"הקוון דיבר לא יפה וגרם למשחק להתחמם"

המשחק בליגה ג' בין מכבי נצרת עילית לבית"ר עפולה התנהל על מי מנוחות, אך שתי הקבוצות באו בטענות לקוון פארס כריים, שלטענתן לא נתן טיפת כבוד: "חבל שמישהו בגיל שלו מתנהג ככה, שני השופטים האחרים היו בסדר גמור"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 16-03-2015
  • 12:47
המשחק בין מכבי נצרת עילית לבית"ר עפולה היה מעט פיקנטי, לפחות על הנייר. מיני דרבי אפילו אפשר לקרוא לזה. בסיבוב שעבר זה נגמר ב-1:1 נהדר, הפעם זה הסתיים בניצחון 0-2 של חניכיו של רומן זולו על אלו של אורי עשור, משערים של אליקו גנון (פנדל) ושרון סויסה שנכנס כמחליף. 
 
המחצית הראשונה הייתה שקולה, המשחק התנהל ברובו במרכז השדה ושתי הקבצות הגיעו למצבים אותם היו חייבים לכבוש, אך הכדור לא פגש את הרשת. עד הדקה ה-45, אז נפסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים למארחת וגנון ניצל זאת כדי להעלות את קבוצתו ליתרון. במחצית השנייה בית"ר עפולה ניסתה ליזום ולהשיג את השוויון אבל שרון סויסה שנכנס דווקא כחלוץ גמר את המשחק רבע שעה לסיום.
 
המשחק התנהל באווירה מצוינת ושתי הקבוצות כיבדו אחת את השנייה. עיקר התלונות הופנו לקוון המשחק, פארס כריים, ש"הגיע להראות מי הבוס", כך אמרו בקרב שתי הקבוצות.
 
הכובש והמבשל. שרון סוויסה ומושיקו תורג'מן (יח"צ)
 
עוד אמרו בנצרת עילית ועפולה: "כריים הוא קוון לא צעיר, חבל שבמהלך המשחק הוא דיבר בצורה לא מכובדת כלפי שחקני שתי הקבוצות, וגם כלפי הספסל. כששני שחקנים נפצעו ורצו לטפל בהם, היה לו חשוב להתבלט ולהראות לכולם שהוא הקובע, וחבל שזה היה ככה כי הבריאות מעל הכל. כששאלו אותו מה הדקה הוא ענה בתוקפנות וגרם לעצבים מיותרים".
 
"המשחק התנהל בצורה ספורטיבית מהתחלה ועד הסוף, חבל שבגלל הקוון המשחק התחמם כי הוא גרם לאווירה לא טובה. אנחנו בדרך כלל לא מדברים על שופטים והמקרה הזה היה יוצא דופן, וחשוב לנו לציין ששופט המשחק, אופיר לוי, והקוון הנוסף שאדי חביבאללה, התנהלו לתפארת. אנחנו מקווים שההתאחדות לכדורגל תדע לתת את הדין על התנהגות של קוון שבא לגנוב את ההצגה".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. נא להתנהג בהתאם (לשופטים 16-03-2015, 12:58)
  2. גם בליגה א יש את זה (אסי 16-03-2015, 15:31)