שבת אלימה: מהומות בין הפועל בועיינה נגד הפועל שפרעם

אבנים, בקבוקים מכל הבא ליד, זה מה שהיה במפגש בין בועיינה לשפרעם במגרש בכפר ראמה. כ-1000 אוהדים השתתפו במהומות, שני אוהדים פונו לקבלת טיפול רפואי. לא נעשו מעצרים מכיוון שהמשטרה לא שהתה במקום

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 13-12-2015
  • 08:21

בסיום המשחק אמש (שבת) בין הפועל בועיינה נגד הפועל שפרעם, אוהדי שפרעם החלו לזרוק אבנים ובקבוקים לעבר אוהדי בועיינה. המפגש שהתקיים במחזור העשירי בליגה ב' מחוז צפון א' במגרש בכפר ראמה, הסתיים בתוצאה 0:1 לבועיינה לעיני 1,000 צופים. על פי עדויות של אנשי המקום האווירה הייתה ספורטיבית עד למהומה על ביציעים. בשריקת הסיום, ניגשו שחקני בועיינה והודו לקהל שלהם והן לקהל של שפרעם שהיה חלק מהאווירה הטובה שהתקיימה במגרש, אלא שאז אוהדי שפרעם החלו להוציא את זעמם על הפסד הקבוצה לעבר אוהדי בועיינה וזרקו אבנים, בלוקים ובקבוקים מכל הבא ליד.


מנהל בני בועיינה, עימאד חמודה, הגיב לאחר המהומה: “עד לזריקת האבנים הייתה אווירה ספורטיבית מאוד", הדגיש. "פתאום הקהל של שפרעם זרק אבנים ובקבוקים לעבר הקהל שלנו. הם השתללו והיינו בטוחים שאחד האוהדים שלנו מת. נפל לו בלוק של 10 קילו שנחת לו על הראש ואיבד הכרה. אחד השחקנים שלנו הוא רופא מתמחה והוא טיפל בו עד הגעת האמבולנס. רק יותר מאוחר קיבלנו דיווח שהוא בהכרה מלאה והמצב שלו יציב. דברים כאלה גורמים לך לרצות לפרוש מהכדורגל. על מה כל האלימות הזו? על כדורגל? מה קרה על מה? ראינו אנשים שמדממים בראש, השחקנים בכו, אבא של אחד השחקנים היה זה שנפצע- זה פשוט בלתי אפשרי".

 

מאמן הפועל שפרעם, שחקן העבר זאהי ארמלי, הגיב על מקרה האלימות: “ראיתי את זריקת הבקבוקים, אני לא יודע מי התחיל, אבל היו זריקות בין שני הצדדים- נראה כאילו מלחמה. חבל שדברים כאלה קורים, האלימות ממשיכה במגרשים וחבל שזה קורה. כשהבנו שאי אפשר להפריד, נכנסנו לחדרי ההלבשה כדי לא להיפגע".

המהומה בין שפרעם לבועיינה. (צילום מסך)

הוסף תגובה
תגובות
  1. להעיף את שפרעם מהליגה (יוסי 13-12-2015, 11:58)
    הייתי שם הפעם וכמעט הרגו אותי האוהדים שם. אין שם מקום לקבוצה. צריך להעיף אותם מהליגה לצמיתות