סיכום משחקי ליגה ב' וגביע המדינה ליגה ג'

קריית אונו, טירה, דימונה והפועל א.א. פחם בכיוון הנכון. גם יניב חולון ורו"ח במנצחות. תיקו מפתיע לבית דגן. ליגה ג': מכבי והפועל אשדוד בגמר. אור עקיבא הדהימה את הפועל טירה וזכתה בגביע המחוז. גם ג'ת ובני ערערה זכו בגביעים

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 03-10-2015
  • 14:09

אחרי שלושה שבועות של הכנות ומשחקי גביע שהתקיימו או לא, תלוי בביטוח, יצאה ליגה ב' לדרך עם שלל משחקים ותוצאות מעניינות לא פחות.

 

בדרום א' רשמה המועמדת העיקרית לעלייה, קריית אונו ניצחון נאה, 0:3 בחוץ על בית"ר ר"ג העקשנית.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת קבע דן עזריה 0:1 לאונו, יובל עופרי הבלתי נגמר הוסיף עוד שער נדיר ישירות מהקרן בדקה ה-80 ומשה חליווה חתם את הסיפור בדקה ה-87.

 

כפר קאסם שועאע שהגיעה בעונה שעברה אל הפלייאוף העליון המשיכה את המומנטום כשניצחה 1:2 את א.ס. חולון.

אלנור אלייב החטיא פנדל בדקה ה-15 ושועאע עלתה ליתרון כפול מפנדל מוצלח של איתן טיקר (21) ושער נוסף שלו בדקה ה-31. ניר דדון צימק בדקה ה-50.

לפני כן, בדקה ה-40 לערך נפצע השופט, אלעד כהן שמתח את שריר התאומים ודידה עד לדקה ה-60 אז הוחלף ע"י הקוון משה לייב.  

 שער נדיר. עופרי חוגג עם הילד (איתן ידגר, דף הפייסבוק של הפועל עירוני קריית אונו)

 

גם מ.ס. טירה המכוונת גובה העונה רשמה ניצחון מצוין, 1:3 בחוץ על נחלת יהודה. רוני אוחנה העלה את נחלת ליתרון בדקה ה-16 אך עמיד טיבי (21), דיאב חמדאן (39) ומשה עמר (72) סגרו עניין עבור הקבוצה של עבד תיתי.

 

גם רו"ח ת"א פתחה עם ניצחון גדול, 2:3 על צפרירים חולון. דווקא החולונים הובילו משער של מוטי עלפי (32). אורן כוכבי הבלתי נגמר השווה בדקה ה-59.

מאיר אדרי החזיר את היתרון לחולון בדקה ה-66 אך רועי אשרי השווה רבע שעה לסיום. דקה בתוך תוספת הזמן השלים זיו סלומוביץ' את המהפך עם שער דרמטי. אחיו, גדי שיחק לראשונה אחרי תקופה ארוכה במדי רו"ח.

 

עוד קבוצה שפתחה עם ניצחון היא צעירי טייבה שגברה בחוץ, 0:2 על הפועל פרדסיה. הרחקה של יוסף אנקר בדקה ה-9 לא השפיע על האורחים שכבשו מרגליהם של מוהנד בלעום ו-ויסאם סינדיאני.

 

מי שאכזבה מאד הייתה אור יהודה שסיימה רק בתיקו 3:3 ביתי עם העולה החדשה מליגה ג', בית דגן שהייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה.

עומרי כהן בשער נדיר העלה את אור יהודה ליתרון בדקה ה-8, אך צמד של אדיר מנשה בדקות 25 ו-33 קבעו מהפך. גיא כהן זדה השווה בדקה ה-42 אך אילן כהן החזיר את היתרון לבית דגן בדקה ה-43.

במחצית השנייה נחלשו האורחים עובדה שנוצלה ע"י משה אסולין (מי אם לא הוא) כדי להשוות אך לא יותר מזה.

 

מי אם לא הוא. אסולין (גיא גולדפרב)

 

כפר יונה פתחה עם ניצחון ביתי חשוב מאד, 2:5 על רמת ישראל. אלחי צברי בלט כרגיל עם צמד פרטי. שלו כתר שהגיע מפרדסיה כבש את הראשון, איתי בירנבוים את החמישי ובחמישי התכבד עמית רצאבי מהנקודה הלבנה. לרמת ישראל שסיימה את המשחק עם 9 שחקנים (ניר ביטון ולירון שהרבני הורחקו) כבשו מוחמד שרבוש (איזן ל-1:1) ובן בירן (איזן ל-2:2).

משחק סוער לא פחות היה ביפו שם גברה בני יפו אורתודוכסים 0:1 על בית"ר פ"ת. הוד מועלם (מפ"ת) ושאדי כורדי (יפו) הורחקו. עבד אלעטרש כבש את שער הניצחון בדקה ה-50.

 

בדרום ב' רשמה מ.ס. מודיעין ניצחון ענק 1:4 בחוץ על מ.ס. ב"ש בעלת היומרות.

משה אסולין (37) בפנדל, ליאל זגורי (45), חגי יצחק (77) ואלירן גבאי (91) כבשו לקבוצה של אהוד כחילה. יקיר אזולאי צימק ואלעד אלקרט הורחק משורות ב"ש.

 

היורדת מליגה א', קריית מלאכי פתחה את העונה ברגל ימין כשגברה בחוץ, 1:3 על בית"ר יבנה.

המשחק הוכרע למעשה במחצית הראשונה. חיים קנאפו העלה את מלאכי ליתרון מוקדם בפנדל, נתנאל בן אבו (10) כבש דקתיים אחריו ואת השלישי כבש אסף כהן.

ליבנה, אותה מדריך שחקן העבר של מכבי, מוטיקו בן מויאל, צימק זמנית אלירן כהן (21).

 

יניב חולון התקשתה עד שגברה בסופו של דבר 0:3 על עירוני בית שמש. בני שרקט (51) שבר את הקרח עם הראשון, אדיר שהרבני (79) ורועי גליקשטיין (87) סגרו עניין.

 

בני יצ'אלאל אותתה על כוונותיה כשפתחה ברגל ימין את העונה עם 0:2 ביתי על מכבי ב"ש מצמד של יוני מנגיסטו בשלהי במחצית הראשונה.

 

מעלה אדומים המתחדשת גברה בבית 1:3 על העולה, שגב שלום שקיבלה הוכחה שהליגה שונה מהגביע.

דניאל דרעי (3), נאור אסרף (67) וליאור עדיקה (92) כבשו לזכות הקבוצה של משה סלמי. מואמן רגילאת השווה זמנית וג'יבריל רגילאת הורחק.

 

הפועל מרחבים שמשחקה הביתי נגד צעירי רהט הועתק לב"ש (המגרש במרחבים לא אושר ע"י המשטרה) הסתפקה בתיקו 1:1.

אייל דיין העלה את מרחבים ליתרון, אקרם אלהוזייל השווה ומוטי משעלי ממרחבים החטיא פנדל.

 

עירוני נתיבות סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מאד עם הפועל רהט ובאותה התוצאה נפרדו עירוני מודיעין וגבעת זאב.

 

תיקו מאכזב. צור נס (בכחול) בגבעת זאב עוצר את יוני זכריה ממודיעין (פזי שינדלר)

 

בצפון א' פתחה היורדת, בית"ר נהריה ברגל ימין עם ניצחון 1:2 בחוץ על מכבי עכו. שניר יפרח ואיליה זאיקה כבשו לנהריה. אלון זיו השווה זמנית בפנדל.

 

גם כפר סמיע פתחה עם ניצחון, 1:2 על העולה, אחי ביר אל מכסור. זו הובילה משער של צח מועלם אך מורד איברהים ומאור סוויסה השלימו את המהפך.

 

1:2 הייתה גם התוצאה בה ניצחה בית"ר חיפה את בני מג'אר. שלומי ביטון העלה את חיפה ליתרון, מג'אר השוותה אך אדומונד סרוג'ו כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

 

בצפון ב' פתחה הפועל א.א. פחם עם ניצחון ענק 0:4 בבית על מכבי סולם.

הייתאם מחג'נה (7) מוחמד סלים מחג'נה (77), טהא זבידאת (79) ו-וליד אבו חמוד (81) כבשו לפחם. היריבה שיחקה מהדקה ה-33 ב-10 שחקנים.

 

עירוני יפיע פתחה אף היא עם ניצחון, 0:1 בבית על בני זלפה משער של מועתז חטיב בדקה ה-70.

 

רמות מנשה וצעירי טורעאן חילקו את הנקודות בינהן עם תיקו 1:1. דן בר-ניר העלה את רמות משנה ליתרון, מחמוד נוגי'דאת השווה.

 

ליגה ג', גביע המדינה: דרבי באשדוד בגמר

 

"אדומים" אשדוד ומכבי עירוני אשדוד תיפגשנה בגמר גביע מחוז דרום לאחר שכ"א ניצחה את יריבתה בחצי הגמר.

 אדומים אשדוד גברה 0:3 על אליצור יהודה הסימפטית משערים של שלומי גואטה (19, 55) ושל בוריס ששניה (80).

 

יריבתה העירונית ניצחה את האשדודית השלישית, בני אשדוד 0:1.

 

בגמר ת"א תשחקנה שמשון ת"א שהביסה 1:5 את קריית שלום ובית"ר יפו שהביסה 2:5 את עוצמה חולון.

לשמשון כבשו חי ספיר (2), אורן יחזקאל, עדי שקרוקה ותומר אבוחסירה. לבית"ר יפו כבשו ערן מחלוף הבלתי נגמר (2), טל גרינברג (2) וסהר לארי.

 

צמד בדרך לגמר. מחלוף (גיא גולדפרב)

 

בגמר של מרכז תתמודדנה שתי המועמדות העיקריות לעלות לליגה ב', בית"ר נורדיה וחבל מודיעין.

נורדיה גברה 3:4 על קריית עקרון במשחק קשה מאד. המקומיים מעקרון הוליכו 0:2 משערים של יוסי משה ושי טליאס אך נורדיה חוללה מהפך גדול במחצית השנייה כשהפכה את התוצאה ל-2:4 משערים של אביתר ברוכיאן, אלעד אברמסון, רן דדיה וציון זקן. עדי פריאנטה צימק לפני הסיום.  

 

חבל מודיעין טיילה מול מצליח עם 0:5 קליל. אושר בן שיטרית כבש צמד והורחק מה שלא מנע מערן חדד (צמד) ועילאי ישראל להשלים את החמישייה.

 

בגמר השרון ניצחה בני ג'ת 1:2 את מ.ס. נתניה והניפה את הגביע. אור עקיבא בשומרון הדהימה את הפועל טרית הכרמל כשניצחה אותה בהארכה 3:4 עם שער ניצחון של אברהם ימהרן.

 

בגליל עליון ניצחה חצור הגלילית 1:2 את מ.ס. ג'וליס וביזרעאל ניצחה בני ערערה 1:2 את בני מוסמוס מצמד של עלי ג'יש ואחמד עאקל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. באשדוד יש רק את האדומים של אשדוד 1957 (עמי 03-10-2015, 16:22)
    רק הפועל אשדוד של האוהדים אנחנו נראה לסרדינים מאיפה משתין הדג
  2. בושה לכדורגל רובי שפירא (אחד שהיה 04-10-2015, 07:43)
    פרדס חנה מוציאים כדור לטיפול בשחקן שפירא לא מחזירים כדור אווט כפיר לייבוביץ מוסר לחלוץ שמבקיע שער נצחון בושה בושה! !!