נבהלה וכבשה את השלישי, עמוק בתוספת הזמן, עומר אלמליח בבכורה שלו צימק ל 3-2 לסולם בסיום. באקה גם לא צמצמה פערים, מדליה ואיכסל, ועין מאהל וטורעאן נצמדו אליה עם אותו מספר נקודות.
 
 
אחמד ווהב, מאמנה של דליה. האם הוא יחזיר את דליה לליגה א? (צילום: לילך וייס)
 
הפועל אכסאל : אחרי כל הטלטלות שעברו שם, נחת המאמן איימן חלאילה, ייצב את המערכת ב-3 נצחונות רצופים , אבל בשבת הפסידו לטורעאן 2-0. טורעאן ועין מאהל, עקפו אותה בטבלה והורידו אותה למקום ה 6. ארבעת הקבוצות הפסידו, עין מאהל (ניצחו 6-1 את אום אלגנם)  וטורעאן כזכור ניצחו את איכסל , ועכשיו הם חזק בתמונה. 
 
הטבלה אחרי סיום הסיבוב: 
1- הפועל דליה 39 נק' 
2- מכבי אכסאל 37 נק' 
3 -הפועל באקה 32 נק'
4- הפועל אכסאל 30 נק'
5 - עין מאהל 29 נק' 
6 - טורעאן 29 נק' 
 
הטבלה אחרי המחזור ה 16 : 
1- הפועל דאליה 39 נק'
2- מכבי אכסאל 37 נק' 
3- עין מאהל 32 נק'
4- הפועל באקה 32 נק' 
5- טורעאן 32 נק' 
6- הפועל אכסאל 30 נק' 
 
הצמרת צפופה , הרבה עניין בצמרת , יאללה חפלה....

הוסף תגובה
תגובות