פיצוץ ראשון העונה: שחקן של פקיעין היכה שחקן יריב, המשחק הופסק

בדקה ה-90 של המשחק בין בני פקיעין לקבוצה החדשה של בני הגולן היכה אחד משחקני פקיעין את אחד משחקני היריבה שהוליכה 2:3. במגרש פרצה מהומה גדולה במהלכה הוברח השופט לחדר ההלבשה והמשחק פוצץ

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 10-10-2015
  • 18:53

לא כך רצינו לפתוח את העונה אך לצערנו זה קרה. המשחק בין בני פקיעין לבני הגולן, הקבוצה החדשה שהוקמה השנה במסגרת ליגה ג', גליל עליון פוצץ בדקה ה-90.

 

באותה הדקה, במצב של 2:3 לאורחים מהגולן (פקיעין הוליכה 0:2), הלם באגרופו אחד משחקני פקיעין בשחקן יריב. במגרש פרצה מהומה גדולה עליה כבר השופט לא יכול היה להשתלט. המאבטחים הבריחו אותו לחדר ההלבשה והמשחק פוצץ.

 

אירוע נוסף היה בליגה ב' צפון א' שם עזבו אנשי כפר מנדא את המגרש בנחף בחסות המשטרה לאחר שכמה מאוהדי נחף התפרעו. ע"פ גורמים שהיו במקום, התקרית לא הייתה קשורה ליריבה אלא בסכסוך פנימי בין כאלה המזוהים עם הפועל לאלה המזוהים על מכבי. המשטרה לא רצתה לקחת סיכונים וליוותה את אנשי כפר מנדא אל מחוץ לכפר.

 

חשוב לציין כי למרות המצב הביטחוני, עברו כל משחקי  אתמול והיום בשלום ללא אירועים מיוחדים ועל כך מגיע שאפו לכל הגורמים החל ממשטרת ישראל, הסדרנים, האוהדים, השחקנים ואנשי הקבוצות.    

 

לא כך רצינו לפתוח עונה (אילוסטרציה. מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות