עראבה עלולה ללכת לפירוק

כך על פי הנאמן של הקבוצה, עו"ד קובי בטש שאמר: "אם העירייה לא תעביר את הכספים שהתחייבה אליהם, לא יהיה מנוס מלעצור הליכים". תגובת יו"ר וועדת הספורט בעירייה: "נעביר את הכסף, לא ניתן לקבוצה להתפרק"

  • על ידי: אמיר אזון
  • 15-03-2011
  • 21:20

 אחווה עראבה, נועלת הטבלה הלאומית, על סף פירוק. הקבוצה, שעד לפני שנתיים שיחקה בליגה א', נקלעה בתחילת העונה לקשיים כלכליים קשים וקיבלה עונש הפחתת 10 נקודות. בור שלמעשה לא הצליחה התרומם ממנו עד היום. הקבוצה עברה בהחלטת בית משפט לידיו של נאמן שיסדיר את החובות באופן הדרגתי.
עו"ד קובי בטש קיבל את המושכות לפני מספר חודשים ואין ספק שהדברים נראים מעט טוב יותר.
אך השבוע זרק בטש לאוויר פצצה כשאמר שאם עד סוף השבוע (יום חמישי) לא תעביר מועצת העיר עראבה, את הכסף שהתחייבה להעביר, אין יותר טעם לתהליך הקפאת ההליכים שהוא מנהל והקבוצה תלך לפירוק.

 


תאיה באבלולה. מהמצטיינים של עראבה העונה. (צילום: ניר חורי)

 

"יכול להיות שאעצור את פעילות הקבוצה", אמר בטש לאתר גולר. "מכל הגורמים שמשלמים כספים למועדון, רק המועצה הינה היחידה שעוד לא העבירה את הסכומים שהתחייבה אליהם. האבסורד הוא שהקבוצה נראית טוב לאחרונה ועוד קיים סיכוי שנישאר בליגה ודווקא העירייה תהיה זו שתטרפד את המשך הדרך והקבוצה תלך לפירוק", הוסיף. שאר הגורמים- ההתאחדות לכדורגל, טוטו-ווינר, אגודת הפועל, רשות השידור, הכנסות הקהל ותורמים מסביב- כולם העבירו את הכספים הנדרשים, אל חלקה של העירייה הינו גדול מספיק כדי למנוע את המשך דרכה של עראבה.

 


חמודי בריק בתיקול. עראבה בסכנה אמיתית. (צילום: לירן דורף)

 

הקבוצה, בהדרכתו של אלברט סולומונוב שעושה עבודה מצוינת, נראית טוב לאחרונה, כאשר רשמה שלושה משחקים ללא הפסד, מאזן נדיר עבורה. גם לפני הרצף הנוכחי, הקבוצה שיחקה היטב וסבלה מחוסר מזל.
בתנאים הקשים שעובד המאמן, עם שחקנים מליגות נמוכות וצעירים רבים, ההישגים סבירים ואף יותר מזה. 4 מחזורים לתום העונה הסדירה, לפני משחקי הפלייאוף התחתון ועם הקיזוז הצפוי בדרך, עראבה עוד יכולה לעשות את הבלתי יאמן.  ביום חמישי תכנן בטש לקיים כנס נושים ולהסדיר חלק מהחובות כך שניתן יהיה להמשיך ולנהל את הקבוצה באופן תקין. אל לעת עתה, הדברים לא מסתדרים.

 


אלברט סולומונוב. עושה עבודה טובה מאוד בעראבה. (צילום: ניר חורי)

 

"אם נסתכל על התמונה הכוללת, העירייה לא העבירה ולו שקל אחד בכל עונת 2010/2011", הוסיף בטש על המצב.
תגובתו של מחמוד יאסין, יו"ר ועדת הספורט בעירייה: "אנחנו כל הזמן לוחצים שהכסף יעבור. עד השבוע היה חסר לנו כספים בעירייה שהיינו צריכים לקבל ממקורות אחרים. אני מאמין שעד יום חמישי הכסף יועבר למועדון הכדורגל. לא ניתן לקבוצה להתפרק ולא ניתן לעצמנו להגיע למצב הזה".

הוסף תגובה
תגובות