בית שמש, הסוף? הקבוצה לא הופיעה למשחק נגד מלאכי

בבית שמש החליטו לא להופיע למשחק על רקע העובדה שהעירייה מתעלמת מהם. היו"ר, ציון בוסקילה: "הגשנו תקציב לפני חודשיים. אף אחד לא שם טרח לחתום עליו. השבוע הם נתקו מגע. כנראה שהקבוצה לא מעניינת אף אחד"

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 30-10-2015
  • 12:08

עירוני בית שמש עומדת לפני הפסקת פעילות והפעם יותר קרוב מאי פעם. הנהלת הקבוצה החליטה שלא להופיע היום (שישי) למשחק הביתי נגד קריית מלאכי וזאת במחאה עם ההתנהלות, או יותר נכון חוסר ההתנהלות של העירייה מולם.

להתאחדות ולאורחים ממלאכי לא הועבה הודעה מוקדמת. אלה והשופטים התייצבו למשחק ומשראו כי בית שמש לא תופיע, עלו למגרש בשעה היעודה (11:45) והשופט שרק לסיום.

 

היו"ר, ציון בוסקילה גולל בפני אתר "גולר 1" את השתלשלת העניינים: "בקיץ הגענו אני וחמוטל פתיה בהתנדבות כדי לנסות ולהבריא את הקבוצה. עשינו סדר בכל הנוגע לענייני העמותה, הגשנו לעירייה הצעת תקציב מפורטת, הקמנו בית ספר לכדורגל שהיה אמור לעזור לכסות את חובות העבר (כ-200 אלף שקל – ג.ג.) ואפילו גייסנו משקיע פוטנציאלי. אבי סקורי חזר למאמן והכל נראה סביר. מאז, במשך יותר מחודשיים הכל תקוע בעירייה. בינתיים כדי לתפעל את המועדון הזרמנו כסף מהכיס שלנו וכך עוד הצלחנו להשכיר מגרשים, לשלם עבור אבטחה ולהופיע למשחקים.

בשבוע האחרון, זכינו התעלמות מוחלטת מצד העירייה. שלחנו אי מיילים – אף אחד מהעירייה לא ענה, פרסמנו הודעות בתקשורת המקומית ובפייסבוק – איש משם לא התייחס. לא הייתה לנו ברירה אלא להתפטר. עד היום ב-11:00 בבוקר קיווינו שמישהו עוד יצור קשר עם מסר של הרגעה – כלום. בלית ברירה, נאלצנו לנקוט בצעד ולא להופיע למשחק. מתנצלים בפני אנשי מלאכי וההתאחדות".

 

חזר לאמן. סקורי (שוס לייב, אתר החדשות של בית שמש)

 

בית שמש תתפרק?

"מקווה מאד שלא, אבל כפי שהדברים כרגע ומהמסרים שקיבלנו ממחלקת הספורט של העירייה, כנראה שזה מה שיהיה. בנינו קבוצה לא רעה ולמרות שהתחלנו באיחור, היא הלכה והתגבשה. מאמין שהיינו מצליחים להישאר בליגה ולבנות משהו יפה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. פשוט חבל , חייבים לשוחח עם ראש העיריה של בית שמש (אמיר מראשון 30-10-2015, 15:34)
  2. מה יש חוץ מכדור רגל (אור 30-10-2015, 16:34)
    בעריה חייבים להזיז ענינים חבל שהקבוצה תתפרק בבקשה תעשו משהו בשם אוהדי הספורט בעיר תודה מראש..
  3. איפה הימים שבית שמש היתה קבוצה עם הרבה קהל (כמה חבל 30-10-2015, 22:44)
  4. בית שמש והחרידים זה לא הולך עם כדורגל (רחביה 31-10-2015, 06:32)
    בית שמש והחרידים זה לא הולך עם כדורגל יש כנראה אילוצים של קואליציה מי יאשר תקציב לכדורגל העיר מתחרדת ?
  5. הצלת הקבוצה (רפי 01-11-2015, 12:21)
    עמוס מימון ,אסף עזו אתם חיים את הכדורגל בבית שמש קחו את השחקנים ותלהיבו אותם הוסיפו עוד נוער נוער נוער ומסביב לבית שמש תתחילו להכשיר צעירים יאאאאאאאאאאאאאאאאאלה לעבודה יש לכם עם מה והתוצאות לא יאחרו להגיע וכמובן הקהל שצמא לכדורגל בבית שמש.