"תחושה של פספוס, היינו יכולים לעלות ליגה"

אחמד אבו רומי המגן הימני של מכבי שפרעם מסכם עונה ואומר : "תחושה של פספוס היינו יכולים לעלות ליגה אך נכשלנו"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 28-05-2015
  • 08:51

מכבי שפרעם שמשחקת בליגה ג גליל תחתון, הקבוצה העקשנית שרצתה לעלות לליגה ב' אך בסוף לא הצליחה לעלות.
פגשנו את המגן הימני של הקבוצה, אחמד אבו רומי שמסכם עונה ואומר: "מבחינה קבוצתית, יש תחושות של פספוס גדול. היינו יכולים לעלות לליגה ב' אם הכל היה ממשיך לעבוד איך שהיה באמצע העונה. זה בעצם התחיל כשניצחנו את כפר כנא אבל הרבה דברים השפיעו על הקבוצה והדרך להדרדרות הייתה עניין של זמן למרות שנלחמנו עד המשחק האחרון".

 

אתה יכול לדבר על הסיבות להתדרדרות ?
"אתה עכשיו לוקח אותי למקומות שאני לא רוצה לכנס אליהם. אני עושה את התפקיד שלי מתאמן ומשחק. יש אנשים שהתפקיד שלהם לעשות חשבונות והם בטח יודעים מה קרה. יש הרבה דברים ומי שקשור לקבוצה יודע בדיוק מה היה שם. מבחינה אישית, אני רואה שנכשלתי השנה ולא השגתי את המטרות שהצבתי לעצמי בהתחלת השנה. קיבלתי הרבה החלטות שגויות, יש לי ביקורת עצמית אני עושה לעצמי סיכום עונה לראות איפה טעיתי ומה צריך לשפר ואיזה החלטות צריך לקבל כדי לא לחזור על אותן טעויות ולהתקדם הלאה.

סבלתי מחוסר מזל בלתי רגיל מתחילת השנה,  לא באתי לידי ביטוי בכל המשחקים כי הרבה דברים השפיעו על היכולת דברים שלא קשורים לכדורגל".

 

אחמד אבו רומי, אולי יחזור לשפרעם?  (עלאא בדראנה)

 

מה דעתך על ליגה ג גליל תחתון?

"אני אישית, לא אהבתי אותה אבל לא מתחרט על האתגר שלקחתי השנה והוא לנסות לעלות ליגה עם שפרעם. בתחילת הדרך הם היו בונים על משהו רציני ועל פרויקט, לא סתם קבוצה שתאבק על עליה. הם פיתו אותי ואמרתי בוא ננסה, אני בן אדם חולה על אתגרים אני נולדתי בשביל זה".

 

אז מה לא אבד שם?

"העונה הייתה איך שאמרתי פספוס, אבל ההנהלה החדשה יודעת איפה הקבוצה נכשלה ואיפה נפלה ומה מנע את העליה. אני מאמין שהם יקחו את הקבוצה בידיים ויבנו קבוצה מסודרת מקצועית, ילכו איתה עד הסוף והם יכולים לעלות ליגה.  אני מאמין בהנהלה החדשה הנהלה צעירה אמיצה, ויודעת לקבל החלטות והכי חשוב שהיא אמינה וישרה.

 

אפה נראה אותך בעונה הבאה?

"את האמת עוד לא החלטתי איפה אשחק בעונה הבאה יש לי שתי הצעות מליגה ב׳ וקבוצת עליה בליגה ג׳ אבל אני מתכוון להתחיל באימונים אישיים עם מאמן אישי של קבוצה בליגת העל כדי להכין את עצמי בצורה הכי טובה ונקווה שהכל ילך לפי התוכניות מקווה שאהיה בקבוצת עליה בליגה ב׳ או בקבוצת ליגה א׳ במידה ולא הצלחתי להרשים במבחנים בקבוצות בליגה ליאומית...ננסה.לא הצלחתי ? לא נורא אנסה עוד פעם עד שאצליח להגיע לשם"

 

משפט לסיכום?

"רוצה לברך את שפרעם ואת אנשי שפרעם ושחקני שפרעם, והיה לי כיף וכבוד העונה לשחק שם. יש כאן אנשים מדהימים, שיודעים לכבד ונותנים לך הרגשה של שחקן בית. נהניתי לשחק שם ומקווה שיבנו קבוצה חזקה ומסודרת ובאמת מאחל להם מכל הלב, שבעונה הבאה יעלו ליגה כי מגיע להם. אם יפנו אליי נשב ונדבר, לא פוסל חזרה לקבוצה הם כיבדו והעריכו אותי".

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח (חוסין בושנאק 28-05-2015, 09:09)
    אחמד כפר כנא פירקו אותנו חביבי
  2. תהיה גבר ותגיד שהשוער מכר אותכם וברח (וליד עבאס 28-05-2015, 11:06)
    אם היה לכם שוער נאמן יישר הייתם עולים
  3. מספר 1 שפרעם נצחו את כפרכנא במפגש הראשון (וליד 28-05-2015, 11:08)
    ובמפגש השני השוער נתן לכפר כנא את המשחק על מגש
  4. שחקן תותח (מינהאל אבורומי 28-05-2015, 14:18)
    כל הכבוד קושי, מי ששואף מגיע, אתה לא נופל מאף מגן בארץ אם זה בליגת העל או בלאומית, תעבוד חזק בהכנה והשמיים הגבול בהצלחה חביבי