במקום הראשון: כפר קאסם שועאע- מ.ס.ע אור יהודה 0:2

כפר קאסם ממשיכה להוביל בגאון את את טבלת ליגה ב' דרום א', כאשר גברה על אור יהודה שנשארה במקום ה-9 בליגה

  • על ידי: אסף עינצ'י
  • 02-12-2015
  • 09:34

כפר קאסם הגיעה למשחק היישר ממרומי הטבלה ומקווה לשמור על סטטוס קוו מבחינתה. אור יהודה בגווני התכלת, מקווה מנגד לשכוח את ההפסד הביתי בשבוע שעבר למ.ס טירה. 9 צופים טרחו להופיע לשריקת הפתיחה. 4 אמיצים שישבו בטריבונה הלוהטת, באו על שכרם כאשר השחקנים הודו להם עם עלייתם לכר הדשא הדהוי מעט. בדקות הפתיחה, נראה ששחקני אור יהודה נתנו כבוד רב מדי לשחקני כפר קאסם כאשר נראו מבוהלים מול כפר קאסם שתקפה ללא הפסקה. 

 

8 דקות מן הפתיחה, דאבל פס יפה בין קשרי כפר קאסם מוליד הכשלה מטופשת ברחבה של אחד משחקני הגנת אור יהודה. השופט לא מהסס, ומצביע על הנקודה הלבנה. עוד לפני הבעיטה, נשמעות שאגות הכעס של מאמן אור יהודה, טל יעקב, לעבר שחקן ההגנה שלו כאשר הוא אינו מבין את הסכנה בגליץ' מסוכן ברחבה. את הבעיטה ניגש לבעוט עלא עראר – המוציא לפועל של כפר קאסם. הבעיטה נבעטת לפינה השמאלית השטוחה של השוער, שמזנק לכיוון אך הכדור לא במסגרת השער.  

  

אור יהודה קיוותה לסכן את הכפר אך לא הצליחה. הלחץ של כפר קאסם נמשך ובדקה ה 22, באסם אבובילל מקבל כדור באגף הימני, מהתל במגן שלו וספק מגביה לרחבה ספק מנסה להקשית מעל השוער, הכדור עובר את כולם ונכנס לשער בפינה הרחוקה של שוער אור יהודה. 1:0 לכפר קאסם. לאחר שער היתרון,  המשחק מעט נרגע מבחינת כפר קאסם. שתי הקבוצות ביצעו עבירות רבות אך שופט המשחק לא שרק ונתן למשחק לזרום כמו גם עצר למספר דקות את המשחק על מנת שהשחקנים ישתו מים במזג האוויר החם. בדקה ה- 38 הרמה מסוכנת של כוכב אחוואל, מגיע לחלוץ הקבוצה שמחמיץ בנגיחתו מעל השער. לקראת השריקה למחצית, מנסה אור יהודה להשוות עם מספר קרנות שלא מגיעות לשום מקום. אור יהודה מסיימת את המחצית הראשונה ללא בעיטה אחת למסגרת של כפר קאסם.  מנגד, הכפר עלתה ליתרון מוצדק לאחר החמצת פנדל.  

 

המחצית השניה נפתחה ובדקה ה-61, אור יהודה בעטה בפעם הראשונה לשער האורחים אך ללא סכנה ממשית. מספר דקות לאחר מכן, חוארי וליד בועט חזק לעבר השער אך הכדור נעצר בידיו של צחי שרון. בדקה ה-73, פנדל נוסף נשרק לכפר קאסם. איתן טיקר לוקח את האחריות וכובש לפינה הימנית ומכפיל את היתרון. עד לסיום המשחק, כפר קאסם הייתה יכולה לשלש את התוצאה אך לא השכילה לכבוש ליד השער. בתום 90 הדקות, כפר קאסם נשארת במקום הראשון בליגה, אור יהודה במקום ה-9 בטבלה. 

כפר קאסם במקום הראשון. (אסף עינצ'י)

הוסף תגובה
תגובות