ליגה ב', דרום א-ב: לקראת המחזור ה-3

בצל המצב הביטחוני אמורים המשחקים במחוזות הדרומיים של ליגה ב' להתקיים כמעט כסדרם. משחקיהן של הרהטיות נדחו שוב. במוקד דרום א': שועאע – נחלת יהודה. בדרום ב': יניב חולון – עירוני נתיבות

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 15-10-2015
  • 10:56

נכון שרק שני מחזורים חלפו בליגה ב' אבל כידוע בליגה הזו, את המגמות ניתן לזהות כבר עכשיו. אך לפני כן, אי אפשר להתעלם מהמצב הביטחוני השורר במדינה שמשפיע באופן ישיר גם על הליגות הללו.

 

נכון לכתיבת שורות אלה, אמורים רוב המשחקים להתקיים במחוזות הדרומיים למעט אלה של הקבוצות ברהט שנדחו. הפועל הייתה אמורה לארח את ב"ש וצעירי להתארח ביבנה. במשטרה לא לקחו סיכונים ביצירת מוקדי חיכוך נוספים והורו על דחייתם של משחקים אלה עד יעבור זעם.

מנגד, משחקה של שגב שלום במרחבים אמור כרגע להיערך כסדרו.

 

במוקד משחקי דרום ב' יעמוד המפגש המסקרן בין יניב חולון המושלמת שניצחה בשבוע שעבר בקריית מלאכי 1:2 (אדיר שהרבני וחן מלכה) ושמרה על מאזן מושלם לבין עירוני נתיבות שהביסה בקלילות רבה, 1:5 את בית"ר יבנה.

 

לשמור מאזן מושלם. שחקני יניב חולון (איתמר מורז)

 

מ.ס. דימונה שגם לה מאזן מושלם אחרי 0:2 בשבוע שעבר על עירוני מודיעין תארך בבית למשחק נוח על הנייר את עירוני בית שמש שעדיין לא כבשה וגם לא צברה נקודות.

 

מעלה אדומים לאחר התיקו בדרבי מול גבעת זאב (1:1) חוזרת הביתה ותארח את עירוני מודיעין שעדיין מחפשת שער בכורה העונה.

בני יצ'אלאל שהחמיצה ניצחון ביום שני במשחק החוץ עם שגב שלום (0:0, יוני מנגיסטו החטיא פנדל בדקה ה-92) חוזרת למגרש הביתי (מכבי רחובות) כשתארח את גבעת זאב המחפשת ניצחון בכורה.

מ.ס. ב"ש מקווה להמשיך במגמת ההתאוששות שלה כשתארח בבית את קריית מלאכי.

 

נבחרת מחזור 2:

 

שוער:

אלדד אלמקייס (דימונה)

הגנה:

דוד קרב (באר שבע)

אדם סייג (יצלאל)

דור סבן (דימונה)

גיא שוסט (חולון)

קישור:

משה אסולין (דימונה)

רועי גליקשטיין (חולון)

יקיר אזולאי (באר שבע)

אופיר נסימי (נתיבות)

התקפה:

אייל דיין (מרחבים)

אדיר שהרבני (חולון)

 

שחקן המחזור:

רועי גליקשטיין (חולון)

 

מאמן המחזור:

שלומי שלמה (יניב חולון)

 

בדרום א', לפחות נכון לכתיבת שורות אלה לא אמורים להידחות משחקים למרות שיש שלושה מעורבים בין קבוצות יהודיות לערביות אם כי חשוב לציין שהם אמורים להתקיים במגרשים בהן לא נשקפת סכנה של התלקחות יצרים.

כך, תארח כפר קאסם שועאע במשחק המרכזי את נחלת יהודה המגרש האימונים ליד המושבה כשהמטרה של הקאסמאווים היא לשמור על המאזן המושלם שלהם. נחלת שהפתיעה במחזור הקודם את קריית אונו (0:3, צמד ליניב סבג) תרצה ליצור רצף ניצחונות.

 

עוד משחק מעורב יתקיים במגרש האימונים של בית"ר ר"ג שתארח את צעירי טייבה. הרמת גנים מגיעים לאחר ניצחון בכורה, 0:2 באותו משחק מדובר נגד בית דגן (אמורים לעמוד לוועדת משמעת) ואילו טייבה לאחר הפסד חוץ, 3:0 באור יהודה.

 

המשחק המעורב השלישי יתקיים במגרש הסינטטי של קריית שלום שם תארח רו"ח ת"א את מ.ס. טירה הלא יציבה. רו"ח אחרי תיקו 1:1 עם א.ס. חולון, טירה לאחר הפסד 3:1 בדרבי המשולש לשועאע.

 

כפר יונה השומרת על מאזן מושלם ו-8 שערי זכות תנסה להמשיך את המומנטום כשתארח את צפרירים חולון שעדיין מחפשת נקודות ראשונות ותצטרך להסתדר ללא מאמנה המורחק, לירן חלובה.

 

גם בני יפו אורתודוכסים המושלמת תארח, את א.ס. חולון במטרה לצבור עוד ניצחון שיציב אותם בעמדה טובה לקראת המשחק העונה.

 

מי שמחפשת ניצחון בכורה היא בית"ר פ"ת שתתארח אצל פרדסיה לה מטרה דומה. אגב, האחרונה התחזקה כשצירפה השבוע את אדם לם המתאושש מפציעה.

 

קריית אונו תנסה להתאושש על חשבונה של בית דגן אותה כבר ניצחה בגביע. בבית דגן עדיין ממתינים לתשובת ההתאחדות בנוגע למשחק נגד בית"ר ר"ג ויסתדרו ללא רון נחמן שנפצע באותו המשחק.

 

בית דגן תצטרך להסתדר בלעדיו. נחמן (שמוליק צבי)

 

אור יהודה תנסה להמשיך את רצף הניצחונות על חשבונה של רמת ישראל נטולת ההגנה (8 שערים בשני משחקים) אך עם ההתקפה קטלנית לא פחות...

 

נבחרת מחזור 2:

 

שוער:

אופק גבעוני (רמת גן)

הגנה:

רז משען (יפו)

עמרי כהן (אור יהודה)[

רפי עמרן (נחלת יהודה)

שון ירושלמי (רמת גן)

קישור:

יניב סבג (נחלת יהודה)

שלמה אמסלו (אור יהודה)

עללע עראר (כפר קאסם)

מחמוד באדיר (כפר קאסם)

התקפה:

אליחי צברי (כפר יונה)

אורדן כהן (רו"ח ת"א)

 

שחקן המחזור:

יניב סבג (נחלת יהודה)

 

מאמן המחזור:

ציון עזרא (נחלת יהודה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה לא בית שמש,זה בית שימוש! (שחקן באר שבע 15-10-2015, 17:19)
    מאמן חלש שהוא גם חבר הנהלה,ממש שכונה,בלי שיטה ובלי צורה,משחקים בלי מגרש ביתי ועם שחקנים חלשים שהם הרבה מעבר לשיא שלהם ועוד הרבה שחקנים צעירים חלשים מאד. דימונה הולכים לחגוג עליהם בענק.