כאן בונים מבצר

במבחן האחרון לפני הדרבי, עירוני אשדוד פגשה את אחת מהקבוצות החזקות בליגה בקרב שעלול להשליך על העונה כולה. לעיני מאות צופים גברה בתוצאה 2-0 והעיניים נשואות לדרבי.

  • על ידי: מיתר חן
  • 20-10-2015
  • 09:02

 ביום שישי התקיים באצטדיון הסינתטי משחק בית ראשון למכבי עירוני אשדוד המחודשת בעונת 2015-2016. המאמן פיני עייש נאלץ להתמודד עם שני אתגרים קשים: לנצח במשחק מול הפועל  ירוחם החזקה שנחשבת בשנים האחרונות כבני לוד של ליגה ג' כשבכל עונה מסיימים במקום השני ומנגד לשמור על כוחות השחקנים ומוכנותם לדרבי באמצע השבוע.

 
למגרש הגיעו מאות אוהדים לבושים בצהוב ומוכנים למשחק העונה. הם פתחו את המשחק כרגיל עם שירת התקווה המצמררת ולא הפסיקו לעודד במשך 90 דקות. גם על הדשא השחקנים  נתנו את הלב כשהמשחק היה בשליטה ברורה של האשדודים ורק חוסר מזל מנע תבוסה מירוחם. שער מהיר של יצחק יברקן העלה את הצהובים ליתרון ועם פתיחת המחצית השנייה  טולמסוב הקפיץ את הקהל כשהכפיל את התוצאה עם שער אדיר. בדקה ה-70 טולמסוב הספיק להיפצע וכרגע לא ברור האם ישחק ביום שלישי.
 
 עוד מוקדם להכריז על המגרש הסינתטי כמבצר אבל זו בהחלט אחת הכוונות של עירוני אשדוד העונה. עם הדחיפה האדירה מהקהל הביתי השאיפה לנצח בכל משחקי הבית ויתרה מכך, לא  לספוג.
 
ashdod yeruham2
                            עירוני אשדוד לפני תחילת המשחק. (צילום: מוטי קדוש)
אירועים בולטים מהמשחק:
 דקה 13, אשדוד ביתרון 1:0 : לאחר שעשה היסטוריה וכבש את השער הראשון העונה לעירוני, שוב היה זה יצחק יברקן שהרשית. יברקן סידר לעצמו מצב על סף הרחבה ובעט שטוח לפינה  הימנית, הבעיטה לא הייתה חזקה אך מאד מדוייקת.
 

 דקה 20, צהוב לירוחם: כרטיס ראשון במשחק נשלף לאדיר מידלסי לאחר עבירה קשה.

 דקה 46, אשדוד עולה ל- 2:0 : מיד עם פתיחת המחצית השנייה, אריאל טרבלסי פורץ באגף שמאל, נכנס לרחבה ומוציא כדור גובה לדניאל טולמסוב, טולמסוב מניף את הרגל ובבעיטת וולה  אדירה ומכניע את מידלסי שנותר ללא סיכוי.

 דקה 49, צהוב לאשדוד: גדיף וורקאט מקבל את הכרטיס הראשון לזכות האשדודים לאחר שביצע עבירה בלתי ספורטיבית.
 

 דקה 70: מכה קשה לאשדוד, הקשר שקורע רשתות דניאל טולמסוב נפצע ומורד מהמגרש באלונקה. דניאל לא חזר למשחק והוחלף ע"י ליאור אביסרור. טרם ברור אם יפתח ביום שלישי.

 תגובת פיני עייש: "אני רוצה להגיד לקהל האוהדים. זה פשוט מרגש, התמיכה הזו לא מובנת מאליה. אנחנו עברנו היום מכשול מאד קשה מול ירוחם שנחשבת קבוצה טובה מאד ומתמודדת  גם  היא להעפיל בתום העונה לליגה ב'.  הקבוצה שלנו מאורגנת ואנחנו בתוך המועדון משתדלים לעשות את המקסימום, השחקנים מרגישים את התמיכה ונקווה שנמשיך גם במהלך העונה".
 
 בהתייחס לדרבי בגמר הגביע שייערך ביום שלישי אמר: "הדרבי הוא דרבי. אנחנו חייבים להיות נחושים ונשתדל להיות מאד מוכנים בתקווה שנעשה את מה שצריך לעשות. נעשה את  המקסימום כדי לא לאכזב אתכם וכדי להביא תואר ראשון לעירוני."
 
 תגובת פיני איפרגן מאמן ירוחם: "ידענו שיש לעירוני התקפה טובה ונערכנו לכך מראש אבל היום היינו ביום לא טוב. אשדוד הייתה טובה יותר והגיע לה הניצחון."
 איפרגן, בשנים האחרונות אתם מסיימים במקום השני, מגיעים לבאר ובועטים בדלי. מה הכוונות של ירוחם העונה? -"אנחנו רוצים להיות קרובים לאשדוד. יש פה מתקנים והרבה כסף ולנו אין  בכלל. האווירה היום הייתה מצויינת ואני שמח שהשחקנים שלי הגיעו לפה."   מעניין אם הוא יודע ששעת מגרש עולה לנו 410 ₪.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל העולם כולו עירוני אשדוד!!! (עירוניהההה 20-10-2015, 20:33)
    אין הפועל באשדוד!!!!!!