"פנטום עואד"

עואד מוחמד, מי שחתם באשדוד מהלאומית בתחילת העונה, חוזר לליגה ב' על מנת לשוב ולקרוע רשתות ולשחזר את ההישג המצוין מהעונה שעברה כשכבש 34 שערים : הכובש המצטיין בישראל!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 14-10-2015
  • 11:31

עואד מוחמד סיים את העונה שעברה בצורה מרשימה ביותר כשהוא השחקן בעל מספר השערים הגבוה ביותר בישראל לעונת 2014/15 . את כמות השערים המרשימה הזו כבש עואד במדי מכבי עין מאהל מליגה ב' . בפתיחת עונה זו חתם עואד במ.ס. אשדוד אך לא קיבל מספיק הזדמנויות והחליט לחזור לליגה ב' וחתם בהפועל בועיינה , שם כבר החל לפרוע שטרות עם שני שערים בשני משחקים . עואד אינו מתכוון להוריד את הרגל מהגז ובטוח שעוד יכול להגיע רמות הגבוהות בישראל .

 

סיימת בעונה שעברה בתור הכובש המצטיין של ישראל , איך ההרגשה ?

"זה נכון שסיימתי את העונה שעברה ככובש המצטיין בארץ , הרגשה בהחלט טובה ומרגשת , אך מהרגע שהתחילה העונה הזו המטרה היחידה היא לשחזר את ההישג ולכבוש כמה שיותר . "

 

לאחר עונה באמת מרשימה מצדך במדי מכבי עין מאהל חתמת במ.ס. אשדוד שבליגה הלאומית, זה נכון שלא קיבלת מספיק הזדמנויות אך לא ויתרת מהר מדי ?

"ממש לא , אם הייתי מחליט להישאר שם זו הייתה החלטה שהייתי מצטער עליה , כשהגעתי לקבוצה ראיתי שהם מחפשים לקדם את שחקני הבית הצעירים של הקבוצה , ולמרות שבכל האימונים הצטיינתי הרגשתי שאת ההזדמנות שלי אני לא אקבל . אני חושב שלקחתי את ההחלטה הטובה ביותר עבורי "

 

עואד מוחמד חוזר להפציץ 

 

אתה חושב שתוכל לקבל שוב הזדמנות כזו ולחזור לרמות היותר גבוהות בכדורגל ?

"בהחלט כן , אם לא הייתי חותם במ.ס. אשדוד הייתי היום בליגת העל , אייל לחמן מאוד רצה אותי ושכנע אותי לחתום בקבוצה , זה לא הסתדר מבחינת דקות משחק אך אני לא מרים ידיים ואני בטוח שעוד אגיע לרמות האלו שוב . "

 

חזרת לליגה ב' וכיום אתה משחק במדי הפועל בועיינה , מדוע החלטת לחתום דווקא שם ?

"קיבלתי המון הצעות ואני עדיין מקבל טובות יותר או פחות , אבל החלטתי בכל זאת לחזור לליגה ב' ולחתום בהפועל בוענייה בגלל הרצון הגדול של הקבוצה לעלות לליגה א' . יש לנו הנהלה מצוינת שמכוונת לעליית ליגה ואני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה להצליח במשימה . "

 

מאז הגעתו של עואד מוחמד להפועל בועיינה עבור שני מחזורים אשר בשניהם עואד כבש , במחזור האחרון כבש עואד שער ניצחון בדקה ה-90 מול בית"ר נהריה .

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכיר אותו (תותח 14-10-2015, 13:36)
    רמה גבוהה,חלוץ ענק
  2. למה לא חתמת אצלנו (קרית אתא 14-10-2015, 13:45)
  3. בהצלחה עווד אתה גבר אוהב אותך (אבי כץ נהריה 14-10-2015, 19:24)
  4. חלוץ הכי טוב בליגה (מכיר אותו 14-10-2015, 21:28)