אסי גלבוע: "המכשול הרציני בפני עלייה? הפועל רובי שפירא"

אחרי מסע החתמות מרשים באסי גלבוע מתחילים לפנטז בשקט על חזרה לליגה א'. אלא שכעת נודע להם שגם קבוצת האוהדים הפועל 'רובי שפירא' שובצה באותו המחוז, מה שעשוי להוביל למאבק מעניין על כרטיס העלייה. גיא רפאלי ועבודי דראושה מועמדים

  • על ידי: אורי דוד
  • 25-07-2015
  • 18:14

תשכחו מצמד המילים 'עונה פיננסית': אומנם באסי גלבוע עדיין לא מצהירים בריש גלי על עלייה לליגה א', אבל אחרי ההחתמות האחרונות יהיה להם קשה לשמור על פרופיל נמוך. 

הקבוצה של אבי דנן תתבסס בעונה הקרובה בעיקר על שחקני בית אך במקביל גם ביצעה לאחרונה מספר החתמות מעניינות שגרמו לכולם להדביק לה את הטייטל 'מועמדת בכירה לעלייה'. כמו למשל צירופם של אבי מלכה (31) שנחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א' בשנים האחרונות, השוער הוותיק אבי עמוס (37), ששיחק בעונה החולפת בבאקה ונחשב לקבלן עליות, וכן הקשר הבית-שאני המוכשר אליאור אוחיון ששיחק בעונה החולפת בהפועל מגדל העמק.

 

קהל גדול ואדום יש לחיפאים...(צילום: מאור אלקסלסי)

 

לאור ההחתמות האחרונות מתחילים באסי גלבוע לדבר בחדרי חדרים על אפשרות של עלייה לליגה א' כבר בעונה הקרובה. עם זאת, בגלבוע יודעים שהמשימה לא תהיה פשוטה, במיוחד לנוכח העובדה שקבוצת האוהדים הפועל 'רובי שפירא', שבנויה על סגל שחקנים מנוסה ועלתה השנה לליגה ב' תשחק באותו מחוז של אסי גלבוע. "רובי שפירא זו הבעיה העיקרית שלנו. מדובר בקבוצה עם קהל אוהדים שיש סביבה הרבה התלהבות. אם לא היו משבצים אותה במחוז שלנו היה לנו סיכוי גבוה יותר לעשות עלייה. אבל אין מה לעשות ואנחנו נתמודד גם איתה", כך אמרו בקבוצה. 

 

בתוך כך, המאמן אבי דנן מעוניין לצרף את הקשר גיא רפאלי, ששיחק בעונה החולפת בפועל בית שאן. רפאלי, ששיחק לפני שנתיים באסי גלבוע, נבחן בימים אלה בנצרת עילית מליגה לאומית ובגלבוע מפעילים עליו מכבש לחצים להצטרף לקבוצה. בגלבוע עדיין לא אמרו את המילה אחרונה לגבי החלוץ עבודי דראושה, איתו יש כרגע פערים כספיים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו (כנסו 26-07-2015, 11:53)
    הפועל רובי שפירא ישחקו בצפון א ........
  2. שתיכן לא תעלו ליגה , ברוכים הבאים לגיהנום של צפון ב (עבד אבו ליל 27-07-2015, 02:54)